Після 10 років шлюбу дуже сваримось с чоловіком
Живемо с чоловіком 11 років. Маємо дитину.
Останні вже кілька років почалися сильні сварки. А останнім часом дійшло до образ і замахів. Чоловік може зірватися за будь яку дрібницю, не то сказала, не так подивилась. Каже що я постійно сперечаюсь з ним і не бачу що я не права. Хоча я риби і я дуже легко йду на контакт. Заводиться з пів оберта і маленька сварка може перерости в великий скандал, може ображати, говорити неприємні речі, починає казати, що я погано готую, погано доглядаю за дитиною.
Потім може піти з дому і обов’язково звинуватить мене, що це я довела його до такого.
Каже що я постійно його контролюю і це його дістало.
Я дійсно можу писати і питати де він і коли буле вдома. Тому що в нас був проміжок часу коли він дуже обманював мене, я все простила, каже що не буде більше, а потім знову робить те ж саме.
Від цього в мене немає довіри до нього.
Можливо десь можу перегнути палку, не кажу що я все роблю вірно, але через недовіру не можу легко його відпустити наприклад посидіти з друзями.
Але останнім часом його образи збільшились і навіть коли я одразу хочу сгладити ситуацію, можу навіть вибачитись, за те що я не винна навіть, аби він тільки заспокоївся, але все одно його несе кудись і каже мені дуже образливі речі. Втомилась від постійних сліз і сварок. Дитина бачить все, вже розуміє.
Потім він заспокоюється, навіть може пробачення попросити, сказати що був не прав. Він начеб то і каже що любить, що більше ніхто не потрібен йому. Для нас з дитиною робить все. Хороший батько. Але коли ось такі сварки не із за чого і до образ з матюками, нічого не хочеться, хочеться просто розійтись.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Співчуваю! Ви не поставили своє питання. Якої підтримки шукаєте на сайті?
Що у Вашому житті є окрім відносин із чоловіком та дитини?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346606 для Ирина Григорьевна
Питання як наладити відносини? як дати йому зрозуміти що не можна через дрібниці так реагувати , і ображати , що біль сидить всередині навіть після того як він заспокоюється.
Як себе поводити в такій ситуації, терпіти більше немає сил таке відношення до себе.
Я працюю та займаюсь улюбленою справою, все добре. Тільки хочу зберегти сім’ю і покращити відносини.
Доповнення від автора
Як повернути довіру в сім’ю? І як позбавитись суперечок зі сварками
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
Питання як наладити відносини?
Звернутися а парну терапію-найкращий варіант. Напевне ви не бачите якихось речей у вашому контакті, які можна побачити при наявності третьої особи.
цитата:
Як повернути довіру в сім’ю?
Ви кажете, як вам повернути довіру до чоловіка? Тоді варто розібратися, як ви її втратили. Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Але коли ось такі сварки не із за чого і до образ з матюками, нічого не хочеться, хочеться просто розійтись.
цитата:
Тому що в нас був проміжок часу коли він дуже обманював мене, я все простила, каже що не буде більше, а потім знову робить те ж саме.
Співчуваю вам.
Я недарма навів ці два уривки з вашого допису. В них захований ключ до того, що відбувається.
Вам варто усвідомити, що та стара ПРОБЛЕМА досі не вирішена(!) Ба більше - вона триває і переросла вже в потужну кризу.
Скажіть відверто, в чому полягав обман чоловіка? Які у вас докази, що цей обман продовжується?
Якщо ви відчуваєте себе зрадженою та ще й не один раз, то як ви можете налагоджувати стосунки
цитата:
Коли через вас переступають, коли ображають і погрожують фізичним насильством, чому називаєте це дрібницями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346629 для Владимир Анатольевич
Були проблеми з азартними іграми, багато грошей пішло с дому, борги. Зараз каже що не грає, аде інколи бачу що грає , каже що не платить гроші. Я начебто вірю , але все одно в думках а вдруг знову… І через це я не можу йому вірити вже в усьому, десь запізнився, не бере слухавку, каже зо я там, а я сумніваюсь. Каже що в мене параноя, і я ненормальна стала. Я доказую своє він своє, каже чому ти не можеш до цього нормально відноситись, зо я буду це робити.А як мені бути з цим? І як допомогти нам? Кохання є, але здається це вже хвороба. Після таких образ і сварок, знову грати в щасливу сім’ю.
психолог онлайн
цитата:
Були проблеми з азартними іграми, багато грошей пішло с дому, борги. Зараз каже що не грає, аде інколи бачу що грає , каже що не платить гроші. Я начебто вірю , але все одно в думках а вдруг знову… І через це я не можу йому вірити вже в усьому, десь запізнився, не бере слухавку, каже зо я там, а я сумніваюсь.
Ви не маєте віри до чоловіка, а коли намагаєтесь його контролювати, він звинувачує вас в параної. Правильно?
цитата:
Я доказую своє
Що означає "доказуєте своє"? Для чого? З якою метою? Що він мусить робити у відповідь?
На мою думку, в здорових відносинах ніхто нічого не доказує партнеру(!) Бо вони поважають одне одного. А якщо з'явились непримиренні розбіжності, то люди не знущаються над стосунками.
цитата:
каже чому ти не можеш до цього нормально відноситись, зо я буду це робити.
І справді, чому? Чоловік на гроші зараз не грає? В борги не влізає? Родину ж, як ви писали напочатку, забезпечує.
Можливо, той перший страх був настільки сильний, що аж до тепер не відпускає?
Якщо так, то варто пропрацювати його з психологом.
цитата:
Після таких образ і сварок, знову грати в щасливу сім’ю.
Хибність такого сценарію маєте усівдомити обоє. Грати в щасливу сім'ю - безглузде заняття. Терпець вже уривається, гра виснажує, бо щастя не справжнє.
Є варіант спробувати налагодити стосунки за допомогою сімейного психолога, якщо самотужки не вдається.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346638 для Владимир Анатольевич
Він продовжує робити те, що каже більше не буде робити, і тим самим підриває мою довіру до себе. Це не стосується ігор.
Коли починаємо сваритися він починає ображати мене, ганьбити, він не знає стопу. Несеться все з рота, купа бавна. Може піти с дому та не слідкує за часом, каже я зараз буду а сам приходе чере 3-4 години. Де був? стояв розмовляв з кимось.
Ось вчора прийшов додому, зустрічався зі знайомим, не будо цілий день вдома. Я подзвонила кілька разів, каже скоро буду, в результати це скоро через 3,5 години. Потім я йому поставила одну запитанн по дому, нічого о разливлго ф він як з цепи зірвався. Я погана, я дістала, задовбала і тд.
Невже я справді монстр який його всім достає??
психолог онлайн
цитата:
Це не стосується ігор.
А чого стосується?
цитата:
Невже я справді монстр який його всім достає??
В його розумінні, напевно. А як насправді - поки що ніхто достеменно не скаже.
Я вам писав про варіант зустрітись з психологом і пропрацювати надважливі питання. Просто розмови і листування на форумі суттєвого просування до розв'язання проблеми не забезпечують.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346643 для Владимир Анатольевич
Чи можливо провести консультацію онлайн?
психолог онлайн
цитата:
Чи можливо провести консультацію онлайн?
Так, можливо.
Всі умови співпраці клієнтів з психологами позначені в профілі кожного спеціаліста на цьому сайті. Потрібно з ними ознайомитись, вирішити, чи підходять вони вам, а потім зв'язатись з психологом через запропоновані канали спілкування.