Чи нормально те, що дитина в два роки і три місяці спить тривожно і постійно контролює?
Я досить довго думала, що важко і дуже важко це нормально для материнства. Іноді, що я не впоруюсь. Моїй доньці 2 роки і три місяці. З трьох місяців в нас сон став тривожним і дитина спала при мені. Лікарі відхилень не бачили, казали все добре. Вона дуже рухлива і активна, постійно щось белькоче, хоч слів ще не так багато говорить. Коли лягаємо спати, важко вкласти її ноги, постійно мусить ними махати і щось перебирати руками. Я люблю дочку, але потроху доходжу до стану, коли задушити її готова. На голову мені лізе, на ногах повисає в прямому розумінні. Ночей нормальних від її народження може з півтора десятка набереться!!! Пишу і плачу: чоловік думав, що це мої примхи і наробив дурниць і в собі замкнувся, зі мною майже не розмовляв. Ми без грошей залишилися і я з дитиною поїхала до батьків. Мама з малою допомагати відмовилася, сказала, що не впорається моїми методами (я не б'ю, стараюсь не кричати, а пояснювати і прокричатися не залишаю, коли їй погано, я просто відчуваю, що маю бути поруч і пояснити чому щось не так). А карати за те що вона заснути не може... Взагалі ідіотизм, по моєму! Вона й так коли ноги їй вкладаю, щоб не пацала плаче. Хоча іноді глажу по голові, розказую, що якусь річ дітям брати небезпечно і відчуваю, що не витримую вже її присутності, бо ж кожне пояснення по десять разів і перші рази обов'язково з істериками. Мені вже не хочеться мамою бути, навіть не дивлячись на те, що я милуюсь її сном, танцями, белькотінням і захоплююсь тим наскільки цікаво вона мислить. Вона додумається до таких речей, що мої батьки часом не вірять, що вона сама. Вона дуже розумною мені здається на свій вік. Але я так хочу відпочити. Трішки допомагав садочок. Хоч з нічним сном таки були проблеми. А зараз ще й канікули. Крім того вночі сильно скригоче зубами і часом плаче увісні. Я не розумію: це я неадекватна і тому дитина така неспокійна, чи з дитиною (не дай Боже) щось не так? Підкажіть.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Здрастуйте. Ви звертались до невропатолога, якщо ні то раджу звернутись, опишіть всі симптоми лікарю. Дитина не спокійна,треба шукати причину.
Діти легко переймають стан батьків, якщо ви самі не спокійна, то й дитина може бути така. Вам необхідний відпочинок, допомога з дитиною, трішки часу для себе. Шукайте вихід, няня, дитячі міні садочки.
Спробуйте бути не ідеальною мамою, там де можна забити на щось, не робіть це, дайте собі відпочити. Робіть тільки необхідне.
Дуже добре допомагає плавання, заспокоює нервову систему, спробуйте басейн. Прогулянки на свіжому повітрі, багато прогулянок, фізична активність.
Спілкування з психологом, для вас буде корисним, підтримка вас, налагодження ваших ресурсів.
Відредаговано автором 14-07-2023 17:56:45
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346825 для Надія Іванівна
Дякую, Надія Іванівна. Ви дуже праві. Про басейн мрію вже кілька місяців. Жаль, що в околицях жодного. Планую повернутися до міста і тоді нарешті. Але садочок знайшла аж за місяць. А щоб повернутись мушу працювати і почуваюсь в клітці цей місяць.
І щодо поради невролога теж дякую. Я чомусь дуже боялася, що порадите психіатра. Постараюсь зайнятись цим пошвидше.
психолог онлайн
Рада допомогти. Спробуйте плавання у ванній, хоча б так, на ніч.
психолог онлайн
Добрий день. Ви були у невролога? Чому вас лякає консультація психіатра? Чим раніше виявите причину, тим більше шансів на владнання цієї проблеми.
Також помітила, що ви зараз сама не в найкращому становищі. Вам також треба допомога. Попіклуйтеся і про себе, будь ласка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346830 для Надія Іванівна
Дякую. На жаль в селі і ванної нема. Дякувати Богу, є душ. Тепла вода трішки розслабляє. А так поки чомусь можливості розслабитись поки не бачу. Мабуть, мушу протриматися. Звернемось з понеділка до невролога. Хай Вас Господь береже.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346840 для Віталія Юріївна
Спасибі за відповідь. В невролога ще ні. Поки лише в педіатра. Психіатр чому лякає: тому, що мені здається, що патології, які виявляються в цього спеціаліста - це досить серйозно і часто не виліковуються остаточно, а лише коригуються. З моєї точки зору психіатрія куди страшніше фізичних нездужань, хоча й останні бувають на все життя. Тому маю надію, що нам не в цю сторону (обом). Стосовно мого стану: ви абсолютно праві: і агресія проривається, і апатія, і відчуття безвиході, а іноді навіть думки, що жити не хочеться: заснути б і все. Та мені здається, що я не вмію про себе потурбуватись. Я впритул не бачу рішення проблеми і можливості побути просто самій в тиші. Чомусь лежати останнім часом стало фізично дискомфортно. Лежачи напругу відчуваю ще більше.
психолог онлайн
У ваших словах, наче виснаження. Прикро, що ви не вмієте про себе турбуватися, але напевне вас це зараз підтримає. Починайте, будь ласка, себе підтримувати. Не вистачає сил - йдіть за допомогою. Психолога в тому, числі чи в першу чергу - вам видніше
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346875 для Віталія Юріївна
Спасибі. В першу чергу за те, що даєте відчуття, що мій стан не патологія. Мені приємна Ваша відповідь. Я вчитимусь піклуватися про себе. Сподіваюся, що скоро знайду таку можливість. Дякую.
психолог онлайн
цитата:
Спасибі. В першу чергу за те, що даєте відчуття, що мій стан не патологія. Мені приємна Ваша відповідь.
Я рада, що ви відчуваєте мою підтримку. Але я вам пропоную на цьому не зупинятися. Вам варто вирішити питання із здоров'ям вашої дитини і з вашим станом. Удачі
психолог онлайн
цитата:
Я не розумію: це я неадекватна і тому дитина така неспокійна, чи з дитиною (не дай Боже) щось не так? Підкажіть.
Не Ви неадекватна, а ситуація у Вас в родині НЕ ДУЖЕ і це м'яко кажучи:
цитата:
Пишу і плачу: чоловік думав, що це мої примхи і наробив дурниць і в собі замкнувся, зі мною майже не розмовляв. Ми без грошей залишилися і я з дитиною поїхала до батьків. Мама з малою допомагати відмовилася, сказала, що не впорається моїми методами
Чоловік Вам попався не дуже кмітливий і не розуміє Вас, не вміє або не хоче підтримувати. Та й мама теж і підтримувати не вміє, і не має потрібного розуміння та терпіння.
цитата:
Лікарі відхилень не бачили, казали все добре.
Так і є, відхилень в прямому розумінні нема, але присутні певні впізнавані неврологічні особливості:
цитата:
Вона дуже рухлива і активна, постійно щось белькоче, хоч слів ще не так багато говорить. Коли лягаємо спати, важко вкласти її ноги, постійно мусить ними махати і щось перебирати руками. На голову мені лізе, на ногах повисає в прямому розумінні. Ночей нормальних від її народження може з півтора десятка набереться!!!
Вона й так коли ноги їй вкладаю, щоб не пацала плаче. Хоча іноді глажу по голові, розказую, що якусь річ дітям брати небезпечно і відчуваю, що не витримую вже її присутності, бо ж кожне пояснення по десять разів і перші рази обов'язково з істериками... я милуюсь її сном, танцями, белькотінням і захоплююсь тим наскільки цікаво вона мислить. Вона додумається до таких речей, що мої батьки часом не вірять, що вона сама. Вона дуже розумною мені здається на свій вік...Крім того вночі сильно скригоче зубами і часом плаче увісні.
Все, що Ви описали дуже нагадує Синдром Дефіциту Уваги з Гіперактивністю (СДУГ), що вважається психічним розладом і який часто діагностується серед дітей. Діти зі СДУГ можуть бути гіперактивними, непосидючими та не вміють контролювати свої імпульси. Але я хочу наголосити: насправді, хоча подібний діагноз і ставиться лікарем-психіатром, СДУГ - НЕ Є психічним розладом в прямому розумінні. Кажу це, щоб Ви дарма не лякались самі і не лякали родичів. Але і Вам, і їм треба ЗНАТИ і ВРАХОВУВАТИ особливості своєї дитини.
Тому треба ОБОВ'ЯЗКОВО, окрім невролога показати дитину дитячому психіатру. Але НІЯКОГО лікування приймати скоріш за все буде не треба.
цитата:
(я не б'ю, стараюсь не кричати, а пояснювати і прокричатися не залишаю, коли їй погано, я просто відчуваю, що маю бути поруч і пояснити чому щось не так). А карати за те що вона заснути не може... Взагалі ідіотизм, по моєму!
Так і є, ідіотизм. Тому Ви все правильно робите, Ви - гарна мама, для Вашої доньки це неймовірне везіння.
цитата:
Я люблю дочку, але потроху доходжу до стану, коли задушити її готова.
цитата:
Мені вже не хочеться мамою бути
цитата:
Але я так хочу відпочити
Це ВСЕ від перевтоми. Накопичилося багато негативних почуттів, а що з ними робити Ви не знаєте і не вмієте. З гіперактивними діточками батькам завжди важко, тим більше коли Ви сама, без підтримки чоловіка та своїх батьків. А насправді Ви дуже гарна, розумна, терпляча і любляча мама.