Замкнутість в собі . Проблеми з батьками
Мені тяжко виходити з дому говорити з новими людьми та в принципі спілкуватися боюся осуду (соціапад) Проблеми з батьками ще також до водять часто сваримося Один одного не розуміємо батьки також це нагнітають поганими оцінками ( в батьків синдром відмінила) що мене нікуди не візьмуть чи взагалі вижинуть ( хотя вчуся я нормально з різними оцінками) Кажуть щоб шукала роботу Мені взагалі здається що ми не сім'я І це тяжко все пережити хотя я стресо стійка нема кому розказати ( людям я не довіряю як і сім'ї )
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Здрастуйте. Підлітковий вік важкий період, зміна тіла, гормони. Це вік сепарації (відділення від батьків), знаходження нових друзів.
Сварки с батьками можуть бути, але погано що між вами немає контакту.
У вас є люди, людина, якій ви можете довіритись, розповісти що на душі? Чи є хоббі? Захоплення?
Зверніться до психолога, щоб пропрацювати всі ці питання.
психолог онлайн
Добрый день!
Ощущение что вы сами себя загоняете в тупик... много чего себе надумаете лишнего... постоянно сомневаетесь... и все откладываете... и таким способом еще больше усугубляете проблему.
Вам нужна поддержка. Если ее нет от семьи... то ищите ее среди друзей.
Ищите варианты поработать с психологом.
Больше себя хвалите за любые маленькие успехи. Это будет вам придавать радости и уверенности.
Найдите для себя интересное хобби - даже дома или недалеко от дома. Может есть парк, там гулять, где красиво и поменьше людей.
Уйдите в творчество! Начинайте себя проявлять! (Рисуйте картины, пишите стихи, выпекайте торты, танцуйте. ) все что приносит радость, но чтоб приносило радость, истинную радость.
Но главное действуйте и обязательно себя хвалите.
Так вы увеличите уверенность в себе, а лишние тревоги уйдут на второй план.
Удачи!)