хлопець їде на відпустку з дівчатами!
Добрий день. Мене звуть Аліна, мені 24 роки, допоможіть, будь ласка. Хлопець їде на відпустку із сумнівною компанією: найкращим другом (який нещодавно драматично розлучився зі своєю дівчиною, я боюся як би він не пустився у всі тяжкі), знайомим (вони з ним не особливо близькі), і трьома дівчатами (з них він знайомий тільки з однією дівчиною). Коли я почала розпитувати він мені відповів, що він не каже мені нічого, якщо я спілкуюся зі своїми друзями чоловічої статі. У мене є один близький друг(одружений), і нещодавно ми їздили втрьох( я моя подруга і він) у кафешку побалакати. Але ж це не на тиждень незрозуміло куди! Ми з хлопцем живемо разом, але зараз я поїхала до батьків на півтора місяці (потрібно допомогти мамі тут проблеми). Мені від цієї ситуації дуже дуже некомфортно, я не поїхала б у такий відпочинок, якби ситуацію віддзеркалили. Ми маємо початок відносин, але я дуже до нього прив'язалася. Чи нормально те, що він так їде? Я нагадувала чи це справді дивно? Що я можу зробити, щоб покращити ситуацію?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Добрий день, Аліна!
Нажаль, нічого в цій ситуації Ви зробити не можете, окрім того, щоб проговорити свої почуття від його рішення та того, що він не дуже з ними рахується.
Але подібна ситуація на початку відносин - це тривожний дзвіночок і якщо таке відбувається з самого початку, то що буде далі?
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Чи нормально те, що він так їде?
Добрий день. Мене дивує, насправді, що ви питаєте чи нормально, що хлопець, з яким ви у стосунках їде на відпочинок не з вами, а з дівчатами.
На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня, Аліна.
"Мені від цієї ситуації дуже дуже некомфортно"
Я думаю, що це головний орієнтир для кожної людини. Якщо Вам "дуже некомфортно ", Ви боїтесь "
як би він не пустився у всі тяжкі ", то чому б Вам не прислухатись до себе? Навіщо Вам думка інших? Інші не мають Ваших відчуттів та переживань, вони не розуміють, як Ви насправді почуваєте себе в цій ситуації.
"Ми маємо початок відносин, але я дуже до нього прив'язалась"
Закоханість на початку стосунків' -це абсолютно нормально. Але, судячи з поведінки вашого хлопця, має місце тільки з Вашої сторони. Нажаль. Мені здається, що він не готовий до стосунків, в яких треба відмовляти собі в " хотєлках" та враховувати інтереси іншої людини.
"Що я можу зробити, щоб покращити ситуацію?"
Як би Ви хотіли щоб вона покращилась?
На які компроміси Ви погодились би? Чому? Як би Ви при цьому себе почували?
Якщо вам роблять боляче, то нормальною реакцією є позбавлення болю. Іноді, треба зробити вибір : Я, мій спокій та комфорт або мої фантазії та страждання.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Чи нормально те, що він так їде?
Відровідь очевидна - для нього нормально, для вас - НІ(!)
Зрозумійте і відчуйте, наскільки це можливо, між вами велика дистанція у поглядах на стосунки(!) В усякому разі на даний момент. Що буде з цією прірвою далі - невідомо.
Схоже, що хлопець не дозрів до БАЖАННЯ прислухатись і враховувати ваші почуття. І це не тому, що він поганий. Він просто сповідує інші цінності життя.
цитата:
я боюся як би він не пустився у всі тяжкі)
цитата:
Мені від цієї ситуації дуже дуже некомфортно
цитата:
Ми маємо початок відносин, але я дуже до нього прив'язалася.
Ось ці ваші зауваження виглядають вельми тривожно для стосунків, якщо ви намагаєтесь і прагнете побудувати саме здорові стосунки.
Сильна прив'язаність веде до втрати себе, своєї автономії. І навпаки веде до зростання залежності. Вона ж спричиняє ревність і страх можливої зради. І вона ж спотворює сприйняття ситуації, призводячи до викривлень.
цитата:
Що я можу зробити, щоб покращити ситуацію?
На це питання у психологів не повинно і не може бути "правильної" відповіді. Що означає для вас покращення ситуації - знаєте лише ви. Зробити це і не зробити інше - можете лише ви. У будь-якому випадку вам потрібно слухати себе, обирати себе і знаходити відповіді на складні, але актуальні питання. Наприклад, чи згодні ви нервувати і тривожитись через таку поведінку хлопця?
Якщо він не бере до уваги вашу позицію, то що це значить для вас?
психолог онлайн
цитата:
Хлопець їде на відпустку із сумнівною компанією: найкращим другом (який нещодавно драматично розлучився зі своєю дівчиною, я боюся як би він не пустився у всі тяжкі), знайомим (вони з ним не особливо близькі), і трьома дівчатами (з них він знайомий тільки з однією дівчиною).
Любі відносини будуються на взаємоповазі. Це передбачає, що до Вашої думки дослухаються.
Також доречно запитати, чому в цій компанії немає місця доя Вас?
цитата:
Чи нормально те, що він так їде?
Таке враження, що ви по-різному бачите ці відносини. Серйозність намірів партнера очевидна.
цитата:
Що я можу зробити, щоб покращити ситуацію?
Озвучити партнеру, що Вас не влаштовує, свої емоції і почуття, стосовно ситуації. І зробити певні висновки з того , як він на це відреагує.
психолог онлайн
Доброго дня!
Як на мене, є декілька моментів, на які варто звернути увагу.
Перший. Ви не маєте ніякого важелю впливу на хлопця, з яким вже живете як чоловік та дружина. Тобто, Вас не сприймають як дружину і Ви через невизначеність свого статусу не можете нічого вдіяти. Хлопець Веде себе за принципом "А хто ти така, щоб мені вказувати?". Він Вам робив пропозицію одружитися?
Другий момент. Щоб мати право пред'являти комусь претензії потрібно не давати жодного шансу своєю поведінкою. Ви думаєте, що нічого страшного, що маєте близького одруженого друга чоловіка, тоді, як насправді, це відіграє в очах Вашого хлопця ефект готовності до зради. Що миттєво Ваші стосунки нівелює та обезцінює.
І третій. Ви збираєтеся контролювати свого чоловіка все життя, тримаючи під "колпаком" всі його поїздки та подорожі? Чи все ж хочете будувати сім'ю на грунті поваги один до одного та взаємопідтримки?
Як на мене, потрібно, найперше, добре розібратися у собі та мати знання, як міцні стосунки будуються...