Чи зі мною все добре?
Я втомився від усього, мій настрій часто змінюється, дуже запальний. А після агресії йде полегшення або пригніченість і бажання плакати. У мене немає мотивації, навіть просто базово почистити зуби мені ліньки, я просто існую. Я хочу робити хоч щось продуктивне, але відкладаю все на потім, потім різко ловлю напад мотивації, а наступного дня все як завжди. Я не пам'ятаю коли це почалося, але не так давно, я просто не знаю що зі мною. Раніше я був просто агресивним та неврівноваженим у різних суперечках. Я не люблю скаржитися комусь, я звик робити і вирішувати такі проблеми сам, мені соромно, але я можу висловитися тільки вночі, так що я просто хочу знати, чи в адекваті я.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
цитата:
ЧИ ЗІ МНОЮ ВСЕ ДОБРЕ?
Зазвичай, коли є такі питання, то це сигнал, що щось йде не так. Що саме не так вам варто розібратися з цим в індивідуальній роботі з психологом. Заручитися допомогою батьків, так як ви неповнолітній і йти до психолога на консультацію - онлайн /офлайн не має значення.
Ви звикли справлятися сам, але часто допомога іншого спрощує життя підтримкою. Це прискорює знаходження суті проблеми та її вирішення. Потурбуйтеся про себе.
психолог онлайн
Доброе Утро!
У вас переходной возраст. А в этот период нормально, что эмоции зашкаливают и потом истощение идет от эмоций. Перегруз организма эмоциями. Ваш организм меняется!
И вполне нормально, что вам то одно хочется, то другое.
Какие у вас отношения с родителями и друзьями? Есть ли от них поддержка психологическая, можете ли вы им доверится. Как часто вы себя хвалите и за что? Хвалят ли вас другие люди?
Чем именно вам интересно заниматься каждый день? какие есть интересы? Что вас радует или впечатляет?
Возможно вы откладываете все на потом ... потому что боитесь, что не получится так как вы хотите?
психолог онлайн
Добрый день!
Ответить на этот вопрос -
цитата:
я просто хочу знати, чи в адекваті я
может только врач, после того как побеседует с вами.
Психологи не оценивают людей с точки зрения адекватности/неадекватности, а помогают решать проблемы.
Поэтому если вы хотите перестать быть
цитата:
агресивним та неврівноваженим
и у вас есть желание решить вопрос с мотивацией, то вам нужна индивидуальная психотерапия.
Для этого вам надо обратиться за помощью к родителям, чтобы они дали свое согласие и оплатили услуги психолога.
психолог онлайн
Вітаю. У вас період статевого дозрівання і для цього віку це нормально. Гормони, емоції, повне затишшя. Добре, що ви хочете зробити щось грандіозне. Спробуйте розділити велику ціль на маленькі підзадачі. Наприклад якщо хочете бути великим програмістом вам потрібно записатись на курси, поступити до вузу і паралельно складати кишенькові гроші на суперсучасний ноут. Маленьким кроками і у вас все вийде. Успіхів