Мене дуже дратує те що хлопці можуть кохати одну, а хотіти багатьох
Я дуже злюсь і засмучуюсь тому факту, що моєму хлопцю можуть подобатися інші. Перший раз я це відчула в 16 років, коли в мене був хлопець і я помітила, що він задивляється на інших дівчат, в житті, по телевізору і т.д. В мене прям були істерики через це. В мене таке відчуття, що він порівнює мене, думає що вони кращі, хоче їх. Дуже злить той факт,що він хоче не тільки мене, а ще когось. Потім ми розійшлися, я забула про цю проблему, поки в мене знову не з'явився хлопець. І все те саме. Ми розійшлися. Зараз знову, з'явився хлопець і все по новій. Перші пів року нормально, потім знову я шукаю підтвердження тому, що він такий самий, я наче сама шукаю факти,які підтверджують, що йому може хтось подобатися. І це не хтось конкретний , а просто мене злить що є гарні дівчата і він може на них дивитися. Я розумію, що в дівчат по іншому, і що хлопці так влаштовані природньо, але я не можу нічого з собою зробити, я не можу знайти причину, чому мене це так задіває. В моєму розумінні, якщо людина любить людину, то їй більше ніхто не цікавить і не подобається. Але хлопці можуть кохати одну, а хотіти іншу, і мене це дуже сильно злить. І справа в тому, що я не підозрюю хлопця в зраді, не боюся що він може це зробити, я просто злюсь що йому може подобатися хтось крім мене. Мене ця проблема переслідує вже багато років, і виникає одне і те саме відчуття завжди, з яким би я хлопцем не була. Як позбутися цього відчуття я не знаю
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Это не у мужчин по другому, это в целом присуще человеку - испытывать разные чувства к разным людям. Но делать выбор быть с конкретным человеком.
Что для вас означает, что может нравится кто-то, кроме вас?
Есть ли у вас браться или сестры?
Какие отношения с родителями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347559 для Валентина Михайловна
Я просто если кого то люблю то не испытываю симпатии к другим, они мне не интересны. Я не могу описать это чувство, злость, обида, когда я понимаю что любимому человеку могут нравится другие девушки, меня бесит что он смотрит и у него может возникать к кому то сексуальное желание, я хочу чтобы только я вызывала такие эмоции, но поримгчто это невозможно. Но почему если я с кем то то другие мне никак не интересны в сексуальном плане. Есть старшая сестра, общаемся только привет, пока, и на праздники как с знакомой просто. Папа умер когда мне было 17. С мамой никогда не были как подруги, я никогда ничего глубоко личного не рассказываю, все поверхностно. Общаемся раз в месяц просто узнать как дела.
психолог онлайн
Сколько лет сестре? Почему такие отношения с ней?
Какие отношения у сестры с мамой?
С мамой про отношения подробнее пожалуйста
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347561 для Валентина Михайловна
Сестре 33. Не знаю почему так общаемся, мы разные, это не тот человек которому я могу открыться. С мамой так возможно потому что она со мной не общалась открыто, например про секс, отношения и т.д. Общение про такое с мамой вызывает в меня неловкость какую то. Я скорее расскажу про свои переживания человеку с которым день знакома чем маме. Были моменты когда я говорила например в детстве что то личное, например: со мной во дворе никто не общается. Она ничего даже не ответила на это. Потом сказала про отношения с парнем что то плохое, она как то начала кипишовать, нервы какие то сразу, я не могу объяснить. Просто я когда что то рассказывала хотела получить не то что получала, в итоге с каждым разом я все меньше говорила ей что то. Мама с сестрой лучше общаются, сестра не стесняется что то рассказывать. У нас с сестрой разные папы, мама с папой сестры развелась когда ей было 4 года, может поэтому они ближе друг к другу. Так как кроме мамы у нее никого не было ближе. Или потому что разница в возрасте не большая, мама ее родила в 23, а меня в 31. Вообще я не злюсь на маму и хорошо к ней отношусь, мы не ссоримся, просто вот глубоко про личное не общаемся, мне не комфортно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347561 для Валентина Михайловна
Так же мне совершенно некомфортно общаться с женщинами старшего поколения. В школе если у меня болел живот то я сидела терпела, но никогда не говорила это. Мне некомфортно общаться с родственниками, родителями парня. Я постоянно молчу, я боюсь что то говорить, потому что лучше молчать чем ляпнуть что то не то. Хотя я не сказала б что я закрытая, не общительная, с мужчинами как то проще, любого возраста
психолог онлайн
И похоже тогда это тема вашей конкуренции с сестрой и отношения с мамой. У мамы вы не одна и с сестрой теплее отношения. И предположу, что это непросто замечать и переживать ребенку.
И потому от МЧ хочется эксклюзивности - чтобы он даже не замечал, не чувствовал ничего к другим, потому что есть вы.
Это тема для психотерапии
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347584 для Валентина Михайловна
Но как это связано, если меня не бесит когда он может с кем то разговаривать, меня именно бесит мысль что ему может кто то нравится внешне. Хотя поводов для ревности он не даёт. Меня очень накрывает когда кто то говорит "мужская природа", "инстинкты", и тому подобное. Когда я слышу сплетни о том что чей то мужик изменил, меня это очень задевает,я прям переношу чью то ситуацию на себя, хотя мне не изменяли
психолог онлайн
Какие отношения у родителей были?
Какие отношения с отцом?
Чувства не обязательно же на 100% воспроизводятся. Да и это моя гипотеза, и ее нужно перепроверять.
Ваша тема это точно для индивидуальной работы, потому что вопросов же очень много, которые хочется задать и о чем узнать.
На сайте можно ориентир какой-то задать, накидать предположений, а дальше более глубоко копать в личной терапии
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Олено!
цитата:
Я дуже злюсь і засмучуюсь тому факту, що моєму хлопцю можуть подобатися інші.
цитата:
16 років, коли в мене був хлопець і я помітила, що він задивляється на інших дівчат, в житті, по телевізору і т.д. В мене прям були істерики через це. В мене таке відчуття, що він порівнює мене, думає що вони кращі, хоче їх.
цитата:
Потім ми розійшлися, я забула про цю проблему, поки в мене знову не з'явився хлопець. І все те саме. Ми розійшлися.
цитата:
Зараз знову, з'явився хлопець і все по новій. Перші пів року нормально, потім знову я шукаю підтвердження тому, що він такий самий, я наче сама шукаю факти,які підтверджують, що йому може хтось подобатися
Отже, як бачимо, прослідковується певний сценарій. Негативний, до речі. Хлопці тут ні до чого. Справа в вас. Точніше, в несвідомому намаганні переживати звичні з дитинтства емоції і шукати приводи для цього. Там присутні порівняння зовнішності не на вашу користь, а ще глибше - бажання, щоби вас безумовно і нероздільно любила значима фігура, за якою ймовірно стоїть хтось з ваших батьків.
Наразі жоден чоловік не зможе вам дати того, чого з різних причин не дали батьки.
цитата:
Я постоянно молчу, я боюсь что то говорить, потому что лучше молчать чем ляпнуть что то не то.
На жаль, так склалося, що ви в собі невпевнені. З прикладу вище можно зробити припущення, що уникаєте бути собою у спілкуванні з іншими, боїтесь проявитись, ніби обов'язково наразитесь на погані наслідки. От з таких рис і обставин, як не дивно, і складється
цитата:
МЕНЕ ДУЖЕ ДРАТУЄ ТЕ ЩО ХЛОПЦІ МОЖУТЬ...
цитата:
Як позбутися цього відчуття я не знаю
Разом з психологом дослідити важливі обставини вашого дитинтства, що посприяли формуванню ослабленого почуття самоцінності. Перепрожити ті ситуації, змінивши ставлення до них на більш екологічне. І далі йти шляхом розбудови об'єктивного бачення себе і стосунків, аби робити свідомий вибір задля власного щастя і благополуччя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347600 для Валентина Михайловна
Поняла, спасибо за ответ