Як зрозуміти " внутрішній голос "
Спробую коротко .
Трапилось що в мене прокинулась симпатія/ чи інтерес до 🧔 чоловіка. Якось спрацював принцип " гойдалок " , коли він раптово почав проявляти знаки уваги , я його " відштовхнула ": бо завжди були просто знайомі через знайомих. Наше спільне це було максимум " добрий день - допобачення "
Але в якісь момент ці " гойдалки " спрацювали по іншому , я стала грубо кажучи стала мати інтерес до людини яку відшила , може тому що дистанційно онлайн рідко але ми підтримували спілкування . Визнаю емоційно прив'язка на цьому підгрунті була . . Поки випадково ми не пересіклись вживу
І після цієї миттєвої зустрічі, мене як перекинуло
Вже не " підіймається рука " гортати його соц сторінки , написати першою , чи чекати його ініціативи
Розумію що психологи вважатимуть раз говорю за людину , значить вона мені не байдужа
Але зараз той випадок я вже не розумію що в мене до людини зараз . Може коли людей по суті нічого не забовязує. Особливо жінку та чоловіка ,виникає звикання?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Виникає симпатія. Спробуйте зблизитись з цим чоловіком, кава, прогулянка, все як у людей.
Доповнення від автора
Слушна думка Оксана
Але на основі вашої відповіді , я упустила момент коли формувала питання , те що він не вільний 💍
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Щоб зрозуміти свій внутрішній голос важливо його слухати.
"Не піднімається рука"- що Ви маєте на увазі, не хочете, чи хочете дочекатись, коли він сам напише?
Чи наповнене ваше життя зараз чимось цікавим , що впливає емоційно?
Часто відсутність емоцій штовхає людину до певного "додумування", створення ілюзій.
Ви хочете зрозуміти, що відчуваєте до цього чоловіка.
А яка відповідь першою приходить Вам на думку?
Як Ви ставитесь до того, що цей чоловік не вільний, (щодо гіпотетичних стосунків з Вами)?
Не зрозуміла про яке звикання та відсутність зобов'язань Ви написали (
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347614 для Наталия Горская
замість останнього слова " звикання " повинно було бути " відвикання" відвикнути
Пробачте не знаю як грамотно подати то слово , але думаю зрозуміло
Знаєте , може дійсно цей чоловік був би першим з кінця або щось інше
Бо і правда життя моє не різноманітне на відміну від нього
Але поглинає лише рутина : робочі будні
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
А что Вы сами хотите от этих отношений? Ваши отношения не совсем понятны. Вы говорите о своем внутреннем голосе, а что в реальности происходит. Что Вы знаете об этом человеке? Что Вы ожидаете от этих отношений? Кажется, что Вы сами себя запутали или не знаете, что хотите.
психолог онлайн
Вітаю. Намагайтесь чіткіше будувати свою життєву позицію. Як? З усіх психологів, які вам відповіли виберіть одного, що вам найбільше імпонує, та замовте у нього консультацію. Так ви уникнете недоговорок і непорозумінь, зможете зрозуміти свої почуття та мотиви. Натхнення вам::smile::
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ " ВНУТРІШНІЙ ГОЛОС "
Спочатку просто почути. Його слова можна виписати на папері. І прочитати.
Зазвичай будь-яке послання має два рівні: перший - відображає, власне, зміст. Другий - передає ставлення.
Ваш внутрішній голос, до речі, як до вас ставиться - підтримує? попереджає? втішає? підбадьорює?..
Можливо, навпаки - критикує, дорікає, пригнічує?..
цитата:
Але в якісь момент ці " гойдалки " спрацювали по іншому , я стала грубо кажучи стала мати інтерес до людини яку відшила , може тому що дистанційно онлайн рідко але ми підтримували спілкування .
А ви схильні до емоційних гойдалок? Вам сумно мати визначеність?
цитата:
Визнаю емоційно прив'язка на цьому підгрунті була . .
Емоційна прив'язка - це про що? Її. між іншим, можна розкрити за допомогою слів: це була симпатія? це була спроба заповнити свою буденність? це були мрії? це була туга за чимось, що втрачене? ваш варіант який - ?
цитата:
Поки випадково ми не пересіклись вживу
І після цієї миттєвої зустрічі, мене як перекинуло
Напевно, відбулась якась різка зміна почуттів. То, може, зазначите - з яких на які? Що зрештою призвело до
цитата:
Але зараз той випадок я вже не розумію що в мене до людини зараз . Може коли людей по суті нічого не забовязує.
А хіба раніше щось зобов'язувало?
психолог онлайн
Доброго дня
Скажіть, буд ласка, як загалом складається ваше особисте життя? Чи маєте ви досвід щасливих стосунків, де почуття взаємні і є щира близькість?
Просто в мене виникла гіпотеза, що можливо ви схильні обирати для симпатії недоступний обʼєкт. Тобто людину, з якою завідомо малоймовірно щось складеться. Наприклад, одружену, проживаючу далеко; чи яка вами не цікавиться та ін.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347747 для Соломія Лехіцька
Я не знаю що і добавити .
Ваша відповідь як передбачення
Тобто я визнаю все вищесказане вами
Але не знаю як пояснити не те що вам , як спеціалісту, а перш за все собі
Чому так відбувається?(