Аборт
Доброго вечора. Ситуація наступна. Я планувала вагітність, думала, що все зможу і дуже цього хотіла. Ось у липні дізналась про вагітність, і в мене наче земля пішла з під ніг. Почала відчувати тривогу і душевний біль. У мене є син, йому 9 років. І після новини про вагітність мені на стільки жаль стало мого сина . Я відчула , що я його зраджую(((((( як це у мене хтось буде ще. А якщо в лікарню , а мій син буде далеко від мене, а плюс сирени. До всього цього гормони накривали, завжди дуже плакала. Жах. І в пориві емоцій зробила медикаментозний аборт. Не уявляєте, який душевний біль після процедури!!!! Але час не повернути , і я вирішила , що маю знайти причину. Бо я хочу другу дитину, дуже хочу. Я відчуваю, що вона мені потрібна. Але я хочу радіти вагітності і не думати , що я зраджую сина і т.д. Я хочу , щоб вагітність була в радість , і щоб був комфорт в душі. Адже в цей період дуже важливо бути психічно врівноваженою і щасливою. Допоможіть 😭😭😭 Як мені далі бути???? Чи варто планувати вагітність? Як мені позбутися відчуття , що я зраджую першу дитину? Ми з сином дуже близькі, я його дуже люблю. Але ж і син , до речі , сказав, мені нікого не треба . Що йому одному добре.
Питання від: ; Вік: 0

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий вечір. Співчуваю вашій ситуації ((
цитата:
Як мені далі бути????
Вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом. У вас проявлений жорстокий конфлікт. Це в переписці не вирішується.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Николаевна Островерх
Добрий вечір. Син каже, що йому одному добре, коли він знаходиться не один на острові, а у світі людей і з ним є Ви. Світ не крутиться лише навколо нього, це реальність до якої йому доведеться звикати, щоб жити у гармонії з природою і суспільством.
А Вам важливо почути себе, душа болить не просто так
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Соломія Лехіцька
Доброго вечора! Співчуваю. Хочу сказати, що перш ніж щось планувати, треба розібратися з тим, що є зараз. З емоціями, Вашим душевним болем, з ти звідки у Вас думки про те, що Ви зраджуєте свою дитину. Аборт - це втрата, яку треба прожити. А Вам треба після цього відновитися як фізично так і психологічно. Знайдіть собі психолога і починайте свій шлях до відновлення. Добре якщо зараз у Вас є близька людина, яка може бути для Вас підтримкою, вислухає, не осудить та просто буде поруч.
Відредаговано автором 29-07-2023 00:06:29
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Дуже жаль, що Ви, Вікторія, замість того, щоб звернутись до обраного психолога на психотерапію задля того, щоб пропрацювати це почуття провини, як Вам раніше радили в Ваших минулих питаннях, зробили велику помилку і наважились на аборт.
Проблему це не вирішило, а тільки ще поглибило. Не кажучи про наслідки аборту як такого.
Тепер хочете через поради на сайті це вирішити? Те, що стало ще глибшим?
Так це не працює.
психолог онлайн
Доброго дня.
Вікторія, співчуваю вашій ситуації. Прямо зараз ви створюєте якусь глибоко трагічну історію, де кожна наступна дія спричиняє ще більше болю.
Скажіть, буд ласка, по якій причині ви не звертаєтеся до психолога? Це варто зробити якнайшвидше.
Вам потрібна допомога, щоб з цим розібратися і не допустити нових імпульсивних дій.
Це важливо не лише для вас, а й для вашого сина. З попередніх ваших питань я памʼятаю приблизно, що йому 9-11 років. Це вік, коли дитина максимально активно має спілкуватися з ровесниками, розвивати самостійні вміння турботи про себе, навчатися новим заняттям. Мама помало відходить на другий план. З кожним роком дитина мами все менше потребує, хоча все життя вони будуть рідними людьми.
Але з вашої розповіді постають хвилювання про те, що ви перебуваєте з ним у емоційному злитті. Можливо, то не син вас так сильно потребує, то ви його потребуєте і не дозволяєте жити власним життям.
Думаю, ви страждаєте від глибоких внутрішніх конфліктів, мабуть ще з дитинства. Можливо, це особисто ви мали досвід, коли вас зрадили і вам з тим було нестерпно, а тепер свої почуття проектуєте на сина.
Як би там не було, вам потрібна робота з психологом. Сама ви не справляєтесь і спричинюєте собі та сімʼї все більше страждань.
Відредаговано автором 30-07-2023 12:28:58