страх майбутнього
Відчуваю великий страх. Хочу вступити навчатися., по переду співбесіда. І почалися страхи . Чи дійсно мені це потрібно, чи зараз час для того щоб змінити все в житті
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
З'явились сумніви? Мабуть не на пустому місці? Хтось, можливо, підкинув їх?
Доповнення від автора
Чоловік підтримує мене, мама також. Це лише мої страхи. Відчуваю свій вік, сумніви. Ще в мене маленькі діти. Правильно було б вийти на роботу, а я надумала знов вчитися. Тим паче що в мене вже 2 вищі освіти. Але я хочу стати лікарем це моя мрія
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Николаевна Островерх
Ну, як надумали, то вчіться. Тим паче, якщо це Ваша мрія і чоловік з мамою підтримують.
цитата:
Правильно було б вийти на роботу, а я надумала знов вчитися
Для кого було б правильно? Хто так каже? Хто знецінює Ваші бажання та мету? Сама людина не може так робити до себе, бо це неприродньо - шкодити собі ж.
психолог онлайн
Скажіть, буд ласка, а яке у вас питання до психологів у звʼязку з даною ситуацією?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Страх перед будущем и неизвестным всегда бывает у всех.
Вопрос только как человек умеет сам себя дисциплинировать перед страхом, и перешагивать его.
Если сильно хотите поменять свою жизнь, то меняйте!
Если не сейчас, то когда?
Да тревожно... непонятно как будет...
Но если действительно вы понимаете, что вам это обучение открывает очень большие и важные для вас перспективы новой жизни - и ведет к исполнению ваших желаний.
То почему бы не рискнуть?? Просто доверится судьбе!
Если ваше, то у вас все получится, зачислят, примут и вы войдете в новую жизнь!
А если не ваше, то уже на собеседовании... вас затормозят... но тогда вероятно, действительно надо будет подумать, а мое ли ?
Но кто не рискует, то не пьет шампанское! )
Возможно этот новый путь, вам откроет классные перспективы!)
Но это, если перешагнете свой страх и свое волнение.
А для этого просто успокойтесь... соберитесь и доверьтесь пространству и судьбе.
Удачи!)
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Чи дійсно мені це потрібно, чи зараз час для того щоб змінити все в житті
Ви ці питання задаєте собі?
Можливо вам варто розібратися в цьому в індивідуальних сесіях?
Так як з ваших чотирьох речень неможливо відтворити картину вашого життя.
психолог онлайн
Доброго ранку, Аліно!
цитата:
Відчуваю великий страх.
Страх - природній гість перед будь-якими змінами. Тим більше, такими, як у вас.
Отже, завдання трохи приборкати його, аби не блокував і гальмував.
А для цього варто розібратись із вашими сумнівами
цитата:
Чи дійсно мені це потрібно
Хочу спитати, а кому ще це може бути потрібно, окрім вас?! Яка ще людина в світі може здійснити ваші ОСОБИСТІ мрії!?
цитата:
чи зараз час для того щоб змінити все в житті
Ось придивіться, як висловлюєте свою думку - "змінити все в житті." Чому там стоїть узагальнення "все"? Ви ж не збираєтесь змінюти чоловіка, країну, зрештою, свою гендерну ідентичність - лише фах і, відповідно, зміст діяльності. Ну і, звісно, деякою мірою спосіб життя. Але це не "ВСЕ", погодьтесь.
цитата:
чи зараз час
Якщо не зараз, то коли?
психолог онлайн
Доброго дня. Розумію, що перед важливими рішеннями, такими як вступ до навчання, можуть з'являтися страхи і сумніви.
Поставте собі декілька запитань і спробуйте на них відповісти:
1. Чому саме вам це потрібно? Подумайте про свої мотивації і цілі. Які переваги вам принесе навчання? Чи відповідає воно вашим інтересам і амбіціям?
2. Які страхи саме вас турбують? Спробуйте ідентифікувати їх і з'ясувати, наскільки вони обґрунтовані.
Згадайте також, що страхи і сумніви є звичайною частиною життя, особливо перед новими викликами. Дайте собі час на обдумування та роздуми, і, можливо, з часом вам стане ясніше, що ви хочете робити далі.
психолог онлайн
цитата:
Ще в мене маленькі діти. Правильно було б вийти на роботу, а я надумала знов вчитися. Тим паче що в мене вже 2 вищі освіти. Але я хочу стати лікарем це моя мрія
Если в вашей семье решены финансовые вопросы и ваш муж согласен содержать вас 6 лет обучения (и 2 года интернатуры) и дополнительно оплачивать учебу, а мама согласна сидеть с маленькими детьми, так как вам придется учиться на дневном отделении, то конечно же вы можете заняться осуществлением своей мечты и стать врачом.