як швидше відпустити людину?
Завжди розуміла, що кінець прийде. Вирішила сказати зо мене не влаштовує. Все розумію. Але важко дуже. Що робити? Як швидше впоратися з цим болем ?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Разрыв и утрата отношений это всегда больно.
Ускорить этот процесс, чтобы, как многие хотят, поплакать неделю-две-месяц и все отлично, увы, не получится. Проживание утраты проходит определенные этапы и важно их все прожить (почитать про это можно в интернете).
Очень важно, чтобы был человек, с кем можно разделить свои переживания и который не будет обесценивать их (ой, да будет у тебя таких еще полно или ой, да было бы за кем страдать), стыдить вас (да сколько уже ныть можно, забей, забудь, плюнь и разотри, живи и радуйся назло этому козлу) и тп.
Важно давать себе право на разные чувства, не стыдить себя (грущу уже месяц, так нельзя), при этом хорошо бы понимать за чем именно вы больше всего страдаете. Очень часто помимо самого человека есть разные чувства и потребности, которые этот человек закрывал и именно из-за них самые сильные переживания (например, сильный страх одиночества или боязнь, что больше не на кого опереться).
Если таких близких или друзей нет, то этим человеком может стать психолог.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Прям швидко... врядли получится...
(пока не пройдет определенное время - у каждого по разному ).
Как вариант смените обстановку. Съездите кудато, где еще никогда не были. Город или кудато на отдых.
Нужны новые впечатления и новые люди. Это поможет вам - хоть чучуть переключится от боли и прошлого.
А вообще можно себе сказать - " да закончилось все... все разрушилось... отпускаю... да прошла определенный опыт и урок в этих отношениях. Чемуто научилась важному. Теперь я с опытом. Теперь я понимаю как нужно мне, и как не нужно мне выстраивать отношения. ( если анализ уже сделали, либо его сделать с психологом )
Спросить себя - " а чему меня учит этот опыт? этот человек? этот этап жизни? "
Подумать спокойно... дать себе передышку... выплакаться... отоспаться... и пойти дальше!
Но уже обновленной! Учитывая прошлый опыт, но не как наказание... а как ваши призы - ценные призы, как подсказки, что полезного взять с собой и пойти в новый мир!
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Пережити розрив із коханою людиною нелегко, але можливо і на це потрібен час.
Розлучатися важко, тому що це пов'язано зі втратою звичного та комфортного. Коли ми перебуваємо у відносинах, ми формуємо емоційні зв'язки з нашим партнером. Розрив означає розставання з цим і невизначеність майбутнього.
Ми намагаємося перебудувати своє життя після розставання, але продовжуємо діяти і мислити так, ніби партнер все ще поруч.
Дозвольте собі плакати, вести щоденник чи поговорити про свої почуття з другом чи психологом. Не звинувачуйте себе в розриві стосунків.
Скажіть собі: «Мені боляче та погано. Я тепер сама, назад нічого не повернути. Все закінчилося. Що я зараз відчуваю? Чи маю сили пережити цю ситуацію самостійно? Мені потрібна допомога близьких чи психолога?"
Подумайте, що ви можете зробити зараз, щоб стало легше. Що ви робили раніше, коли було погано?
Намітьте перші кроки, які допоможуть вам відволіктися від розлучення.
Складіть план з урахуванням того, скільки у вас ресурсів. Якщо у вашому списку тільки «Купити полуницю» — вже чудово. Необов'язково підкорювати гори.
Важливо виговоритися. Коли ми промовляємо свої проблеми, то краще розуміємо, що відчуваємо та як хочемо вийти із ситуації
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Завжди розуміла, що кінець прийде.
Если это произошло только сейчас, то вы еще находитесь в состоянии шока.
цитата:
Що робити? Як швидше впоратися з цим болем ?
Можете описать более подробнее свою ситуацию?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Це можливо буде неприємно читати, але скажу коротко - перечекати та відгорювати.
цитата:
Як швидше впоратися з цим болем ?
Не варто форсувати час та події у цій ситуації. А ось турбота про себе буде важливим пунктом. Прислуховуйтесь до своїх бажань та потреб, оточіть себе по максимуму приємними людьми та речами.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Що робити? Як швидше впоратися з цим болем ?
Проживати усі почуття, що містяться в болю... і помічати ще щось, щось з'являється у вашому серці.
І, головно, вчитись цінувати свій вибір(!) Поважати власні рішення(!)
цитата:
Вирішила сказати зо мене не влаштовує.
Оця ваша здатність відкритись і виразити свої почуття та думки заслуговує на повагу.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Відповім стисло, але по суті.
Нічого НЕ прискорювати і ВСЕ проживати. Хай все іде як іде. Зі своєю швидкістю. Психіка САМА знає, що й скільки потрібно для проживання та для відновлення власного балансу. Довіртеся їй.
Гарна ситуація, щоб навчитися витримувати внутрішній біль. Його ще буде багато в житті.
Як навчитеся - станете сильнішою в рази.