Не можу довго протриматься на одній роботі
Доброго дня. Я не можу довго протриматься на одній роботі. З попередньої звільнилась через майже рік,на новій працюю 1,5 місяців і вже хочу звільниться. Попередня мені подобалась, але там була досить хитка ситуація. Нова робота мене розчарувала, взагалі мені не подобається. Хожу як на каторгу. Шукаю нову, але не знаю, куди хочу піти. Дуже хотілося б повернутись на попередню, але туди, я думаю, не візьмуть. Я дуже через це страждаю, і дуже втомилась від цих пошуків постійних. Як усістись?
Питання від: ; Вік: 28
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
З попередньої звільнилась через майже рік,на новій працюю 1,5 місяців і вже хочу звільниться. Попередня мені подобалась, але там була досить хитка ситуація. Нова робота мене розчарувала, взагалі мені не подобається.
Вы пишите, что на прошлой была не стабильная ситуация. В чем это проявлялось и как это могло измениться со временем?. Возможно, что стоит поискать еще варианты и это вполне нормально.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Нора, Ви звільнилися самі з попередньої роботи, чи Вас примусили?
У вашому питанні є "відсилка" на деякі внутрішні установки, приблизно щось таке- "людина має довго працювати на одній роботі, це правильно ".
Якщо спиратись на таке "правило", то дійсно виходить, що не можете "втриматись ", та "треба усістись ".
Але якщо подивитись на вибір роботи ширше, то є сенс для початку розібратися в цілях- що саме Ви хочете отримати від роботи.
Думаю, що десь підсвідомо таке розуміння є, саме тому ця робота не подобається (бо не відповідає вашим прагненням).
З цієї сторони якщо подивитись, то цілком нормальним є ваше бажання звідти піти.
Але Ви чомусь звинувачуєте себе в "непостійності ".
Чи може це внутрішній голос, який насправді належить комусь іншому (батьки/"суспільство "/...)?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Як усістись?"
Навіщо вам "усістись"?
Адже бути в пошуках кращої для себе роботи і хотіти комфорту це нормально.
Що вам то дає, страждати і думати про те, чого вже немає?:
"Дуже хотілося б повернутись на попередню, але туди, я думаю, не візьмуть. Я дуже через це страждаю, і дуже втомилась від цих пошуків постійних"
Вас же не пошуки втомлюють? Можливо постійні думки про минуле?
психолог онлайн
Доброго дня, Нора!
"усістись" - це вже другорядне. Спочатку треба усвідомити ЯК САМЕ Ви робите ВИБІР тієї чи іншої роботи? За якими критеріями? Що найголовніше? А що, навпаки, не має особливого значення при виборі?
Наприклад, для когось дуже важлива близкість роботи до дому. Для інших це не має особливого значення. Комусь важливий колектив та психологічна атмосфера, а хтось взагалі на це не зважає. І т.д.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347823 для Ольга Владимировна
Попередня робота залежала від потоку клієнтів. Мене прийняли туди коли наплив був високий. Через кілька місяців він спав, і керівництво весь час довбало, що працівників багато, клієнтів мало. Почали урізать зп, відправлять за свій рахунок. А я розлучена, і фінансово утримую себе, дитину, дім. Тобто мені потрібна робота не далеко від дому, з 9 до 5, щоб забирать дитину із садочку, бо помогти нема кому. Такі запроси звужують коло пошуків, попередня робота була ідеальна в плані розташування/ умови роботи/ колектив/ зп, але постійні оці тряски керівництва, мовляв у них на 25 людей більше ніж треба підприємству. Я пішла спокіцно, без скандалів, але думаю мене не приймуть назад
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347827 для Наталия Горская
На роботі робили всі умови, щоб звільнилось як можна більше людей - урізали зп, відправляли за свій рахунок. А у мене маленька дитина, яку я утримую сама, чоловік і ніхто інший ніяк фінансово не допомагає. Тому я звільнилась і пішла на роботу, яка ближче мені по освіті. Але вона не приносить задоволення взагалі. Я туди хожу чисто заради зп і все. Зранку не хочу вставать, не люблю понеділки, ненавиджу робочі чати. Хочу покинуть і розумію, що навіть не пошкодую. На попередній роботі було краще, але я здалась під тиском керівництва
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347827 для Наталия Горская
Просто мені здається не правильним часто мінять роботу, постійно шукать щось краще. Ідеального не буває, а я все шукаю і не усядусь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347839 для Ирина Николаевна
І думки про минуле, і пошуки тої самлї ідеальної роботи якої не існує. Точніше, пошуки не тільки роботи, а балансу у житті між роботою, домом, дитиною. Робота забирає багато часу, після роботи встигаю тільки забрать дитину із садочку, погодувать, зробить мінімум справ, лягти спать і все по колу. І оце, що я мало встигаю після роботи, що робота займає весь день, і кожень день, бо можуть напрягти на вихідних, мене це напрягає
психолог онлайн
Кем вы работаете?
Найти хорошую работу и правда непросто. К сожалению, многие компании не соблюдают договоренности, неуважительно относятся к своим работникам (работала HR-ром, говорю со своего опыта).
А был ли у вас опыт, чтобы все устраивало и вы долго работали?
По каким критериям выбираете работу, кроме графика и близости к дому?
На что обращаете внимание во время собеседований?
Можете ли вы пересмотреть свои требования, чтобы получать бОльшую зарплату, но чуть дольше или дальше работать, и нанять няню на несколько часов, которая бы ребенка заводила в сад и забирала?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347842 для Павел Леонидович
Мені важлива близкість додому, зп, колектив і сфера діяльності. У мене маленька дитина, садочок, помочі в плані щоб хтось підстрахував і забрав нема. Тому мої пошуки обмежені тим, що я можу працювать до 17 , максимум 18, не можу тратить на дорогу багато часу, не можу мати ненормований графік. Я не можу працювати у всіх сферах, типу продажі чи медецина, яких у моєму районі повно. А нова робота хоч по часу і більш менш, але не приносить задоволення. Мені на роботі часто хочеться плакать, або просто встать, піти і ніколи не приходить.
психолог онлайн
Доброго дня, важливо розуміти, що такі ситуації в житті можуть статися з кожним, і важливо навчитися з ними впоратися.
Аналізуйте причини: Спробуйте зрозуміти, чому вам не вдалося зберегти попередню роботу та чому ви так несхильні до нової. Можливо, це допоможе вам визначити те, що дійсно потрібно вам в роботі та які аспекти вам важливі.
Поставте цілі: Сформулюйте свої кар'єрні цілі та уявіть, де б ви хотіли б бути через рік чи кілька років. Це допоможе вам спрямувати пошуки нової роботи та визначити, чого ви хочете досягти.
Роздумайте про переваги і недоліки: Постарайтеся зрозуміти, що вишуковуєте в ідеальній роботі. Зробіть список переваг і недоліків попередньої роботи та нової, а також відновлення попередньої роботи, якщо це було б можливо. Це допоможе вам краще зорієнтуватися в своїх потребах.
Не поспішайте: Розумійте, що вибір роботи - це важлива справа, і не потрібно поспішати. Постарайтеся не впадати в паніку та обережно розглядайте всі можливості.
Пам'ятайте про баланс: Не забувайте про своє фізичне та емоційне здоров'я. Знаходьте час для відпочинку, хобі та релаксу, щоб зберегти енергію під час пошуку нової роботи.
Нехай цей час пошуку роботи стане для вас можливістю зростати та визначитися з тим, що ви хочете від своєї кар'єри. Ви заслуговуєте на роботу, яка принесе вам задоволення та розвиток. Успіхів у вашому пошуку!
психолог онлайн
Доброго дня, Нора!
цитата:
Я не можу довго протриматься на одній роботі.
Спробуйте розділяти причини зміни роботи на об'єктивні і суб'єктивні.
цитата:
Попередня мені подобалась, але там була досить хитка ситуація
Від кого і від чого залежало рішення піти? Чи були альтернативні варіанти?
цитата:
Нова робота мене розчарувала, взагалі мені не подобається. Хожу як на каторгу.
Я так розумію, що це ви її обирали, правильно? То які критерії відіграли ключову роль?
Взагалі, допускаєте, що люди можуть помилятись. А ви ж людина, тому теж здатні робити помилки. Чи ні?
До речі, собі пробачаєте за помилки?
цитата:
Дуже хотілося б повернутись на попередню, але туди, я думаю, не візьмуть.
А ви спробуйте. Чого гадати?
цитата:
Я дуже через це страждаю, і дуже втомилась від цих пошуків постійних.
Чи є навколо хтось, хто може вас підтримати?
психолог онлайн
цитата:
Мені важлива близкість додому, зп, колектив і сфера діяльності. У мене маленька дитина, садочок, помочі в плані щоб хтось підстрахував і забрав нема. Тому мої пошуки обмежені тим, що я можу працювать до 17 , максимум 18, не можу тратить на дорогу багато часу, не можу мати ненормований графік.
Зрозуміло. Це суттєво звужує пошуки. Але ці умови включаються вже після окреслення бажаної сфери роботи:
цитата:
Я не можу працювати у всіх сферах, типу продажі чи медецина, яких у моєму районі повно.
А в яких сферах можете? Що подобається? Або якщо такого не має, то хоча б не викликає відразу?
цитата:
А нова робота хоч по часу і більш менш, але не приносить задоволення. Мені на роботі часто хочеться плакать, або просто встать, піти і ніколи не приходить.
Це однозначний сигнал про те, що треба йти з цієї роботи якнайшвидше. Бо вона тягне з Вас сили.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347863 для Валентина Михайловна
Я працюю журналістом, але до цього рік працювала в іншій сфері, до цього 3 роки дикрету, до цього працювала журналістом, але тоді я була бездітна, мені було все одно на графік і зп, бо я жила спочатку з батьками, потім з чоловіком, дві зп надійніше ніж одна.
Вимушено повернулась в журналістику, бачу, що забирає багато часу і взагалі не подобається. Няню найнять не можу, дорого виходить.
Була робота яка подобалась, але підприємство розформували через 10 міс як я прийшла. Подобалась дуже попередня.
З огляду на садочок і метро, яким я користуюсь, то обираю роботу не дуже далеко, офіційну, час роботи важливий і сфера. Завжди стараюсь зрозуміть чи сподобається мені те, що треба буде робить, а потім саме зп
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347879 для Владимир Анатольевич
Я думала про причини, і розумію, що я чогось постійно шукаю ідеальну роботу. Працюю на одній роботі , бачу кілька недоліків і починаю шукать "неіснуючий ідеал". Я уже це для себе вияснила, і з нової роботи хочу піти бо: у мене тут зовсім нема друзів, я за 1,5 не увійшла в колектив, мені не зручний графік коли я повинна бути весь час на звязку ( зп фіксована, за переробки не доплачують. У мене маленька дитина, я не можу тратить більше часу на роботу ніж на неї).
З попередньої пішла не хотя, бо почали урізать зп і змушували іти за свій рахунок кілька місяців, знаючи, що я розлучена і маю дитину. Аліментів я не отримую, колишній чоловік безробітний, фінансово не допомагає.
Мене підтримують морально батьки. Я розумію, що я можу помилятись. Але ж у мене на відповідальності дитя, я не можу не працювать, тому терплю цю каторгу і шукаю щось інше. Але не знаю тепер, що я хочу. В журналістику не хочу, на попередню роботу хочу через прекрасний колектив, специфіку роботи, графік, і зп там нормальна коли не урізали. Я думала написать колишньому роботодавцю, але: там постійно казали, що в штаті людей більше ніж треба і створювали ситуацію, щоб люди звільнялись. Деякі пішли, деякі залишились. Я жалію що пішла, але враховуючи ситуацію не знаю чи мене візьмуть назад. Соромлюсь написать, боюсь почуть відмову
психолог онлайн
цитата:
Соромлюсь написать, боюсь почуть відмову
А соромно через що? Що ви такого вдіяли, що тепер соромитесь? Взагалі-то сором - це про несприйняття себе.
Щодо можливої відмови. Вона можлива. Як і рішення керівництва прийнтяи вас на роботу. І перше, і друге з категорії вірогідного. Буде відмова - ви ж все одно нічого не втрачаєте.
цитата:
Я думала про причини, і розумію, що я чогось постійно шукаю ідеальну роботу.
Спробуйте у своєму розумінні/міркуванні приміряти такі визначення - "пошук ідеального" і "пошук прийнятного на даний час".
На мою думку, пошук ідеального завжди буде супроводжувати фіксація на різбіжностях між ідеальним і реальним. І, відповідно, невдовлення з подальшою гонитвою за примарою ідеального.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347888 для Павел Леонидович
Я раніше працювала журналістом на тв, їздила на зйомки, мені це подобалось. Там був зручний графік, мала зп, але я жила з батьками, потім із чоловіком. Канал мій ркформували, перевели на інший, там було не дуже ( далеко їздить), потім я пішла в декрет. Через 3 роки війна, я знайшла роботу яка мені подобалась, при тому чисто випадково - в міграційній службі. Знову ж таки, сказали через пів року, що клієнтів стало мало, працівників багато. Керівництво постійно придумувало як зменшить колектив. Люди почали звільнятись потроху. Я через пів року теж пішла, бо то зменшували зп, то відправляли за свій рахунок. Думала робити кар'єру в журналістиці. Тепер бачу - не те. Просто постійна подавленість, хочу плакать, не хочу ходить сюди. Почались атаки паніки і страху, при чому будять мене і серед ночі і атакують коли я працюю. Я так більше не можу, я готова написать заяву і більше сюди не приходить. Я зможу прожить без роботи максимум 2 місяці, потім не знаю. Бо як довго шукатиму нову? Писать більше не хочу. Хочу на попередню, от туди просто тягне. Кілька раз думала написати колишньому роботодавцю, але боюсь відмови. У мене нема плану Б. Якби не дитина, я б уже звільнилась, закрилася б дома і плакала б кілька днів. Бо всередині відчуваю пустоту розміром з космос. Не можу ніяк взять себе в руки, просто хочеться забігти кудись і ревіть.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347943 для Владимир Анатольевич
Просто соромно - пішла і стукаюсь назад через 2 місяці майже. Я пішла нормально, не палила мости як то кажуть, обнялась з керівнецею, трошки всплакнули. Але. Коли звільнялась моя подруга через тиждень після мене, їй керівниця сказала прямо " пиши, якщо що, приймем назад". Мені таке не сказали. Тобто я думаю, можливо мене не хочуть бачить, бо я піднімала питання про те, що під час військового стану не правильно змушувать іти за свій рахунок. Просто я дуже сильно боюсь залишитись без засобів до існування, я сама собі опора. Я розумію, що батьки будуть трохи підтримувать. Але ці урізання зп і сидіння вдома без оплати мене сильно вибили із колії. Я пішла, у липні уже все наче заспокоїлось.
Хочу назад, бо мені в принципі там було комфортно. Не було навіть думок , що я не хочу ходить. Я хотіла, там були подруги, спілкування.
От я зараз у порівнянні розумію, що попередня робота з усіма мінусами була прийнятна, зручна. У мене був час на дитину, на себе. Зараз на цій новій роботі я вижатий лимон, який погано засинає, погано прокидається, намагається не розревіться по дорозі на роботу ( я серйозно) і якось триматись на плаву. Пробую шукати плюси на новій роботі, але все в середині кричить " хочу встать і піти звідси. Не хочу нікуди іти". Мене перестали радувати звичні речі, я утратила інтерес до прогулянок з друзями, догляду за собою. Просто хочу лежать вдома і плакать, і ніколи не ходить на цю роботу.
Думала піти на якісь курси, але поки дитина маленька, а нова робота зжирає час, інколи навіть на вихідних ( у мене робота з 9 до 6, нема обіду, тобто 15 хв я можу поїсти, але це максимум), бо всю роботу треба робити оперативно, це новини, інколи у мене тільки 1 вихідний. Це мене вбиває. Немає балансу в житті, нема відчуття відпочинку, радості. Мучає совість, що я провожу на нелюбимій роботі більше часу, ніж з дитиною. Мені від цієї роботи треба тільки зп
психолог онлайн
Можете ли вы со своими навыками и умениями найти работу а смешной сфере? Либо найти подработок, который позволит чуть дольше искать работу?
Относительно стыдно написать бывшему работодателю. А что вы потеряете, если вам откажут? Ничего. Зато своим стадом вы лишаете себя возможности получить то, что хочется.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347951 для Валентина Михайловна
Я думала про підробіток, поки що шукаю, бо не хочу потратити час на шахраїв
З приводу написать роботодавцю. Що мене стримує. На попередній роботі все залежало від кількості клієнтів, їх поменшало. Тому почалися урізання зп, відправка за свій рахунок. Через цеия пішла. Начальство постійно наголошувало, що нас більше ніж треба. Тому я боюсь написать. Побачить відмову. У мене нема плану Б. Відчуваю втому моральну, пробую дивиться варіанти ще якоїсь роботи, я новому люблю вчиться. Але поки навіть не знаю куди хочу, крім колишньої роботи. Там от плюсів було багато, я там зі всіма дружила. От важко знайти класний колектив, мені це вдалося, я скучаю
психолог онлайн
Вы не напишите - работы прежней не будет.
Если вам откажут - ее тоже не будет.
Но если вы напишите, то хотя бы шанс появляется на то, что удастся получить прежнюю работу.
По поводу мошенников. Есть разные варианты, например, вести чью-то страничку. Недавно как раз видела в инстаграме, что искали того, кто пишет классные посты. Я думаю, что в таком варианте вас обманут максимум не заплатив за какой-то 1-2 поста. Стоит рискнуть.
Подумать над тем, чтобы подать в суд на бывшего мужа по поводу алиментов. Работает он или нет это его проблемы. Ваш ребенок обязано получать алименты и вам помощь будет
психолог онлайн
цитата:
Думала робити кар'єру в журналістиці. Тепер бачу - не те. Просто постійна подавленість, хочу плакать, не хочу ходить сюди. Почались атаки паніки і страху, при чому будять мене і серед ночі і атакують коли я працюю. Я так більше не можу, я готова написать заяву і більше сюди не приходить.
Якщо готові, то й пишіть заяву. Не зволікайте. Бо це точно не Ваше місце. Про що говорить і це:
цитата:
Якби не дитина, я б уже звільнилась, закрилася б дома і плакала б кілька днів. Бо всередині відчуваю пустоту розміром з космос. Не можу ніяк взять себе в руки, просто хочеться забігти кудись і ревіть.
Можна й виплакатись. А потім піднятись - і змінити місце роботи.
цитата:
Бо як довго шукатиму нову? Писать більше не хочу. Хочу на попередню, от туди просто тягне. Кілька раз думала написати колишньому роботодавцю, але боюсь відмови. У мене нема плану Б.
А що Ви втрачаєте? Відмовлять - так відмовлять. А якщо ні?
цитата:
Думала робити кар'єру в журналістиці...
Я раніше працювала журналістом на тв, їздила на зйомки, мені це подобалось. Там був зручний графік, мала зп, але я жила з батьками, потім із чоловіком.
Можна й в журналістиці, бо Вам же подобалось колись це. Але, ТЕ, що Ви робите ЗАРАЗ, мабуть дуже різниться з тим, що Ви робили тоді?
Відредаговано автором 03-08-2023 04:49:33