Відчуття апатії , невиконаних планів
Після 11 класу було складно обрати спеціальність , тому що не було чіткого уявлення що я хочу робити . З навчанням в школі проблем не виникало , тому всі близькі вірили , що щоб я не обрала в мене обов'язково все вийде .
Переглянувши все , обрала навчання в університеті за 500км від дому . І здавалось був план , і по тому як саме навчатись , що робити , життя в гуртожитку , можливо якась підробітка . Однак був 2020 , коронавірус і почалось дистанційне , я поїхала до дому (невелике містечко ). Так , всі 3 роки я провела вдома , однак так і не вчила нічого . По суті були спроби , деякі закінчувались через тиждень , одна навіть тривала місяць . Однак я нічого так і не добилась . Зараз 4 курс в аудиторному режимі , а я всеще не можу заставити себе
хоча б щось робити . Мотивація до навчання є і була , я відчуваю що хочу цим займатись . Під час цих коротким спроб мені це подобалось (це стосується навчання і спорту , та інших речей які б покрищити моє життя ). Але я просто не можу довго продовжувати робити щось , легко відволіктись на щось легше (перегляд відео , прогулянка і тд. ). Як почати робити ці кроки щоб покращити своє життя , щоб не відчувати всі нереалізовані плани , а виконувати їх.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня!
Возможно вам нужно осознать, что ту профессию которую вы выбрали... может это не ваше?
Раз идет такое сопротивление... ( хотя и объективные причины тоже есть - дистанционное обучение )
Тут важно определиться - а действительно ли я верно выбрала свой путь?
Может я больше выбрала, чтоб угодить близким?
Вам надо хорошо подумать и прочувствовать - а чем вообще я хочу заниматься? что мне приносит удовольствие и приятные эмоции?
Ну и конечно нарабатывать дисциплину! Шаг за шагом. Выполнять намеченные задания.
И хвалить себя, или поощрять за выполнение. ( опять же чем то, что приятно)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вам, kido, потрібно навчатися лише ОЧНО, ніяких онлайн. Ні в навчанні, ні в роботі. Ця форма Вам НЕ підходить.
Для Вас потрібно, щоб навколо були люди, які займаються тим же самим, що і Ви. І їх приклад буде Вас надихати та дисциплінувати. Бо НЕ кожна людина може бути САМОдисциплінованою. Це точно не Ваша сильна риса характеру.
Але ж всі ми різні. І ми не дресовані мавпи, які можуть навчитися чого завгодно. В кожного є свої особливості.
Які просто потрібно враховувати.