Почуття провини
Доброго дня. Я з хлопцем зустрічаюсь вже майже 2 роки. Зараз у нас все прекрасно. Ми плануємо весілля. Я змінилась з ним. Але перші пів року були складними. Ми сварились постійно.
Перші 3 місяці я була не зовсім йому вірна . Інтиму я не мала ні з ким. Але був поцілунок з іншим хлопцем декілька раз. Та надій я ніяких йому не давала бо казала що маю вирішити зі стосунками. Потім я перестала зустрічатись з тим хлопцем. Сказала що так не можу поводити себе. Мій теперішній хлопець про це нічого не знав . Але совість почала мене мучати чомусь саме зараз . Хоча пройшло уже багато часу . Я призналась йому нещодавно і він мене пробачив . Не уточняла йому саме хто це був і тд . Він навіть не питав . Сказав що минуле то минуле . Але я сама себе пробачити не можу . Зараз в мене почуття ніби я його не достойна .
Також , за ці пів року перші , коли все було складно я могла фліртувати з кимось , сміятись з чоловіками на роботі , але не більше . Не розумію чому я так робила . Зараз мені соромно за це все . Соромно навіть за флірт . А караю себе так ніби я мала інтим з кимось .
Хлопець вже не хоче чути за минуле . Просить не згадувати то і жити тепер. А я себе пробачити не можу. Бо мені соромно за ту дівчину яка була раніше. Я дуже кохаю свого хлопця . Зараз навіть подумати про іншого не можу
Як забути минулі помилки і перестати себе карати ?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго дня. Не намагаєтесь ви втекти від шлюбу таким шляхом? Я погана, не бери мене заміж?
Фільтр буде у вашому житті, в цьому немає нічого поганого, головне встановити для себе рамки, щоб ви почувалися комфортно.
Чому караєте себе? Чому вважаєте що не достойна?
Поговоріть про це на повноцінній консультації з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Всі стосунки мають певні етапи і певні складнощі. І Ваша поведінка є абсолютно нормальною.
цитата:
Але я сама себе пробачити не можу . Зараз в мене почуття ніби я його не достойна .
Ваші стосунки еволюціонували і росли разом із вами. Ми не можемо повернутись у минуле і щось змінити.
Озираючись назад, люди дивляться на свої вчинки вже маючи більший досвід ніж у минулому.
цитата:
мені соромно за ту дівчину яка була раніше.
Це були Ви, Ваші вчинки мали під собою підгрунтя. Дивіться на це з іншої сторони, Ви виросли над собою, Ваші стосунки стали міцнішими, Ваш партнер Вас пробачив - і це дуже цінно, рухайтесь далі.
Ви просто людина і "помилки" робити нормально.
цитата:
Зараз навіть подумати про іншого не можу
Тим паче, якщо немає сумнівів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348627 для Надія Іванівна
Втекти ні . Я не уявляю свого життя вже без нього . Просто погана бо на початку відносин не була зовсім вірною йому . Тому зараз караю. Я фліртувала з іншими і поцілувала іншого . Зараз я б так не зробила ніколи .
Доповнення від автора
Як перестати себе карати ? 🥺
Доповнення від автора
Поцілунок на перших етапах стосунках це серйозна зрада ?
Легкий флірт це також зрада ?
Зараз я собі цього дозволити не можу
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Для вас це питання важливе, оскільки ви питаєте тут. Тому запитайте у себе, це зрада?
Для когось це може бути незначною подією в житті.
Чого боїтесь? Що ховається за цим всим, за почуттям провини? Вас вже пробачили, цього недостатньо? Чому ви не можете пробачити себе?
Тому вам необхідно обговорити свої почуття з психологом на консультації.
Відредаговано автором 12-08-2023 12:18:57
психолог онлайн
Зрада чи ні - кожен визначає сам для себе,
а Ваш партнер прийняв те що трапилось в минулому, пробачив і готовий іти далі...
цитата:
Сказав що минуле то минуле
Ви караєте себе, відчуваєте сильну провину через те, що радієте своєму щастю.
Але тоді не було таких відчуттів сильних до партнера, і були труднощі... тому і діяли Ви відповідно до своїх емоцій...
психолог онлайн
Здравствуйте!
Як перестати себе карати ?" объяснить себе и взять ответственность за свои действия, тогда чувство вины смягчается. Будьте с собой честны и ответьте на вопрос какие чувства, мысли, ощущения у Вас были когда Вы флиртовали, что Вы ценное испытывали в тот момент для себя? И да, Вам может быть стыдно признать некие мысли, которые не имеют выхода и мучают Вас.
Если сложно самой, обратитесь на консультацию к психологу!
Доповнення від автора
Хлопця вже дратує тема за минуле
Він не хоче слухати що було раніше
Головне щоб було зараз добре
А я не можу заспокоїтись , щодня думаю « ти його не варта « 🥺
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348635 для Марія Василівна
Доповнення від автора Хлопця вже дратує тема за минуле Він не хоче слухати що було раніше Головне щоб було зараз добре А я не можу заспокоїтись , щодня думаю « ти його не варта « 🥺
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=58529 Як мені справитись з постійним почуттям провини?
психолог онлайн
Доброго дня, Maria!
цитата:
Як забути минулі помилки і перестати себе карати ?
Вважаю, що забути навряд чи зможете. Принаймні найближчим часом. Спитаєте, чому? Напевно, через те, що якимось чином звикли вважати себе грішною, а свої минулі вчинки брудними і зрадницькими. І це на контрасті того, що до свого хлопця ставитесь як до святого і безгрішного(!)
Отже, маємо справу з символічним рівнем Вашого життя і Вашої свідомості.
Ну а як інакше, адже
цитата:
Зараз у нас все прекрасно. Ми плануємо весілля. Я змінилась з ним. Але перші пів року були складними.
Коли розкриємо "змінилась з ним", то, ймовірно, прочитаємо "я змінилась ЗАВДЯКИ йому. Він мене виправив і наставив на праведний шлях"(!)
А все інше, що з Вами відбувається, цілком логічне до схеми каяття і спокутування гріха. Та чи гріх то був? Можливо, зовсім не гріх, а пошуки себе і деякою мірою намагання знайти собі розраду від
цитата:
Але перші пів року були складними. Ми сварились постійно.
Також шукали вихід почуттям, навпено, образи, гніву і невдоволення на хлопця через сварки. І, навіть, бажанню йому помститися. Так легенько, не по-справжньому.
На щастя, Ви зберегли стосунки. Попереду весілля. Однак із внутрішнім калейдоскопом побоювань і викривлених уявлень варто розібратись.
Відредаговано автором 12-08-2023 16:35:05
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348648 для Владимир Анатольевич
Дуже вдячна Вам за відповідь. Ви замітили що ВІН змінив мене . І зараз щаслива з ним . Йому вже зізналась . Йому набридати починають одні і ті самі розмови про те що було давно . Він вибачив мене. А я себе ні 🥺 чому деякі люди і сплять з кимось і не відчувають провину . А я себе зараз караю за флірт і поцілунок на початку стосунків
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
А я себе зараз караю за флірт і поцілунок на початку стосунків
Присутність поруч "святого" завжди буде докором і нагадуванням "грішному" про його гріхи. Поки що, на жаль, ця аксіома сильніше за Вас. Поки що... поки не розібрались в терапії з психологом з багатьма речами. Симвлічними в тому числі. А також з несвідомими вигодами покарання себе і неможливості, прийнявши ситуацію, жити в радості. Щось там обов'язково буде пов'язано з дитинтством, з батьківськими настановами, з атмосферю в родині, яка впливала на формування Вашої особистості. Ці діалоги явно не для формату форуму.
Відредаговано автором 12-08-2023 16:54:39
Доповнення від автора
Мені вже всі говорять що я скоро доведу себе до псих лікарні . Що не можна так . Що спілкуватись з іншими хлопцями на роботі і жартувати з ними це не гріх . Просто я зараз так не хочу вже робити бо шалено люблю його .
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
"Мені вже всі говорять що я скоро доведу себе до псих лікарні . Що не можна так . Що спілкуватись з іншими хлопцями на роботі і жартувати з ними це не гріх . Просто я зараз так не хочу вже робити бо шалено люблю його ."
А хто б ще крім вас самої так довготривало і нав'язливо карав за ті вчинки? Де ви цьому навчились? Чия це стратегія - замість прощення та взяття відповідальності - винити та карати?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Maria, доброго вечора!
Щоб це поступове самознищення припинити спочатку треба познайомитись з тією частиною Вас, яка Вас карає. Цей Внутрішній Кат колись і якось сформувався у Вас. Є тверді підозри, що під впливом батьківського виховання.
Але треба це ретельно досліджувати. І бажано разом зі спеціалістом, на психотерапії.