Нав’язливі думки
Мені страшно за саму себе . Я нещодавно зізналась хлопцю про те шо на початку стосунків я мала поцілунок з іншим , та фліртувала деколи . Ми це вирішили . Все гаразд . Він пробачив Зараз в мене плутається підсвідомість с минулими. Допустимо , думала що зрадила хлопцю з колишнім а насправді колишнього бачила ще до зустрічі з моїм хлопцем .
Думаю зараз що переспала з іншим в стосунках - але не пам’ятаю такого . Але моя підсвідомість і нав’язливі думки заставляють в це вірити . Страшно мені за себе . 😳 бо я вірю в це. Чим довше я про це думаю тим стає гірше . Як припинити це ?
Зараз з хлопцем все чудово . Окрім того шо я намагаюсь згадати те чого не було
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго вечора. Зверніться до психіатра, схоже на розлад пам'яті, "Конфабуляция" таке захворювання (це моє припущення, діагноз може поставити тільки лікар).
Лікар вирішить які подальші кроки.
психолог онлайн
Доброго вечора, Софіє!
цитата:
Чим довше я про це думаю тим стає гірше . Як припинити це ?
Пам'ятаю, що тему Ви вже відкривали трохи раніше, напевно, тиждень-півтора тому. Також пам'ятаю багато порад і рекомендацій психологів. Скажіть, будь ласка, чим з того переліку Ви скористались? Що почали робити, аби подолати проблему?
Не помилюсь, якщо напишу вкотре, з такими речами в ході листування (розумій, спілкування) на форумі розібратись неможливо в принципі! Потрібна повноцінна психотерапія впродовж тривалого часу.
цитата:
НАВ’ЯЗЛИВІ ДУМКИ
Це НЕ жарти. Одними розмовами з ними не обійтись.
цитата:
Чим довше я про це думаю тим стає гірше . Як припинити це ?
Обрати спеціаліста і почати з ним ВИРІШУВАТИ проблему.
Відредаговано автором 15-08-2023 20:39:36