Я просто хотіла виговоритися)
Шо мені сказати, моє життя просто змінилось, в мене сльози на очах кожен день по паро разів, я не знаю можливо всі ці проблеми є стандартними й нормальними для мого віку але я не витримую мені нема з ким поділитися, мені навіть сюди страшно писати. Я дуже дратуюсь через будь які дрібниці зразу в сльози зразу хочеться когось побити й розкричатись, проблеми з батьками хоть і не значні але ми перестали знаходити спільну мову, найкраща подруга переїхала й майже не спілкуємось, з однокласниками теж все туго. Мені просто повторюють шо я за багато хочу, може це й так може я це вже мала б зрозуміти й поміняти себе але я не можу. В мене пориве ,,все спочатку, я маю змінитись ще все життя спереду '' а з іншого шо мені ***** то життя не треба я й так витралила все в пусту... Ще моя проблемна зона з спортом на ту тему можна говорити годинами, чуючи що треба йти на тренування, або просто говорити на цю тему, або що треба кидати гімнастику сльози й істерика, я вже думала про це днями й ночами і просто замкнене коло. Я знаю що це мої виключно проблеми і я навіть не знаю чи можна з таким звертатися до психолога, я навіть не знаю де цей дзвіночок що потрібно до психолога, я навіть не знаю чим вони помагають я батьків про то й спитати боюсь. Вони просто сваряться чого я таке сумно чого я огризаюсь чого не розповідаю й не веселюсь з ними як раніше а я не знаю я просто як в тумані вже пів року. Я не хочу знати й бачити друзів, не хочу нових знайомст, і так само не хочу потім шкодувати про свої вибори... ааа боже шо я роблю... На рандомний сайт пишу те шо нікому й так не треба знати, я просто хочу виговоритись бо мені просто хреново, я все заїдаю я поправилась на кг 10 я ненавиджу в собі все, мене нервують всі мої риси всі мої іміння все як я виглядаю, я не можу ні з ким поговорити ні про що за пару хвилин в мене просто велечезне роздратування і я хочу йому в лице зарядити хто б це не був і яка б тема це не була, мене почав боліти живіт, в очах темніти і сльози просто будь коли я заздрю всім просто з будь якої причини я хочу змінити це життя переродитись... І шо б цей текст не побачив ніхто, хоча це вже не можливо... Боже шо я написала, що за нісенітниці
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Здрастуйте. Співчуваю вашому стану, це важко.
У вас перебудовується організм, стрибки гормонів. Підлітковий вік може бути важким.
"в мене сльози на очах кожен день по паро разів", це не норма, зверніться до терапевта, можуть бути захворювання щитовидної залози, гормональні порушення, нестача важливих вітамінів.
Коли пишете про спорт, ви ним хочете займатись? Чому виникають сльози? Ви хочете кинути, але боїтесь?
Ізоляція від людей, свідчить про те що вам погано. Схоже на депресію, діагноз ставить лікар психіатр.
Друзі, однолітки, потрібні в вашому віці, провідна діяльність соціалізація. Тому потрібно шукати своїх людей.
Заздрите бо не живете своїм життям, воно проходить повз вас. Почніть обирати себе, те що подобається вам, в усьому. Навчіться казати "ні", коли вам не хочеться робити щось. Любіть себе.
Робота з психологом потрібна вам, шукайте як її отримати. Зверніться до шкільного психолога, або на сайти безкоштовні, або поговоріть з батьками нехай відведуть до приватного.
психолог онлайн
Дуже важливо, що пишете і намагаєтесь виговоритись.
Бо саме проговорення полегшує стан. Навіть без відповіді. Хоча звісно краще це робити в діалозі.
Ефективніше було б звернутись до психолога особисто, наприклад до шкільного, якщо безкоштовно, або в міський центр соціальних служб, або на телефон довіри (сподіваюсь, вони ще є, але треба перевірити інформацію). Або ж можете поговорити з батьками, щоб домовитись про декілька консультацій за кошти. Навіть можна батькам просто пояснити, що поки Ви не розумієте що конкретно хвилює, але тривога велика .
Є сенс звернутись до лікаря, можливо дійсно не вистачає певних вітамінів, або ж заспокійливі зможуть знизити загальний нервовий фон.
Щодо віку- так дійсно, підлітковий вік характеризується і різкими змінами настрою , через нерівномірний розвиток організму та гормональний дисбаланс, і пошуками себе.
І так, це дійсно важко.
І фізично, і морально.
Треба протриматися, він точно закінчиться- це з хороших новин.
Щодо гімнастики.
Важливі тільки ваші бажання.
Ви давно займаєтесь ?
Чи хочете продовжувати?
Чи відчуваєте якийсь примус ("це єдиний шлях/для чого ж тоді займалась до цього/треба доводити все до кінця/...")?
Чи подобалось раніше, чи подобається зараз?
Щодо ваги- можливо це туди ж, до підліткового віку, нажаль (
Через гормони.
Але знову ж таки, потім все нормалізується і організм прийде до норми.
Якщо є бажання, можете написати не тільки про гімнастику, а і про інше, що такі ж сильні почуття викликає.