не вмію долпти труднощі.
я вже другий день підряд їду здавати документи до гуртожитку. Я була єдина, но мене потрібно було припахати прибирати кухню без підручних засобів, бо так треба, я не жила ціле літо там, всіх поселяє без проблем, а на мене кричала так, ніби я спалила їй гуртожиток. Я розумію що в мене завжди агресивний вираз обличча, но я не намірена посміхатись просто так усім, я слабе звєно, мною легко маніпулювати, довести до сліз. Я буду тією людиною із групи, де за нічого получить все рівно, а винних не покарають. Я розумію що це труднощі життя, на людей не варто звертати уваги. Слухала купу історій , де люди слухали таке і кожного дня. Але я раніма, одразу ображаюсь, гірше - в сльози. Я вкурсі, що поводжусь як дитина, боюся всього, але я хочу знайти спосіб це перебороти. Як відпускати це, гірше того я починаю усім з цим ділитись, шукаю допомогу. Всі вже знають що я панєкьор такий що капець. Сприйняти все легше не можу. Айщ
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий день. Підкажіть будь ласка в чому є Ваше запитання чи в чому Ваша трудність. Бо написане Вами дещо сумбурне і незрозуміле. Я так розумію, проблема не тільки із заселенням, а й взагалі з відносинами. Які були у Вас відносини в дитинстві із значущими дорослими , із вашими однолітками, скажемо в підлітковому віці, і в сьогоденні також?
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Я вкурсі, що поводжусь як дитина
То, може, настав час подорослішати? Як вважаєте?
цитата:
боюся всього, але я хочу знайти спосіб це перебороти.
Щось можете змінити самостійно, а щось у співпраці з психологом. Розглядаєте таку можливість?
цитата:
Як відпускати це
Відпускати, означає, залишати все, як є. Тобто змін не передбачено. Відпустив і через деякий час знову зустрівся зі страхами. Навіщо це Вам?
цитата:
гірше того я починаю усім з цим ділитись, шукаю допомогу.
Здоровий прояв звертаитись по допомогу. А чи отримуєте? Чи до тих, хто реально може допомогти, звертаєтесь?
цитата:
Всі вже знають що я панєкьор такий що капець. Сприйняти все легше не можу.
Не впевнені в собі? В цьому проблема?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Посміхатися всім, звісно немає потреби.
А от кордони своєї особистості важливо відчувати і вміти відстояти.
Наприклад, щодо гуртожитка. Прибирання кухні- варто дізнатись про загальні принципи, за якими існує цей гуртожиток. Можливо кожен, хто там живе, або заселятися, прибирає якусь частину. За правилами внутрішнього розпорядку.
Тоді можна зрозуміти і також виконати свою частину прибирання.
Але, якщо в цей день немає потрібних умов для цього (засобів, або вашого часу), то можна домовитись про інший день, коли Ви це зробите.
Якщо в правилах записано, що прибирати має хтось спеціально призначений, наприклад, вахтер, а він перекидає свої обов'язки на проживаючих, то варто звернутись до керівництва, щоб захистити свої права і не робити прибирання.
Звісно ж, кричати ніхто не має права ні на Вас, ні на будь кого.
І цілком зрозуміло, що це викликає неприємні відчуття, бо це несправедливо.
І ще такий момент.
Вам важливо було б розібратися з внутрішніми установками.
Бо ваші "я слабе звено","мною легко маніпулювати ", "всіх нормально, а на мене кричать "- це про схильність до позиції жертви.
З цим треба працювати.
Інші люди бачать Вас саме так, як Ви самі себе бачите .
Якщо Ви будете впевнено і спокійно нести свою позицію "зі мною так не можна ", то і оточуючі відчують вашу впевненість в собі.
Тому є сенс спрямувати ваші зусилля на роботу зі своєю самооцінкою, самоповагою та кордонами. Знайти де вони , навчитись адекватно їх відстоювати.