Синдром жертвы и стокгольмский синдром
Доброго ранку. Я жінка 31 рік. Маю доньку 4 роки та чоловік 32. Переїхали з України в Америку через війну. Почались з чоловіком суперечки, почав кричати при дитині , веде себе агресивно, виганяв з дому. А потім говоре ,що не вигнав би мене. я не працюю,мови не знаю, дитина тільки почала ходити на курси по три години і маю її привозити та забирати з курсів , почав казати,що відправе мене в Україну . Завжди я в чомусь винна, не так відповіла, купила іграшку знову ( каже що багато іграшок) . Мені здається що мені потрібна допомога, я вже думало про погані речі, але через дитину не можу, тому що вона без мене не зможе, ми з нею удвох завжди , бабусі та дідусі не допомагалив вихованні , чоловік теж не допомагав. Каже ,що його справа принести гроші, а жіночі справи дивитись за дитиною та домом. Я взагалі не маю уявлення як мені жити далі .
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрий день. Ви так цікаво формуєте думку : виганяв мене, відправе мене в Україну... Хто йому дав стільки влади над вами? В чому вбачаєте допомогу психолога? Чи готові працювати онлайн в індивідуальній роботі?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Переїхали з України в Америку через війну. Почались з чоловіком суперечки, почав кричати при дитині , веде себе агресивно, виганяв з дому.
Співчуваю Вам, дуже складний період зараз переживаєте. І тому потрібно знайти сили і спосіб, як подолати наявні труднощі і жити далі. А от як жити і що для цього робити - варто розібратись.
Візьмемо Ваші слова
цитата:
Я взагалі не маю уявлення як мені жити далі.
Тобто відповіді на сьогодні нема. Але ж є питання, з відповідями на які конче потрібно визначитись. Наприклад, ось це твердження чоловіка
цитата:
його справа принести гроші, а жіночі справи дивитись за дитиною та домом.
Ви поділяєте такий підхід чи ні?
Як має бути в родині, на Ваш погляд?
цитата:
Почались з чоловіком суперечки, почав кричати при дитині , веде себе агресивно, виганяв з дому.
Ким себе відчували в такі моменти? І, головно, що відчували - до себе? до чоловіка? Чи вважаєте прийнятним таке ставлення до дружини?
цитата:
я не працюю,мови не знаю
До життя в іншій країні необхідно адаптуватись. Інкше як там взагалі можна вижити.?З приводу цього декілька питань:
- коли потрапили в США?
- чому не відвідуєте курси вивчення англійськоЇ?
- які варіанти щодо працевлаштування розглядаєте?
цитата:
Завжди я в чомусь винна, не так відповіла, купила іграшку знову
Мусимо визнати, що, на жаль, замість згуртування у подоланні труднощів між вами виник розбрат і звинувачення. Що є ознакою кризи у стосунках і безпорадності у побудові здорових відносин. Чоловік звинувачує, бо вважає, що має право. А Ви перебуваєте в ролі жертви - ймовірно звичної для Вас ролі.
цитата:
Мені здається що мені потрібна допомога
Так, Вам потрібна допомога. Якою вона Вам видається? Що зрештою бажаєте відчути, отримати, вирішити?
психолог онлайн
Доброго!
Навряд чи при подібних вхідних даних питання можна вирішити за перепискою на сайті, порадами.
Бо ж жервою Ви стали не сьогодні, а набагато раніше. Така установка формується ще в дитинстві.
Перестати бути жертвою можна лише після індивідуальної психотерапії з психологом. Очно або онлайн.