Почала зустрічатись з парнем, разом на зараз 8 місяців, проблема я не є незайманою
Спочатку йому було всеодно що в мене був один досвід( там максимум було 12 раз), всього було 2 парня з першим були тільки ласки, без сексу( але він це теж вважає сексом), потім його стало хвилювати що я не девствинница, зараз сварки тому шо я не розповідала подробиці що і як було в плані сексу до нього, зараз сказала все, сказав не хоче відносин, бо сім‘ю треба робити з цілкою, чистою. Ві ходить і винить мене хоче щоб зробила операцію по возврату девствіной пліви, я не знаю що робити люблю його, дуже, так не хотіла щоб знав моє минуле не вважаю настільки це важливо( саме подробиці), не знаю чи можливо йому щось донести і поміняти це, підскажить що робити вірити мені не вірить, розмовляє як з шалавою слухати не хоче, но сьогодні коли хотів позиватися сказав ввагається чи можна тут щось врятувати чи вже ні?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Ірина Миколенко
А ваш хлопець що, був незайманим до вас і без минулого ?
Завтра ви зробите гіменопластику, а він скаже, що у вас мама з татом недостатньо багаті і взагалі ви народилися не 25 серпня і тому шансів у вас нема. А потім буде нова умова за якою вам щось потрібно буде зробити і тоді він подумає чи є сенс йому продовжувати з вами стосунки.
Де для вас знаходиться межа, за яку не можна іншим переступати? Якщо ви не хочете щось розповідати, навіщо ви це робите? Якщо ви помічаєте що людина з вами "розмовляє як з шалавою слухати не хоче", навіщо ви продовжуєте боротись за те щоб вас почули?
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Ірина Миколенко
Вітаю,Polly9.
"не знаю що робити люблю його, дуже"
А він Вас любить? Приймає Вас такою як є? Поважає Вас?(розмовляє як з шалавою слухати не хоче); Турбується?
Мені здається, те, що між вами, як парою відбувається, назвати коханням не можна- це по-перше. По- друге, Вам не здається, що Ваш МЧ поводиться дивно? Мені здається, бо психічно здорова людина не буде " копаться" в минулому свого партнера, а потім використовувати цю інформацію для приниження та маніпуляцій. Та по- третє, Ваша історія дуже сумна. Ви- молода дівчина , яка точно заслуговує накраще. Те, що Ви вважаєте стосунками ( що Ви описали в листі), близько не стоїть біля нормальних відносин в парі. Тому, дуже раджу звернутися на індивідуальну консультацію до психолога .
психолог онлайн
Доброго вечера!
Совет вам - вместо того, чтоб очень любить парня... полюбите сильно себя наконецто!
И задумайтесь - а достоин ли ваш парень вообще любви вашей? Ценит ли он вас??
И зачем ради его капризов - ломать и издеваться над собой, и своим телом??
Он может себе что угодно нафантазировать ...
Вопрос в другом, вам это все зачем??? Почему так не уважаете себя?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
чи можна тут щось врятувати чи вже ні?
Если Ваш парень обратится к психологу (а возможно, и к психиатру) и проработает в индивидуальном порядке свою проблему ревности, тогда у Вас с ним возможно и будут шансы
цитата:
врятувати
отношения.
А Вам самой необходимо поработать над развитием уверенности, чтобы Вы смогли противостоять его манипуляциям и абьюзу.
цитата:
підскажить що робити
Поэтому если Вы хотите
цитата:
поміняти це
то добро пожаловать в индивидуальную психотерапию.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и могу помочь Вам научиться правильно взаимодействовать с этим парнем. Если конечно, у Вас есть желание быть с ним и чтобы он перестал ревновать Вас к Вашему прошлому.