як відпустити ситуацію
мене гризе почуття провини, за те, що розповіла, не найближчій, але подрузі, проблеми у стосунках. Минуло вже близько півроку з тієї ситуації, але я себе все одно гризу за те, що розповіла, що не слід їй знати. Вона на все це відреагувала негативно, а точніше почала радити, що треба закінчувати стосунки тощо. Ми з моїм хлопцем пройшли дуже багато, сильно змінилися. А те, що я розповіла це було давно, ми тоді просто не вміли розмовляти і вирішувати конфлікт. Моя вина в тому, що я розповідала лише погані моменти, що дало їй картину мого МЧ не з найкращого боку. Коли минуло кілька днів, потім я зрозуміла, що не хотіла б, щоб вона це знала і почала звинувачувати себе за те, що розповіла. Ми досі з нею спілкуємося, але я повністю закрила тему моїх стосунків, я їй просто нічого не розповідаю про це. Але я ніяк не можу відпустити цю ситуацію, я усвідомлюю, що насправді нічого поганого не зробила, мені потрібно було на той момент виговоритися. Але я все одно відчуваю провину через це, може, навіть перед хлопцем.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечора. Чи зменшиться Ваше відчуття провини, якщо Ви будете розказувати подрузі, що ваші відносини з хлопцем змінились на краще, що в ваших з ним відносинах є багато чого, чим Ви задоволені?
психолог онлайн
Ваш стан зрозумілий. Почуття провини дуже неприємне, тому що виснажує життєві сили людини.
Але погляньмо на ситуацію з боку. Що сталося? Ваші дії сильно нашкодили Вашому хлопцю?
Розкажіть вголос, що Ви зробили і яку шкоду це завдало.
Пам'ятайте, що всі помиляються і Ви в цьому не самотні.
Не треба постійно програвати у голові те, що сталося, це нікому не допоможе. Щоразу, коли Ви починаєте переживати, зупиніться, скажіть собі "Стоп" і подумайте про приємне.
Найчастіше ми критикуємо себе невиправдано. Запитайте: «А хто взагалі сказав, що я не повинна була це робити?» Зрештою, саме Ви встановлюєте правила свого життя. Якщо якесь із них не приносить користі, його варто змінити.
психолог онлайн
ДОрого часу доби!
цитата:
я ніяк не можу відпустити цю ситуацію, я усвідомлюю, що насправді нічого поганого не зробила
Ви даєте собі право на похибку? - взагалі, а не тільки в цій ситуації
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350101 для Татьяна Штапова
Добрий вечір. Я після цієї ситуації не хотіла б уже розповідати щось про свої стосунки. Але як мені здається, якщо я і почала щось розповідати, вона б,або почала жартувати щось і через цей жарт намагатися образити мого МЧ,або і мене теж якось зачепити, що я все, ніби терплю, а, умовно, я все забуваю за подарунки та милі слова. Ну і думаю, що вона це сприйматиме, як виправдання чи щось подібне
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350124 для Наталия Павловна
Добрий вечір. Коли я взагалі колись помиляюся, мені складно прийняти цей факт. Я ще довго прокручуватиму ситуацію в голові і думатиму: "Треба було сказати, зробити так"
психолог онлайн
цитата:
Коли я взагалі колись помиляюся, мені складно прийняти цей факт.
Ось це і є те, з чим треа розбиратися.
психолог онлайн
цитата:
Вам вирішувати, що розказувати подрузі, що ні. Але Ви багато чого тримаєте в собі, щоб захиститись від неприємних переживань. Хоча в результаті все одно їх маєте. Не даєте подрузі Вас образити, але відчуваєте провину перед хлопцем. Йому не розказуєте, що сталось, а самі так і продовжуєте жити з цією провиною. Ви уникаєте конфліктних ситуацій, але за рахунок внутрішнього напруження.