Проблеми у стосунках
Привіт! Мене звати Даша.
Знаходжуюсь у стосунках вже майже 4 роки. Але розумію, що в нас з партнером зовсім різні цілі на життя. Для мене важлива сімʼя, її створення, будування чогось більшого (4 роки як ніяк), а для нього головне заробіток і самореалізація. Саме через це він змушує мене постійно бути в позиції «хатіко» і чекати нових етапів в стосунках. Компроміси шукали, але в результаті все так і далі зводиться до однієї точки. Я вже безліч разів йому казала, що хочу сімʼю, хочу думати про майбутнє і разом його створювати. До прикладу, зараз сварка через те, що я хочу переїжджати з ним в нове місто, оскільки вимушені були розʼїхатись по рідним домівкам, піти на роботу, жити і щось створювати. А він хоче йти на мрією, ні на кого не працювати і не хоче переїжджати, спихаючи все на «немає грошей», хоча по факту він їх сам хоче вкласти у «щось не відомо що» і якщо вийде, тоді переїхати. Проблема в тому, що мене не чують і я вимушена постійно чекати якогось моменту, коли про мене «згадають». Я не молодію, життя йде вперед, особливо зараз, я хочу конкретики і стабільності, якої, на жаль, тут немає. Допоможіть вирішити чи є в таких відносин якесь майбутнє. Наперід щиро дякую
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Даша, доброго вечора. Якщо Ваш партнер не хоче створювати сім'ю, в майбутньому стосунки між вами можуть залишитись приблизно такі, які вони є сьогодні. Вам вирішувати, як довго Ви готові чекати, не знаючи, чи буде взагалі наступний етап. Напевно, партнера влаштовує та дистанція, яка є між вами. Ви прагнете до зближення, але щоб це відбувалось, потрібно бажання обох сторін.
До речі, що тримає Вас в цих стосунках? Ви вважаєте, що партнер міг би стати таким чоловіком, з яким би Ви могли щасливо жити разом?
психолог онлайн
Даша, доброго часу доби!
Із того, що Ви написали - все не так просто.
цитата:
Проблема в тому, що мене не чують
- Аа Ви хопця чуєте?
Скільки йому років?
цитата:
Знаходжуюсь у стосунках вже майже 4 роки. Але розумію, що в нас з партнером зовсім різні цілі на життя. Для мене важлива сімʼя, її створення, будування чогось більшого (4 роки як ніяк), а для нього головне заробіток і самореалізація.
тобто він конкретно сказав, що саме з Вами створювати сімю не планує?
На які кошти, де (помешкання) Ви плануєте буде жити Ваша сімя (якщо ви з хлопцем прямо зараз одружитесь?
цитата:
він хоче йти на мрією, ні на кого не працювати і не хоче переїжджати, спихаючи все на «немає грошей», хоча по факту він їх сам хоче вкласти у «щось не відомо що» і якщо вийде, тоді переїхати.
- Ви його чуєте?
На підставі чого Ви оцінили його бізнес як "щось не відомо що"?
психолог онлайн
Доброго дня, Даша!
цитата:
Але розумію, що в нас з партнером зовсім різні цілі на життя.
Зазвичай, це одна з ключових причин, через яку пари розлучаються, сім'ї не створються, а шлюби розпадаються. Але... варто звернути увагу на вік, життєвий досвід і потенціал для змін у позиції людей.
цитата:
Для мене важлива сімʼя, її створення, будування чогось більшого (4 роки як ніяк)
Спробуйте відверто відповісти собі - Ви готові зараз створити сім'ю?
Погодьтесь, наміри - це одне, а реальна спроможність - зовсім інше.
цитата:
а для нього головне заробіток і самореалізація.
Хлопець в принципі не хоче сім'ю чи на цей момент?
Можливо, Ви обговорювали з ним свої бажання і наміри. Цікаво, до чого дійшли в розмові?
цитата:
Саме через це він змушує мене постійно бути в позиції «хатіко» і чекати нових етапів в стосунках.
З одного боку, можливо, і так. А з іншого - Ви самі робите такий вибір. Ну, справді, як можна когось примусити зайняти позицію вічного очікування, якщо людина сама не захоче?! Він же пістолет до Вашої скроні не приставляв.
цитата:
по факту він їх сам хоче вкласти у «щось не відомо що» і якщо вийде, тоді переїхати.
На Вашу думку, людина (в даному випадку Ваш хлопець) має право подбати про матеріальне благополуччя таким чином, як вважає для себе бажаним і прийнятним?
До речі, Ви самі працюєте? Свої власні потреби в змозі задовльняти?
цитата:
Проблема в тому, що мене не чують і я вимушена постійно чекати якогось моменту, коли про мене «згадають».
Якщо цей партнер Вас не влаштовує, не чує, то чому Ви не пішли від нього? Що Вас тримає разом?
цитата:
Я не молодію, життя йде вперед, особливо зараз, я хочу конкретики і стабільності, якої, на жаль, тут немає.
Відчувається, що на Вас впливає певний соціальний (до речі, вже застарілий) стеретип, мовляв, треба виходити заміж до 22...23...або 25. Інакше залишися в дівках довіку. Натомість, укласти шлюб, збудувати здорові стосунки та створити пристойні умови життя - не така вже проста задача.
Відредаговано автором 09-09-2023 13:47:49
психолог онлайн
Даша, Ви багато написали, але, як я зрозуміла, головна проблема у ваших стосунках - це різні погляди на життя. Це складно. Але розлучатися необов'язково. Кожен з вас має право дотримуватися обраних поглядів. Відмінність у думках не означає, що хтось із вас кращий чи гірший. Хоча прийняти це може бути непросто.
Потрібно навчитися обговорювати ситуацію з партнером. Це допоможе визначити, наскільки фундаментальні розбіжності і як вони здатні вплинути на ваші стосунки. Якщо ніхто не збирається змінювати свою думку чи поступатися, можливо, стосунки дійсно краще закінчити, інакше вони перетворяться на низку конфліктів. А якщо ви все ж таки готові шукати компроміси, варто дати вашій парі шанс.
Але, якщо Ви сваритеся знову і знову, хтось із вас не згоден на жодні компроміси, один із вас наполегливо намагається переробити іншого -тоді зберігати стосунки немає сенсу.
Коли обговорюватимете конкретне питання домовтеся, що не критикуватимете погляди і принципи один одного. Не намагайтеся один одного переконати. Визначте, на які поступки готовий піти кожен із вас.
Як би там не було, вирішити долю своїх стосунків можете лише ви. Будь-які рекомендації мають бути інформацією для роздумів, а не обов'язковими правилами.