В мене не закохуються
Доброго вечора. В мене така проблема, багато людей кажуть мені , що я дуже гарна , чоловіки в тому числі . Але стосунки заводити вони зімною не поспішають , почуттів до мене у них немає. Складається відчуття, що відносяться більше як до іграшки . Не дають визначеності у стосунках , можуть зникнути різко , потім з'явитися. Мені це під надоїло чесно кажучи. Я як людина більше хочу стосунків з кимось , взаємних почуттів , але не зустрічаю таких партнерів. В чому моя проблема?
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Павловна Венглинская
Вітаю, Yulia.
"В чому моя проблема?"
Чому Ви вирішили, що проблема в Вас? Може, це чоловіки, бачучи гарну, розумну, веселу...( підставити своє) дівчину, розуміють, що не " дотягують" та зникають?
Для того, щоб зробити хоч якесь припущення, потрібно більше інформації (як довго триває спілкування, як воно відбувається, чого прагнете Ви, що пропонує МЧ та ін.). Це питання не для обговорювання на форумі , а для індивідуальної роботи.
Як й причини того, чому "стосунки заводити вони зімною не поспішають,почуттів до мене у них немає. " Бо це може бути пов'язане як з Вашим дитинством , так й з Вашою презентацією себе зараз.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Певне що, відсутність почуттів до Вас у потенційних партнерів - це не зона Вашої відповідальності, бо Ви не можете вплинути на те, чи закохається у Вас інша людина.
Проблему я бачу тут в тому, що відсутність взаємності у відносинах підриває Ваше ставлення до себе і змушує думати, що із Вами щось не так. Я б рекомендувала змістити фокус уваги на себе і свої особисті потреби, подумати, чого б Ви хотіли від відносин і від життя взагалі. Відносини - це одна зі сфер життя, а у Вас їх багато, в тому числі і психологічне здоров'я.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Павловна Венглинская
Не спілкуючись з Вами, складно рекомендувати щось. А причини можуть бути різні. Одна з причин – це невпевненість у собі, що може виявлятися по-різному. Людина може бути успішною і чудово спілкуватися, але своїм внутрішнім поглядом вона буде бачити себе нецікавою і непотрібною, вважаючи, що має заслужити чиюсь любов.
Ця внутрішня настанова сигналізує оточуючим, що «Я недостатньо хороша для стосунків». І доки людина не змінить свої настанови, відносини так і не будуть складатися. Єдиний вихід - підвищувати свою самооцінку і впевненість у собі,
Але може бути й інша причина, коли дівчина надто зайнята самопрезентацією. Вона зациклена на своїх перевагах і на тому, щоб постійно демонструвати їх іншим людям. Чоловіки оцінюють таку дівчину дуже високо, але не ризикують починати з нею тривалі стотунки, бо бояться швидко стати їй непотрібними, адже вона сама досконалість.
Але це загальні міркування. Потрібно обговорити із психологом Вашу проблему.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора, Yulia!
цитата:
В чому моя проблема?
Якась гадалка сказала б, що Вам пороблено. Але психологу для точного з'ясування причини треба набагато більше часу. І взагалі треба знати Ваш характер, ЯК Ви себе поводите з хлопцями, ЯК спілкуєтеся? Манера, інтонація тощо. А також, деякі деталі Вашого дитинства та відносин з батьками, а також між батьками.
Тому бажано попрацювати з психологом індивідуально.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Yulia, доброго часу доби!
Замало інформації. Давайте трішки її поглибим та розширим.
цитата:
Складається відчуття, що відносяться більше як до іграшки .
Що значить "як до іграшки"? Яким чином вони з Вами грають, в чому конкретно це виражається?
цитата:
Не дають визначеності у стосунках , можуть зникнути різко , потім з'явитися.
Це питання не про них, а про Вас, точніше про Ваші кордони. Якщо Ви транслюєте, що з Вами так можно - люди будуть з Вами так себе поводити.
Що знчить "визначенність у стосунках" - як Ви це розумієте?
А Ви ставите пряме питання до хопця визначенності? Як воно звучить?