Як забути одруженого коханця?
Звʼязалася з одруженим колегою. Я також одружена. Я знаю, що це жахливо, але сталося. Працюємо в різних містах,але в одній компанії, знайомі більше року, але побачилися оффлайн лише нещодавно і почалося.Він почав активно добиватися мене, буквально не давав проходу. Закидував компліментами, опікою, вирішував мої проблеми. Він також мені подобався,такий чесний, принциповий, благородний, такою була його репутація в компанії. Я його дуже поважала як колегу, коли ми працювали з ним онлайн, ще до зустрічі. Але звʼязуватися із одруженим не мала наміру, про що одразу йому сказала. Ми взагалі багато говорили про проблеми в наших родинах, пили каву, так дійшло до поцілунків, а місяців через 3, я здалася, ми переспали. Після цього у нас почався бурхливий роман. Пристрасні переписки, дзвінки, таємні зустрічі, поцілунки на коридорах, де ніхто не бачить. Все дуже бурхливо. Ініціатором більше був він, писав і дзвонив він в основному. Але Так тривало лише 2 місяці. За цей час ми всього 3 рази з ним переспали. Бо просто не змогли фізично викроїти часу на більше через роботу і життя в різних містах. І от в розпал всіх цих пристрастей він раптом починає здавати назад. Він залишається таким же пристрасним, присилає посеред ночі пісні про кохання, наче нам по 17, а не по 35, але рідше пише (кілька разів не тиждень, а не кожен день, як раніше),кілька разів відміняє побачення, які сам і призначив. Пояснював це тим, що приїхати в моє місто не встигає через роботу, що втомлений і заморочений так, що нічого не хочеться. Але ж всі ми дорослі люди, місяць тому його нічого не зупиняло.Минулого тижня я трошки випила і (по класиці) зважилась написати сама. Призначила зустріч, на яку він погодився, звісно. Але попросила, щоб він чесно відповів, якщо не бачить змісту зустрічатися, бо ж я відчуваю, як різко у нас все змінилося. Він відповів, що чому це я так питаю, чому я вирішила взагалі, що нема? І чи не відміняю я зустріч? На ранок я вибачилась за пізні і нетверезі повідомлення, зустріч підтвердила. Вона мала відбутись минулого тижня. Він не подзвонив і не написав. Я теж. Написала йому за кілька днів, чи все в нього ок. Він так і не відповів. Відчуваю себе паскудно. Дуже боляче,що навіть не заслужила навіть на нормальне прощання. Але заслужила цей жахливий біль
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрый день!
Какую помощь вы хотите получить?
У вас есть желание пережить расставание и
цитата:
забути одруженого коханця
цитата:
Він також мені подобався
Или вы хотите его вернуть?
Доповнення від автора
Так, я хочу пережити це і забути чимскоріше. Палкі емоції, які били в голову на початку цих відносин, минули. На зміну їм прийшла порожнеча і біль. Це було прогнозовано. Напевне, для нього це була просто гра, задоволення якихось амбіцій, а я почала закохуватись. Він це відчув і здав назад, тому я хочу його забути
психолог онлайн
Наталия Горская
Катю, Ваш стан зрозумілий. А ситуація класична. Чоловікові потрібні були яскраві емоції на стороні, і він їх отримав.
Якби в школах нас навчали психології стосунків, Ви б одразу зрозуміли, що перед Вами ловелас. Ви б це зрозуміли за пристрасним освідченням у коханні дорослого Ромео.
Звичайно Вам боляче та прикро. Я спробую Вам пояснити, чому це відбувається.
Справа в тому, що наші емоції мають цикл. І він має завершитись. А Ваші емоції чоловік перервав. Вони залишилися незавершеними. Щоб Ви заспокоїлися, потрібно завершити цей цикл, прожити емоції до кінця.
Сама ви цього зробити не зможете. Потрібна допомога психолога. А ось це нескладно, тому що психологи зараз працюють онлайн.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Катя, доброго часу доби!
Складна та руйнівна ситуація..
цитата:
я хочу пережити це і забути чимскоріше. Палкі емоції, які били в голову на початку цих відносин, минули. На зміну їм прийшла порожнеча і біль. Це було прогнозовано. Напевне, для нього це була просто гра, задоволення якихось амбіцій, а я почала закохуватись. Він це відчув і здав назад, тому я хочу його забути
Не факт, що для нього це була гра, але то немає значення.
А от те, що всі ці руйнівні переживання були прогназовані - от тут погоджуюся..
Тому питання - Ви для себе поставили крапку в цих відносинах, чи щось ще очікуєте від того чоловіка?
Що відбувається у Вашій сем'ї? Які стосунки у Вас з чоловіком?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Біль закономірний. Пережити його швидше не вийде. Тільки поступово.
Чарівної пігулки психологи не мають. Та й добре, що так.
А ТЕ, що проживаєте називається ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ за прийняте рішення розпочати роман. БЕЗ цього ніщо не минає. І просто так не буває. І це можна лише прожити та зробити належні висновки. Сподіваюсь, що вже зробили.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Татьяна Штапова
Ірина Новітна
Павел Леонидович Басанский
Гра завжди цікавіша, ніж її кінець, яким би він не був.
Гра була не тільки з його боку.
Вам також було цікаво в неї грати.
Вам зараз боляче більше через те, що він "не так" завершив цю гру, чи через те, що просто завершив?
Ви б хотіли продовження?
Чи бачили Ви для себе розлучення з чоловіком та створення нової родини з цим колегою?
Флірт, таємний роман- це завжди цікаво та заворожує.
Але там завжди присутні певні ілюзії, які і створюють градус накалу.
Ілюзії розвіюються.
Як Вам натепер здається, чи таким Ви його бачили, як він є насправді?
психолог онлайн
цитата:
Так, я хочу пережити це і забути чимскоріше. Палкі емоції, які били в голову на початку цих відносин, минули. На зміну їм прийшла порожнеча і біль.
Катя, доброго дня. Вам боляче із-за втрати відносин, своїх ілюзій. Навряд чи можливо дуже швидко позбавитись цього болю. Зараз час його проживати, тобто плакати, кричати, говорити про те, із-за чого страждаєте. Поступово стане легше. Можете звернутись до психолога, щоб отримати підтримку та можливість проговорювати свої почуття, усвідомити, чому з Вами це сталось і як в майбутньому не допускати подібних ситуацій.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350154 для Наталия Горская
Так, мені було цікаво в неї грати. Я нічого не планувала більше з цією людиною. Більш того, дивлячись на нього інколи, я впевнювалась, що у нас би не вийшло створити родину. Мене цілком влаштовували ці таємні зустрічі , він дарував емоції, яких почало не вистачати в шлюбі, більше мені було нічого не потрібно. Все було жахливо ідеально для мене- спокій і надійність з чоловіком. Пристрасть і градус - з колегою. Була впевнена, що йому також. Боляче тому ще й від того, що не розумію, чому він вирішив завершити гру саме зараз-на піку пристрастей. Чого йому не вистачало? Я ніколи навіть не натякала, що хочу більшого, не писала йому сама практично ніколи. Мені здавалося, що ми чудово проводимо час, без претензій , розбірок, зобов»язань
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Дуже боляче,що навіть не заслужила навіть на нормальне прощання
Звідки у вас ідея, що ви маєте на щось заслужити?
Бути відповідальним порядним чоловіком-це відповідальність того чоловіка.
цитата:
Боляче тому ще й від того, що не розумію, чому він вирішив завершити гру саме зараз-на піку пристрастей. Чого йому не вистачало?
Закінчувати гру на піку емоцій і зникати - це один із прийомів дуже нехороших людей. Я не знаю нічого про вашого коханця, але виглядає це досить незріло і токсично.
психолог онлайн
Він вирішив , бо він так захотів.
Інші причини не мають значення.
"Чого йому не вистачало?"- Є припущення, що Ви вбачаєте себе відповідальною за це його рішення, ніби якщо Ви б повели себе інакше, то було б продовження.
Але хіба це важливо?
Хіба треба якось подлаштовуватись, щоб Вас не "кинули"?
Хіба Ви не вважали всі прояви справжніми ?
Якщо б Ви вели себе так, щоб йому таки "вистачило" чогось, то хіба це були б справжня Ви?
Результат- він не хоче продовження.
Зважаючи на те, що продовження не цікавило і Вас, то ніби все ок.
Якби не він, а Ви припинили стосунки, напевно Вам було б легше.
Але можливо він позбавив Вас багатьох місяців внутрішньої боротьби при прийнятті рішення.