Сльози під час прослуховування класичної музики
Чому течуть сльози під час прослуховування класичної музики у виконання симфонічного оркестру?
Таке відчуття, ніби все життя блукав, а тепер повернувся додому і вже нікуди не треба. На душі добре, а чому сльози незрозуміло.
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Є слово катарсис, яке означає проживання емоцій через взаємодію з мистецтвом.
Науково це можна пояснити реакцією мозку (де і зарожуються емоції) на власне музику, яка доведено впливає на наш психологічний стан (у кращій бік), стабілізує рівень гормонів стресу і таке інше. Також можна припустити, щр музика асоціюється у Вас з певними емоціями і подіями, тому така реакція.
психолог онлайн
А в жизни вы позволяете себе плакать или сдерживаетесь, стараясь быть сильной и не раскисать?
Часто под фильмы, музыку и тп плачется тогда, когда в остальное время нет позволения на проживание чувств, на то, чтобы дать волю эмоциям.
психолог онлайн
Ольга Геннадьевна Микаелян
цитата:
Есть такое понятие, как повышенная чувствительность (сензитивность).
Это характерологическая особенность (если, конечно, не обусловлена органическими причинами).
цитата:
Чому течуть сльози
Вас интересует только причина?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Може сльози про те, що "все життя блукав " ...
Може про те, про що можна сказати "шкода"( що так довго не дозволяв собі повернутись "додому ", що щось не встиг/втратив/ не був Собою/ . .)
Може про те, що в житті дійсно є що оплакати, але не дозволяєте, бо "чоловіки ж не плачуть "...
"Повернувся додому "- це дуже важливе відчуття, яке дає сили бути Собою.
Можливо в дитинстві щось було пов'язане з музикою?
психолог онлайн
Доброго вечера!
Это же прекрасно!
Значит вы очень чувственный человек! Душа ваша так реагирует - восхищение, глубина восприятия, затрагивает вас очень глубоко!
Такое бывает у людей.
Когда они смотрят или слушают, или видят - чтото талантливое, или настоящее, или восхитительное.
У каждого это свое - у когото птичка за окном, у когото, как у вас музыка душевная или классическая глубокая и талантливая, у когото фильм или книга с глубоким смыслом, у когото человек, который очень близкий и родной, причины могут быть разные.
Но это прекрасно! Душа душа так реагирует!
А какие у вас образы или мысли в этот момент? Или только эмоции?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350346 для Ірина Миколенко
Образы, как будто душа вернулась домой и соединилась с Богом, хочется сказать как будто ангелы поют, состояние как будто неземного блаженства, становится хорошо каждой клеточкой
психолог онлайн
Может вы боитесь расслабиться полностью?
Как у вас с расслаблением??
Вы нашли канал с Богом! Через классическую музыку.
А как у вас с верой? Верите в Бога? ( извините, если личный вопрос задаю)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350299 для Марія Радченко
Я думав катарсіс це очищення душі шляхом страждання
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350306 для Светлана Владимировна
Так. Тільки причина
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350303 для Валентина Михайловна
Сльози в чоловічому світі слабкість, але я так не вважаю. Головне щоб їх не бачили
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350307 для Наталия Горская
Можливо більше до відчуття безпеки. Батько покинув,коли було 3, в 7 з'явився відчим, який пив, бився, і мене і матір, мати тяжко працювала, довго терпіла, але з часом бог змилувався - відчим напився і повісився (мені було 18). Можливо те про що ви говорите "повернувся додому", якраз і є тим, що так не вистачало -тепла і спокою, безпеки
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350307 для Наталия Горская
А про музику не пам'ятаю, скоріше за все ні. Художник від слова "худо" - казали. А один раз посміялися як я грав на імпровізованих барабанах (жили бідно, купити не могли, тому зробив сам). Відчим посміявся. Я і закинув
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350351 для Ірина Миколенко
Я не боюсь раслабится, я наоборот, счастлив, когда удается это.
Да я верю в бога, но я не каконозирую его под какую-то религию. Есть творец, который создал нас, чтобы осознать самого себя. И все мы дети и носители бога одновременно. Я не помню где слышал, что глаз которым я пытаюсь смотреть на бога, и глаз которым бог смотрит на меня и всех остальных - един.
Вы спрашивали нашёл ли я связь с богом через музыку, - незнаю, надеюсь что да, но мне незчем сравнить
психолог онлайн
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
Бог - отец - защита - это все одни символы метафизические.
Которых вам так в детстве не хватало... потому и слезы...
наконецто вернулись, как верно написали домой - где есть защита и любовь.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Головне те, що Ви самі відчуваєте- це про безпеку, про дім.
Бог - той батько, хто не кине в 3 і не буде сміятися або бити в 7, а той хто поруч і той, хто любить.
Важливо слухати Себе, вірити своїм почуттям.
Іноді пояснення не важливі, оскільки не мають значення.
Має значення внутрішня впевненість - мені тут добре, я вдома.
І дозвіл плакати, коли сльози готові вийти.
І неважливо "чому ", головне, що є така потреба.
Доповнення від автора
Дякую всім за можливість побачити ситуацію багатогранно
психолог онлайн
цитата:
Добрый вечер. А о чем плачете под классическую музыку? Это слезы грусти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350465 для Анна Борисовна
цитата:
. А о чем плачете под классическую музыку?
ні про що. вони просто течуть. сльози радосі