Неадекватний сусід
У нас з чоловіком в гаражному кооперативі, через декілька гаражів живе чоловік. Живе там близько 3-4 років, один, ніхто не приїжджає до нього як ми помітили. Все спочатку було добре, він йшов на контакт, ну просто хотіли познайомитися з ним, спитати, хто він і що він, і чому саме живе там, адже інші, або залишають там машини, або працюють.
З часом (ми в своєму гаражів майже кожен день, працюємо там) інший сусід (він також приїжджає туди працювати) почав про нього погано відзиватися, мов той просто підійшов до нього і почав крити 3-метровим матом і майже почав бійку. Ми не повірили, бо з нами раніше він нормально спілкувався і ми нічого такого не помітили, але з часом ми почали помічати. Він виходить зі свого гаражу та починає просто все що бачить матюкати і тикати середній палець, він може стояти дивлячись на тебе і справляти потребу або щомь інше,ну ми розуміли, що в нього щось не так з мозком, але вели себе спокійно, завжди вітатися з ним як і з усіма, бо там всі один одного знають. Потім він почав крити матами нас, але здалеку, стоячи біля свого гаража. Чого я тільки не чула в свою сторону, але ми пропускали це і нічого не відповідали, адже розуміли, що в нього якийсь розлад, і краще йому не відповідати, щоб не загострити ситуацію, адже ми зі свого гаражу йдемо додому, а він залишається там і може зробити якусь підлість нам. Сьогодні, коли ми йшли знову додому, він крикнув нам вслід: Доброго вечора!, на що ми також відповіли йому: І вам доброго вечора! На що нам прилетіло: Я так не думаю, що він в мене буде добрим. Ми не зрозуміли і мій чоловік спитав: Чому? І він відповів: Через вас! Ми не розуміючи, що відбувається питаємо чому? І він каже, що все знає, ми перепитали, що саме? Він каже, що ми з іншим сусідом, його травимо (психологічно), якимось чином сюди ж впутав старого господаря гаражу, який йому його продав, ми кажемо що ми працюємо в гаражі,і ми дорослі люди, нам ніколи травити інших людей, та і тим більш ми не діти якісь, на що нам було сказано, щоб ми очікували листа з прокуратури. Ми подивитися один на одного, розвернулися і пішли собі додому, нічого не розуміючи.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы поделились историей про неадекватного соседа.
А какой у вас вопрос к психологам?
И какую помощь вы хотели бы получить?
Доповнення від автора
Як правильно відноситися до цього чоловіка, щоб він не завдав нам і нашому майну шкоди, як реагувати на такі заяви, які були з приводу травлі, і що це може бути за розлад психіки у цього чоловіка, щоб розуміти з чим ми маємо справу ?
психолог онлайн
цитата:
Як правильно відноситися до цього чоловіка
Вероятнее всего вы правы в том,
цитата:
що в нього якийсь розлад
цитата:
як реагувати на такі заяви, які були з приводу травлі
Вы правильно реагировали -
цитата:
краще йому не відповідати, щоб не загострити ситуацію
Вас это чем-то не устраивает?
цитата:
що це може бути за розлад психіки у цього чоловіка
Это может быть все, что угодно - начиная, например, от шизофрении и заканчивая деменцией.
цитата:
щоб розуміти з чим ми маємо справу
Любое психическое расстройство может представлять опасность для окружающих людей, особенно в стадии обострения.
Поэтому если вы хотите,
цитата:
щоб він не завдав нам і нашому майну шкоди
то вам надо переводить отношения с соседом в юридическую плоскость.
Например, обращаться в полицию и/или к участковому.
Потому что психологические приемы самообороны работают только со здоровыми людьми.
психолог онлайн
Марія Радченко
У цієї людини скоріш за все параноїдна форма шизофренії, яка супроводжується маячнею про завдання йому шкоди кимось - в данному випадку вами та сусідом. Звертати уваги на це не слід - просто доброзичливо проходити повз.
І НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ РОЗМОВЛЯТИ З НИМ. Тим більше НЕ ПЕРЕКОНУВАТИ, що це все неправда й таке інше. Бо це не тільки не допоможе, а й навпаки дасть цій людині зайвий привід продовжувувати малювати в своїй голові "страшні" картини з вашою участю. Тому, мінімум контакту і НІЯКИХ емоцій - бажано повний спокій та не включатись в ситуацію.
І, згодом, він від вас відстане.
Відредаговано автором 12-09-2023 00:11:20