Я не знаю що мені робити
Знаєте можливо для кого це буде як дитячі пропблемки, але я так не рахую. Мене виховувала тільки мама, мене били за все що було і не було, мене тримали в закритому будинку де не можна було гуляти, не можна мати друзів, взагалі нічого, можливо виникне питання що було можна? Прибирати будинок, дивитися за тваринами та готувати мамі їсти ( ми жили не в селі, а в місті, тварини я мала на увазі тобто 3 собаки, 2 кішки, рибки, черепашки, шиншили, морські свинки, папуга, і т.д.) ( також наголошу я тварин не хотіла і не просила) якщо я щось роблю не так мене били, переходила їжу мене били. ( На той момент мені було 7-14 років) Була ситуація яку я згадую зі сльозами на очах. Мені було тоді чи 13 чи 14 я не так прибрала в маминій шафі як би вона хотіла, і вона мене била металопластиковою палкою і заставляла мене зробити м*нет її кавалеру, мене били так що в мене не тільки з носу кров пішла але і я харкалася тою кров'ю, і це її не зупиняло, мене далі били я була вся синя, на мені живого місця не було, і єдине що мене врятувало що в той час їй подзвонив хтось і попросив терміново приїхати. Через якийсь час мене викрав її кавалер, я була прив'язана до батареї і мене били і гвалтувати, потім мені поставили умову, або я приймаю наркотики разом з ним, або мене далі будуть гвалтувати. Я погодилася, я не була нарко залежна, я вираховувала скільки часу діє припарат щоб точно враховувати і не приймати по декілька разів. В один момент мене забрав хлопець, мені було 17, а йому 26, він казав як він закохався і т.д. але мені було і страшно і радісно. Страшно того що я не знала що буде зі мною далі, а радісно від того що я не буду приймати наркотики та не буду прив'язана. Але через якийсь час він мене згвалтував і я завагітніла, зараз мені 19 моїй дитині 1.6. Я не можу построїти відносини з чоловіком, я коли народилася дитина познайомилась з хлопцем, з ним прожили більше року, але ті відносини були якісь як модно зараз казати токсичні, в нас не було дня без сварки. І я розумію що в 90% я винна бо багато чого я просто сприймаю не так як потрібно. Я не знаю яку допомогу просити, і що саме мені потрібно. Зараз я дуже слабка, я майже не їм, постійно хочу спати, як встаю обертається в голові, і дуже нервова. Можливо мені зможуть щось порадити, буду дуже рада.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Господи, какой же ужас вы описываете. Это же просто кошмар.
Очень хочется вас обнять и поддержать, помочь.
Вы ни в чем ни виноваты. Абсолютно. Нет вашей вины и ответственности за то, что с вами происходило.
Вам нужна помощь и поддержка. Нужно обратиться к психиатру, скорее всего вам нужна медикаментозная поддержка. И нужна длительная психотерапия (но чтобы обязательно психотерапевт имел знания и опыт работы с сексуальным насилием). К сожалению, советами и просто словами на сайте вам никак не помочь. Нужна помощь медицинская - восстановить ваше здоровье и эмоциональное состояние, а потом работать с вашими травмами.
Есть кто-то из друзей, родственников, кто мог бы поддержать вас?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Зараз я дуже слабка, я майже не їм, постійно хочу спати, як встаю обертається в голові, і дуже нервова.
Вы сейчас живете одна с ребенком?
Есть ли у вас работа и финансы?
Вам кто-нибудь помогает?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350507 для Валентина Михайловна
Ні. З маю я не спілкуюся. Живу сама в іншому місці. Живу сама з дитиною. З ким поговорити немає. Була з хлопцем (завдяки ньому з'їхала від мами і припинився той кошмар) він не дозволяє з кимось заводити спілкування
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350514 для Светлана Владимировна
Так, я живу сама з дитиною.
Постійного доходу не маю так як дитині тільки 1.6 тому на роботу піти не можу. Але дуже хочу
психолог онлайн
цитата:
Вы можете сходить в поликлинику к семейному врачу и/или неврологу?
психолог онлайн
Ірина Новітна
Если МЧ запрещает вам общаться с кем-либо, то по сути это тоже насилие.
Вы можете обратиться в поликлинику бесплатно.
Можете написать мне в личку, я подскажу, где можно найти бесплатно помощь психотерапевта на определенное количество встреч.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Чи хотіли б Ви переїхати в притулок для жінок з дітьми, які постраждали від насильства? В таких притулках жінка може жити протягом певного часу, їй будуть допомагати налагодити самостійне життя соціальний працівник та психолог.
психолог онлайн
Кстати, да, совсем забыла про приюты. Это прекрасная помощь была бы. Тем более там и ребенку уход и вам обучение и психологическая поддержка.
Опять-таки в личку могу посоветовать отличный вариант
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350550 для Валентина Михайловна
Написала вам у вайбері
психолог онлайн
Здравствуйте!
Честно говоря когда читаешь вашу историю... то кровь стынет... но и как то вопросов много... ( все ли вы правду сказали... нечего ли не придумали?)
Заранее извиняюсь... я вполне допускаю, что такой ад может быть в мире...
Если же все правда - что вы сказали...
1. Ваша мать - изверг... таких надо в тюрьму.
2. Слава Богу что вы все это какимто чудом прошли и выдержали... ( невероятно просто )
3. Животные - я заметила, что вы както к ним равнодушно... то есть у вас как будто равнодушие... толи от матери передалось толи...
4. На всех насильников надо заявить в милицию! ( если у вас хватит смелости - вам решать)
5. Вам нельзя заводить романы с мужчинами... скорее всего все так и будет по одному сценарию идти - где вас используют и насилуют...
6. Нужно на длительную терапию или к психотерапевту или к психиатру - там проговорить все эти раны... и возможно еще надо курс реабилитации пройти от наркотиков.
7. Если хотите себя сохранить - вам сейчас мужчины противопоказаны и любые отношения с ними...
вы не умеете их пока различать... (притягиваете мутных мужчин к себе... только для секса и насилия... ) НЕЛЬЗЯ!
Только когда пройдете психотерапию - тогда возможно, можно будет искать мужчину.
Но и то очень аккуратно и сделав глобальные выводы!
8. Поищите в своем городе - центр реабилитации наркозависимых или жертв агрессии.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350556 для Ірина Миколенко
На реабілітації стосовно наркотиків я була. Ніякої залежності в мене немає. Стосовно тварин, сказати що байдужа то наче ні, я зараз маю кішку малесеньку, підібрала з вулиці і почала доглядати.
Стосовно насильників мене просто залякували і казали що я нічого не доведу.
Да і були моменти коли я ще в школі була, мене сильно було побили, я а школі перелякалася на фізкультуру і мені боляче було підняти руки для того аби зняти футболку, до мене підійшла керівник фізкультури і питати мене що і як, і я розповіла в мене тоді живого місця на мені не було, викликали поліцію, так мало того що мені не повірили так потім після того як поїхала поліція то мене потім знову побили, і якщо я комусь намагалася поскаржитись або попросити допомоги, неважливо кого, директора, вчителя навіть просила допомоги в шкільного психолога, то потім мене знову били і закривали рота, після того як би мене не ображали я мовчала...
психолог онлайн
странно конечно... что все вокруг как сговорились... и никто не верил и не помог...
но социум да бывает очень мерзким... смотря куда попадешь...
Насчет наркозависимости - вы больше себя успокаиваете... что нечего нет... такие вещи просто так не проходят...
( но вам виднее )
Вам надо только на себя рассчитывать!
И не пытаться сейчас построить отношения.
От парня, который вас тоже по сути в заложниках держит - надо уходить!
Ищите работу - тогда будете себя увереннее чувствовать!
И вот тут, вам коллеги советовали приюты для жертв агрессии. Вам надо именно туда.
Там и помогут, и будет где жить. И работу найдут вам.