Демотивує робота
Доброго дня
Потребую поради,бо самостійно заплуталасьі не можу прийняти рішення. Справа у тому,що праюю на роботі біля 2,5 років на керівній посаді. Робота зручна в плані графіку, вчасної оплати але дуже виснажлива,з високими вимогами,швидким темпом. Це для мене не проблема і наче все б нічого,якщо б часте невдоволення, котре "прилітає" коли котрийсь з процесів не йде так швидко або має певні проблеми в яких ніхто не хоче розбиратись. Спершу я сприймала це як робочу рутину, старалась знаходити в чому причина,виправляти ситуацію, проте поки робила щось одне, вже отримувала притензії за що інше,що не завжди від мене залежить. За якісну роботу немає ні моральної мотивації,ні фінансової.
З часом помітила,що втомилась і домовилась із собою,що сприйматиму це просто як роботу, старатимусь робити все що від мене залежить і не брати нічого близько до серця. Проте згодом це закінчилось зверненням до психотерапевта та призначення антидепресантів.
Коли я розпочала курс,то ледь себе впізнавала із сторони емоцій. Проте лише на вихідних, у будні (на роботі) знову відчувала пригнічення,здавалось що таблетки не допомагають. І виходить справа таки в важкій атмосфері на роботі, котра вже не залишає ресурсу для звичного життя та членів родини.
Вирішила дивитись,що є на ринку про вакансій з моїм досвідом мало. Виходить такий замкнений круг: не можу кинути роботу,бо потрібні фінанси,нову знайти поки не можу, сіла на антидепресанти,котрі не допомагають "пережити" дні коли я на роботі.
Мені виглядає,що варто десь пожертувати посадою, доходом але зберегти здоров'я, проте потребую поради.Допоможіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго дня, Ірина!
цитата:
І виходить справа таки в важкій атмосфері на роботі, котра вже не залишає ресурсу для звичного життя та членів родини.
Так, буває, що атмосфера на работі висмокчує всі сили і їх не залишається не тільки на близьких, але й на саму себе.
А в чому саме полягає важкість?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
зверненням до психотерапевта та призначення антидепресантів.
Если вы обращались к врачу и вам назначили антидепрессанты, то следовательно у вас есть заболевание, которое и приводит к тому, что
цитата:
Демотивує робота
Поэтому в первую очередь, вам надо скорректировать лечение, чтобы препараты вам начали помогать.
цитата:
Мені виглядає,що варто десь пожертувати посадою, доходом але зберегти здоров'я, проте потребую поради.
Вы сомневаетесь в этом? Или какие советы вас интересуют?
цитата:
членів родини
У вас есть муж и/или родители? Кто может помочь вам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350515 для Павел Леонидович
постійні зауваження і відсутність подяки, похвали коли все йде за планом
психолог онлайн
цитата:
Добрый день! Похоже, что решение Вы уже приняли. Похоже, что здоровье у Вас в приоритете. Какого совета хотите?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
1. Всегда надо помнить - что здоровье важнее любых денег.
Вы явно не вытягиваете эту работу... она не для вас!
Надо искать новую работу.
И гдето даже по экономить по деньгам... ну если нужно - то придется.
Постарайтесь накопить деньги - сильно не тратить их.
И параллельно искать новую работу - чтоб пока ищите ее - на переходной период у вас были накопленные деньги. ( подушка безопасности)
И конечно надо к психотерапевту на консультацию - чтоб сменили вам курс лечения.
Раз таблетки и лечение уже не помогают - то и не надо принимать эти лекарства.
Нужно заменить на другие лекарства или прекратить принимать. ( но это только врач назначает)
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Підібрати препарати з першого разу не завжди вдається (зі слів фахівців психіатричної сфери). Ви обговорювали з лікарем, який Вам призначив медикаментозне лікування, чому не допомагають? Чи потрібно зробити заміну іншим препаратом?
Відредаговано автором 14-09-2023 15:22:53
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Це для мене не проблема і наче все б нічого,якщо б часте невдоволення, котре "прилітає" коли котрийсь з процесів не йде так швидко або має певні проблеми в яких ніхто не хоче розбиратись. Спершу я сприймала це як робочу рутину, старалась знаходити в чому причина,виправляти ситуацію, проте поки робила щось одне, вже отримувала притензії за що інше,що не завжди від мене залежить. За якісну роботу немає ні моральної мотивації,ні фінансової.
Ірино, доброго дня. Ви вперше зіткнулись з подібним відношенням, коли доводиться витримувати невдоволення іншої людини за найменшу помилку або щось неідеально зроблене, чи переживли щось схоже раніше, можливо у відносинах з батьками?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Вітаю.
"Виходить такий замкнений круг: не можу кинути роботу,бо потрібні фінанси,нову знайти поки не можу, сіла на антидепресанти,котрі не допомагають "пережити" дні коли я на роботі."
---
Якщо кинете роботу, зовсім не буде на що жити?
"вакансій з моїм досвідом мало", але ж є. Може розглянути смежні спеціальності?
Антидепресанти або працюють, або ні. Не може так бути що по вихідних вони працюють, а по робочим дням- ні.
Тоді, дійсно " справа таки в важкій атмосфері на роботі".
Що Ви можете зробити, щоб покращити цю атмосферу? Можливо, варто поговорити з тим, хто робить " постійні зауваження ", що це Вас демотивує та не все від Вас залежить? Давати зворотній зв'язок керівництву, можливо, просити допомоги.
Мені здалося, що Вам важливо добре виконувати всі завдання, які Вам дають, при цьому, ніколи не говорити про якісь труднощі, "тягти" все на собі. Ви- " золотий" працівник. Але, це дуже часто приводить до вигорання: дуже великий обсяг роботи+ високий темп+ відповідальність+ ніяких скарг.
Потрібен відпочинок та перегляд свого ставлення до роботи( з психологом).
Важкість- " відсутність подяки, похвали коли все йде за планом"
---
Вас брали на роботу на цю посаду, щоб все йшло " за планом"- так повинно бути. За це Ви отримуєте заробітну плату, це не потребує похвали. Подяка,похвала, грошова винагорода- це вже за бажанням керівництва або якщо це передбачено трудовим договором. Якщо ж Ви беретесь за питання, які не входять в коло Ваших обов'язків, та очікуєте за це бонуси, то як кажуть " Ваші проблеми"( з цим теж до психолога).
Ваші очікування дуже схожі на дитячу звичку отримувати винагороду за якусь роботу.
Але Ви вже доросла й отримуєте подяку у грошовому еквіваленті. А якщо потрібно на словах, Ви можете завжди самі себе похвалити.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Ірино!
цитата:
Робота зручна в плані графіку, вчасної оплати але дуже виснажлива,з високими вимогами,швидким темпом. Це для мене не проблема і наче все б нічого,якщо б часте невдоволення, котре "прилітає" коли котрийсь з процесів не йде так швидко або має певні проблеми в яких ніхто не хоче розбиратись.
Проблема, мені, здається не в роботі. А в чому поцікавитесь, скоріше за все Ви?
Вона у Вашому ХАРАКТЕРІ.
Тобто в тому, як і яку роботу обираєте, як до неї ставитесь, якими звичними установками керуєтесь, наскільки емоційно включаєтесь і таке інше.
От звернув увагу - в описі роботи на перщому місці зручність в плані графіку. І а ні слова про те, що робота Вам подобається, що любите нею займатись.
Далі про про хибні до певної міри уявлення і, відповідно, нереалістичні очікування.
цитата:
часте невдоволення, котре "прилітає" коли котрийсь з процесів не йде так швидко або має певні проблеми в яких ніхто не хоче розбиратись.
Насправді, ідеальної внутрішньої ситуації в бізнесі не буває. Ніде(!) Завжди будуть різні періоди - то краще, то гірше. І різні складнощі.
Якщо відчули нездоланні недоліки, необ'єктивні рухи керівництва, то варто з такої роботи йти і не жалкувати з того. Але ж для цієї рішучості має бути підгрунтя - висока самооцінка (!) і належна кваліфікація. В іншому випадку завдяки, скажімо, звичці не цінувати себе і навіть рисам жертовності можна покласти своє здоров'я на вівтар ефемерних досягнень.
Так проявляє себе дитяче бажання догодити батькам, аби не розчарувати їх, аби довести, що дитину варто ЛЮБИТИ.
Тому моя порада - продовжуйте лікування і паралельно працюйте з психологом. Вам необхідно усвідомити особливості власного характеру, прослідкувати, до чого призводить їх несвідома реалізація.
Тоді з'явиться можливість ставитись до себе з повагою, робити вибір свідомо і дбати про своє благополуччя кращим чином.
Відредаговано автором 14-09-2023 18:14:51
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Тобто це йде від безпосереднього керівництва? Схоже керівник використовує маніпулятивний стиль, мета якого знецінення працівників та витягування з них всього, чим вони володіють, всіх ресурсів. В тому числі і енергетичних.
Це щось схоже на вампіризм. Але ж на таку роботу потрапляють і продовжують працювати люди, які схильні ставати ЖЕРТВАМИ подібного вампіризму та маніпулювання. Зазвичай ті, що виросли в сім'ях, де щось подібне теж практикувалося. У Вас було щось схоже?
цитата:
Мені виглядає,що варто десь пожертувати посадою, доходом але зберегти здоров'я
Ви абсолютно праві, бо здоров'я цінніше за все вищеперелічене. І більш того, скільки Ви ще готові терпіти подібне нелюдське ставлення до себе від керівництва?