Складна ситуація з хлопцем
Добрий день в мене , виникла проблема з хлопцем я з ним зустрічаюсь рік , і за цей рік він робив для мене все , але він не не баче від мене взаємності '. В нього склалась думка , що я нічого не роблю для наших стосунків. Але я розумію що кохаю його. І не знаю що з цим робити , і він мені сказав що в нього не має до мене почуттів . Але попри це все одно турбується про мене
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Добрий день, Tetiana0410!
Яку допомогу Ви хотіли отримати на цьому сайті?
Що би Ви хотіли запитати у психологів?
психолог онлайн
стосунки це про взаємодію двох, і дуже важливо говорити і домовлятись, о проговорювати що саме ви маєте на увазі коли щось робите.
ще важливе спостереження, ви пишете , що розумієте що кохаєте його, що в вашому розумінні "кохати", що в його розумінні "кохати".
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він мені сказав що в нього не має до мене почуттів
Вы с ним расстались или продолжаете оставаться в отношениях?
психолог онлайн
Доброго ранку, Tetiana0410!
цитата:
за цей рік він робив для мене все , але він не не баче від мене взаємності
Хлопець не бачить від Вас взаємності, а вона, ця "взаємність", на Вашу думку, була з Вашого боку?
І яке Ваше питання до психологів?
Відредаговано автором 17-09-2023 11:25:33
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
в мене , виникла проблема з хлопцем я з ним зустрічаюсь рік , і за цей рік він робив для мене все , але він не не баче від мене взаємності '.
Ви в хлопця запитували, яких проявів взаємності він очікує?
цитата:
В нього склалась думка , що я нічого не роблю для наших стосунків.
А що Ви маєте робити, на його думку?
І наскільки це співпадає з Вашими бажаннями та можливостями?
цитата:
Але я розумію що кохаю його.
Завдяки яким ознакам - словам, вчинкам тощо - хлопець має відчувати, що Ви його кохаєте?
Існуючу проблему просто спостерігаєте або намагаєтесь вирішити? Якщо вирішити, то в чому бачите найбільшу складність і перешкоду?