Як помирити чоловіка та мою маму якщо це можливо
Я в розпачі.
Народила нещодавно, сама ВПО і дуже давно чекала на зустріч з мамою, вони жили в окупації. Вона приїхала днями до мене. Чоловік який завжди хотів, щоб вона приїхала різко змінився. Вона приїхала автобусом до іншого міста, сусіднього з нашим, він вдень обіцяв що зустріне її та привезе додому. З чоловіком завжди були добрі стосунки. Але за годину приблизно до її приїзду в сусіднє місто він приїхав додому, так як було багато справ з підготовки взагалі до її приїзду, та й попутно сина на гурток відвезти і забрати, чоловік приїхав і сказав що там маршрутки ходять дуже часто від вокзалу, куди вона зараз приїде. Мама з речами і як би таке шукати автобус, плюс це майже пізно вночі прибуття, пізндня година. Нічого страшного не бачу в цьому (їхати на міжгородній маршрутці) але враховуючи що вона їхала 3,5 дні сюди, як би не дуже виходить ((((((Міг би спочатку не говорити що забере і вона б шукала інші варіанти як доїхати заздалегідь. Плюс у неї немає грн. Вона хотіла ще купити торт, а тут і обмінники не працюють в такий час. У мами взагалі цікава поведінка була, що) все ок, нічого страшного, напевно втомився мій чоловік, я сама дістануся не переживай. Чоловік мені каже ну що їхати чи ні все таки? А я вже сказала що вибач, він не встигає. Мама звістно вже сказала що сама доїде. Коротше вона взяла таксі. Заплатила 100 € і приїхала прям під під'їзд. Чоловік ще відреагував дивно, чому вона не захотіла щоб її зустріли з вокзалу в нашому місті. Мені не приємно взагалі все це (((( він її випадково там побачив( виходив курити) біля підїзду і допоміг з речами, але коли мама його хотіла обійняти то майже відсахнувся від неї, вона подумала що їй здалось. а далі було гірше. Вони якось "покусували" один одного під час вечері. "Притираються") подумала я. Але потім я через пару днів почула від мами що він не здоровається з нею навіть, не дивиться в очі навіть мимо проходить, відповідає так їй типу начебто у неї не всі вдома "та Вам здалося" і т. д. Мені він сьогодні взагалі сказав що мама приїхала в гості і з дитиною мені допомогти, але годувати з пляшечки дитини маю право лише я інакше він заборонить! А вона може готувати і підлогу мити. Я сказала, що мама не прибиральниця і взагалі це все дуже дивно. Мама в шоці куди подівся усміхнений зять з яким вона спілкувалася до цього по відеозв'язку ((((( Син чоловіка, живе з нами, весь час намагається "грати" з дитиною. Дитині 15 днів від роду. Він може з вулиці зайти і лізе)). їй в обличчя руками немитими та й митими чого туди лізти😭 або просить її в руки щоб дали ((((( ну як?! Він сам маленький !!! Руки розіжме і що тоді робити?!!! А дитина слабенька, недоношена. Дуже переживаю, за її здоров'я.
Вчора намагалася помирити маму з чоловіком. Вони їхали на його авто до родичів, адже не помирилися(((( мама лише сьогодні частині розмови мені розповіла. Сказала що я не знаю свого чоловіка зовсім. Що він її ображав і кричав на неї. Я так розумію, з моїх розповідей про дитинство він свою картину намалював - що в мене було не щасливе і бідне дитинство, що у мами було багато чоловіків і взагалі в момент нашої зустрічі в мене був дуже важкий психологічний стан - з якого він мене тільки-но " витащив". Насправді все він дуже зрозумів "посилено"(((( я не можу пережити і мені за маму гірко, що її вдома в мене ображають, так хто???!! Мій коханий чоловік!!!!! Мама синя чоловіка від немовля " відганяє", так як хлопчик кожну хвилину запускає руки в люльку і його все одно спить дитя чи ні, він хоче гратися! У дитини конюктивіт вчора з'явився, хто зна звідки та інфекція з'явилася. Син чоловікові пожалівся що за останні два дні мама моря його не підпускала до дитини його і на руки не дає навіть! Так що цей момент теж спрацював((( хлопець дуже хотів купати дитину, я сказала що ми покупаємо пізніше коли хлопчиків дома не буде і що це дівчачі справи (нічого на оголену дівчинку йому дивитися). А ще, у кімнаті моїй ( спальні) відсутні двері принципі. Тому в будь який час хлопчик заходить сюди. Перевдягтись, погодувати спокійно я не можу(((((( якщо прошу закрити двері до його кімнати і почекати поки я перевдягнусь, то так у дірочці його дверей тінь - здається він підглядає, а буває взагалі виходить - типу він забув що я просила. Чоловіку так жити комфортно без дверей, а мені вони потрібні, скільки просила поставити двері він тільки обіцяє є((( Також син постійно лізе на наше ліжко ((( зі школи, з вулиці в тому одязі в якому був на майданчику дитячому(((( чоловік теж йому робить зауваження, але погано доходить (((( я хочу щоб спальня була спальнею, а не прохоним двором (((( вчора приїхали родичі і чоловік їм так запропонував між прочим - хочете взяти на руки?! Я в шоці((( Він же знає, імунітету в доньки мало(((((((
А ще у нього навязчива думка що мама моя мене хоче у нього забрати ( коли почалася війна, вона пропонувала що я можу приїхати до неї, якщо чоловіка мобілізують) і взагалі вона сильна жінка, що вона звикла всіма керувати. І він боявся що мама в нашій сімї невже свої порядки, так чого ж він це зробив так її ображаючи?!!!! Мама плакала майже коли казала що ніхто ща все життя з нею себе так не поводив((((
Я не могла нарадуватись, що у мене нарешті з'явився чоловік, ми взаємно кохає о і поважаємо один одного. Але що тут за рога та копита вирісли????? Чому він дозволив собі знущатися над мамою моєю та ще й кричати на неї 😭😭😭😭що робити не знаю. Я вчора намагалася про це з ним поговорити, він сказав що все буде добре 🤪 але як це можна бути?! Меня з ним добре дійсно, я так рада була що у моєї дитини буде повноцінна сім'я, але щось тепер я в цьому сумніваюсь. Як я можу поважати чоловіка який до сліз доводить мою маму і шукає їй кут у квартирі де ми живемо. Я не знаю чи можливо їх помирити після такого (((здається мені треба до психолога, я думаю тут розлади психіки у всіх ((((( що робити???! Я сподіваюсь що не буде одноголосно " покиньте його"😭 мама сказала що він жорстокий і якщо я зроблю не туди крок куди треба він і зі мною розправиться. Що вона мене забере звідси по першому дзвінку. Я в розпачі😭😭😭
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
що робити???
Ваша мама к вам решила перебраться насовсем?
Есть возможность сделать так, чтобы она жила отдельно от вас?
психолог онлайн
Яна Дмитриевна Кузик
Вітаю. Дуже сильно співчуваю що ви втрапили в таку непросту історію ще і в такий час. Скажіть, ви своїй мамі можете довіритись (взагалі, протягом життя), в складних обставинах вона вас підтримує? Ви питаєте шо робити, але дати просто вказівку ніхто так не зможе, окрім можливо, поради, звернутися по допомогу до спеціаліста або у групу підтримки жінок, які зазнають морального дискомфорту в сім'ї. Ви описали свого чоловіка як людину, яка психічно поводиться не зовсім врівноважено, чи це тимчасово, чи це ви втомились і берете багато на себе - отакі питання важливо буде підняти з тими людьми, які зможуть підтримати вас. Категорично не погоджуюсь з колегою яка радить одразу виселяти матір, яка до того ще і пережила окупацію, можливо, якщо у вас з нею хороші стосунки - то це те, що втрачати у стресовій ситуації дуже було б недоречно. Особливо враховуючи те, що чоловік погрожує заборонити годувати дитину і таке інше. Нажаль. Щоб вам було трішки простіше орієнтуватися у тій ситуації - спробуйте собі відповісти , дивлячись на якісь дуже суперечливі вчинки "якщо б я була на тому місці, які почуття змусили б мене таке робити?" І бажано в той же момент нагадувати собі що саме відчуваєте ви. І чого ви потребуєте. Можливо це дасть вам хоча б якийсь орієнтир, але це не відміняє мого побажання, щоб ви знайшли час та можливість для консультації зі спеціалістом. Сил вам і мудрості!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Розумію, що питання було про стосунки мами і чоловіка , але з вашої розповіді виникає багато питань щодо вашої з чоловіком родини.
Ви маєте спільну донечку , та з Вами ще живе син чоловіка, як я зрозуміла.
Але виглядає так, що це якийсь сусідський хлопчик, а не частина родини.
Ви так кажете про немиті руки, або брудний одяг , в якому він лізе на ліжко, наче не Ви за це несете відповідальність, і не Ви маєте навчити його що і як можна робити з маленькою дитиною.
Чи готували Ви хлопчика до народження маленької дитини в родині?
Чи спільно з чоловіком вирішуєте виховальні моменти щодо хлопчика?
Щодо чоловіка також багато питань.
Не зрозуміло, які у вас стосунки, якщо Вам некомфортно без дверей, а чоловік, знаючи це і знаючи, що народиться донечка, нічого не зробив з цим.
Є припущення, що в вашій родині мало обговорень питань, бо все якось "зненацька трапляється ".
Навіть ваше роздратування його сином, ніби не Ви його виховуєте, а є очікування, що він сам має все знати і розуміти.
Щодо мами. Важливо спілкуватись з чоловіком.
Ви тільки маєте припущення щодо його поведінки.
Чи питали Ви в нього про причини, і що він хоче взагалі?
Чи надовго мама приїхала?
Чи був він згоден на її проживання спільно з вашою родиною?
Те що з мамою спілкування налагоджене, це можна побачити.
А от з чоловіком , здається, треба коригувати стосунки. Бо або є тільки ваші здогадки, або все "неочікувано".
Важливо спілкуватись, домовлятись. Щодо всього, що кожного з вас хвилює.
Що з цим всім робити- спочатку треба зрозуміти що діється, а тоді вже щось робити.
психолог онлайн
цитата:
Я не могла нарадуватись, що у мене нарешті з'явився чоловік, ми взаємно кохає о і поважаємо один одного. Але що тут за рога та копита вирісли????? Чому він дозволив собі знущатися над мамою моєю та ще й кричати на неї 😭😭😭😭що робити не знаю. Я вчора намагалася про це з ним поговорити, він сказав що все буде добре 🤪 але як це можна бути?! Меня з ним добре дійсно, я так рада була що у моєї дитини буде повноцінна сім'я, але щось тепер я в цьому сумніваюсь.
Народження дитини - це часто не тільки радість, але й випробовування для відносин чоловіка та жінки. Ви вже не та пара, яка була до народження дитини, вас вже троє, все відбувається по-іншому. З'явились нові проблеми, нові почуття, новий розподіл обов'язків, і це стрес для всіх. А в випадку вашої сім'ї є ще дві людини, яки зараз живуть разом з вами, тому ситуація ще більш складна.
цитата:
мама сказала що він жорстокий і якщо я зроблю не туди крок куди треба він і зі мною розправиться. Що вона мене забере звідси по першому дзвінку.
цитата:
А ще у нього навязчива думка що мама моя мене хоче у нього забрати ( коли почалася війна, вона пропонувала що я можу приїхати до неї, якщо чоловіка мобілізують) і взагалі вона сильна жінка, що вона звикла всіма керувати.
Ідея Вас забрати, якщо щось піде не так, є і у чоловіка, і у мами. Таке враження, що мама має над Вами певну владу і "підливає масла у вогонь". Зрозуміло, що вона ображена поведінкою Вашого чоловіка. Але варто не допускати впливу інших людей на свої відносини з чоловіком, навіть якщо це мама. Звичайно, якщо Ви хочете зберегти їх.
цитата:
А ще, у кімнаті моїй ( спальні) відсутні двері принципі. Тому в будь який час хлопчик заходить сюди. Перевдягтись, погодувати спокійно я не можу(((((( якщо прошу закрити двері до його кімнати і почекати поки я перевдягнусь, то так у дірочці його дверей тінь - здається він підглядає, а буває взагалі виходить - типу він забув що я просила. Чоловіку так жити комфортно без дверей, а мені вони потрібні, скільки просила поставити двері він тільки обіцяє є(((
Ви виховуєте хлопчика, чи він живе у вас тимчасово? Чоловік розуміє, наскільки вам некомфортно жити без дверей? Чи можете Ви самостійно замовити двері?