Дементори в колективі. Тікати чи битися?
Доброї ночі. На роботі змінився колектив, набрали дуже багато токсичних і хамовитих людей, які маніпулюють та вивертають інформацію на свою користь, порушують особисті кордони, тим самим вибивають із колії. При тому це відбувається так різко, що я не встигаю відреагувати і відбити атаку. Це відбувається майже кожного робочого дня. Я 2 роки боролася з ГТР (терапія + антидепресанти) і успішно його подолала, але через рік спокійного життя, я відчуваю, що зараз лечу у прірву. Моя самооцінка з кожним днем нижче, а особисте життя все більше байдуже, бо я весь час думаю про дементорів на роботі. І тепер я не розумію першочергово мені треба звільнитися чи все ж варто на цьому прикладі навчитися показувати зуби?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Марія Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
На мій погляд має сенс відновити психотерапію і там докладно розбирати ситуацію, яка у вас створилася на роботі, тим більше що у вас вже є хороший досвід терапії та ГТР в минулому.
психолог онлайн
Марія Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
На роботі змінився колектив, набрали дуже багато токсичних і хамовитих людей, які маніпулюють та вивертають інформацію на свою користь, порушують особисті кордони, тим самим вибивають із колії.
Ви напевне дуже чутливі до таких людей, тим паче їх багато.
цитата:
я не розумію першочергово мені треба звільнитися чи все ж варто на цьому прикладі навчитися показувати зуби?
Я не знаю, чи вистачить у вас стійкості, бо ви пишете, що вже зараз
цитата:
лечу у прірву
.
Тож вам варто заручитися допомогою вашого терапевта. А далі вже зробите вибір.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Співчуваю Вам. Разом з тим, чи є у Вас можливість на даному етапі хоча б дистанціюватись від тих людей, наскільки це можливо?
цитата:
При тому це відбувається так різко, що я не встигаю відреагувати і відбити атаку.
Цікаво, чи робите Ви спроби знайти адекватний спосіб реагування на те, що сталося вже після? Якщо робите, что можете підійти і вимовити все те, до чого прийшли в результаті роздумів?
цитата:
Я 2 роки боролася з ГТР (терапія + антидепресанти) і успішно його подолала, але через рік спокійного життя, я відчуваю, що зараз лечу у прірву.
Зустрічі з терапевтом для підтримки по завершенні терапії проводили? Якщо ні, то, вважаю, що доречно відновити.
цитата:
Моя самооцінка з кожним днем нижче, а особисте життя все більше байдуже, бо я весь час думаю про дементорів на роботі.
Що є такого у Вашому житті, що може допомогти Вам переключитись від думок про тих людей-подразників в неробочий час та у вихідні?
цитата:
І тепер я не розумію першочергово мені треба звільнитися чи все ж варто на цьому прикладі навчитися показувати зуби?
Оптимально порадитись з Вашим терапевтом, послухати його думки і поради. Він же Вас добре знає. З його допомогою відновите доступ до власних ресурсів, а відтак і зможете прийняти виважене рішення.
Відредаговано автором 24-09-2023 10:37:44
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Це залежить від того, в якому стані зараз перебуваєте?
Скільки у Вас внутрішніх ресурсів на даний момент?
Ресурси це:
- відчуття власної самоцінності,
- енергія (психічна і фізична),
- впевненість в собі,
- віра у власну правду,
- самоконтроль,
- напрацьоване до автоматизму вміння амортизувати при нападі,
- підтримка близьких, яку приймаєте.
Чи присутнє все вищеперелічене?