Я не розумію що відчуваю
Скільки себе пам'ятаю, я не розумію, що відчуваю. Я відчуваю пустоту та наче як кашу всередині себе. Наче щось є, але більше схоже на згусток болота. Я ненавиджу коли все йде не по плану, коли не розумію чи буде зустріч чи ні, бо я не розумію, що робити. Я не можу обрати яке печиво хочу, та чи хочу я саме печиво? Може я щось інше хочу або не хочу нічого. Цього я теж не розумію. Мені важно робити вибір, мені важко відповідати на багато питань, особливо якщо це про відчуття. Ось навіть є хлопчик з яким є романтичні моменти. Два рази обговорювали що між нами. Ми наче любимо одне одного, але не зустрічаємося, і для нього це норм, але не для мене. Я навіть не розумію чи кохаю його, то кохаю наче, то ненавиджу, я ненавиджу те що немає чіткості між мною та ним. І так в усьому. Я хочу ридати коли не розумію чіткості в чомусь і мені не дають відповіді на це коли питаю. Я впадаю наче в істерику, я ридаю та хочу бити себе. Але навіть так, я не розумію чи відчуваю щось в середині себе. Я плачу, але не сказати що мені сумно. Я сміюсь, але не сказати, що я радію. Я кохаю, але я не впевнена в цьому. Я щось хочу та не хочу одночасно. Ніби резонанс, не знаю. Просто все життя як каша через це. Я п'ю каву, але не можу сказати, що я хочу пити каву, я її п'ю так ніби це вже звичка так робити. Мене це вбиває, я відчуваю скоріше за все пустоту, клубок багрюки, щось не зрозуміле, але це наче мене розриває на шматки. Тіло наче чуже, не моє. В такі моменти коли зриваюся та ридаю, я сама не розумію, мені сумно? Я злюсь? Що зі мною.. Але я чомусь кричу, я плачу, нічого не розумію, б'ю себе, ненавиджу все й себе, тіло не моє, все наче розривається всередині мене та я сама. Я не живу, я існую. Жити та існувати я не хочу, помирати теж не хочу. І так все життя.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрый день.
Что Вас вынудило написать этот пост?
Возможно, Вы стали что то ощущать перечитав то, что Вы написали?
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Хтось!
цитата:
Я хочу ридати коли не розумію чіткості в чомусь і мені не дають відповіді на це коли питаю. Я впадаю наче в істерику, я ридаю та хочу бити себе.
З цими проявами варто звернутися до двох фахівців: психіатра та психотерапевта, бо вони можуть свідчити про проблеми з ментальним здоров'ям. Психіатр випише Вам медикаментозне лікування (амбулаторно, тобто без госпіталізації), якщо це потрібно, а психотерапевт або психолог - допоможе опрацювати психологічні травми, через які Вам зараз боляче.
цитата:
Скільки себе пам'ятаю, я не розумію, що відчуваю.
Це називається алекситимія. Що дословно перекладається з грецької "нема слів для почуттів"). Коли Ви відчуваєте емоції, але не знаходитесь в контакті з ними, тому не можете виразити вербально, тобто словами.
Такий стан, а також важкість у прийнятті рішень, може бути зумовлений особливостями батьківсько-дитячих стосунків там минулим досвідом, коли Вам забороняли, або Ви забороняли собі підсвідомо відчувати певні емоції, проживати їх. Тому зараз не знакодитесь в контакті з власними почуттями. Це потребує тривалої терапії, але з того що самостійно можна зробити - це прислухатися до сигналів власного тіла. Мені добре/погано? Мені холодно/спекотно? Я голодна, я збуджена, я втомлена? Що я відчуваю, коли чую чи ті інші слова близької людини? Яка емоція зароджується в моєму тілі в цей час? Чого я зараз хочу насправді, фізично і психічно? Так поступово відновлюється контакт із собою.
психолог онлайн
Добрий день. Шкода, що сьогодні і останні роки так. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Що зі мною..
Прийміть мої слова підтримки.
На Ваше питання (хоч і без відповідного знаку), насправді, важко відповісти, посилаючись лише на цей допис. З Вами потрібно зустрітись, вислухати, уточнити чимало обставин і деталей. Поспостерігати, послухати Ваші відповіді.
На цей момент очевидно, що Ви так боляче переживаєте реальність(!) І внутрішню, тобто себе саму. І зовнішню, тобто стосунки з іншими людьми і світом. Чому ТАК - поки що невідомо. Можуть бути лише припущення.
На рівні свідомості Ви розумієте, що мало б бути по-іншому, але в реальності ТАК не виходить. Через те, напевно, виникає багато агресії на себе, розпачу і таке інше.
Колеги вже зазначали вище, що було б бажано звернутись по допомогу до фахівців - психіатра і психолога. Адже варто дослідити Вашу особисту історію, починаючи з народження. Розкрити спосіб виховання і атмосферу батьківської сім'ї. Вплив значимих фігур на формування ядра Вашої особистості і розвиток характеру.
Певен, що це призведе до відчутного прогресу і, зрештою, до гарних результатів.
психолог онлайн
Вітаю. Те, що ви описуєте схоже на проблеми у психічному здоров'ї. Це не означає що стан не пройде або ж що він невиліковний. Але дуже важливо щоб ви звернулися саме до спеціаліста з психічних розладів, щоб не гаяти час і не страждати даремно. Пустка, емоційна відстороненість або складність регулювати емоційний стан - це все можливо подолати - особливо якщо ви можете це виділити як проблему. Це взагалі дуже хороший знак насправді, тому що є щос єдине що може фіксувати де болить. Бажаю вам терпіння та сил.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я не розумію що відчуваю
К сожалению, ваша проблема не может быть решена форуме.
Потому что, в первую очередь, надо понимать причины вашего состояния. А для этого нужно провести диагностику и выяснить, что с вами происходит.
И является ли то, о чем вы пишете всего лишь психологическими проблемами или же у вас есть психическое расстройство и вам надо обращаться к врачу.
Заочно, без общения с вами, ничего сказать об этом нельзя. А выдвигать гипотезы о том, что с вами происходит можно бесконечно долго.
Поэтому если вы хотите получить ответы на свои вопросы, то добро пожаловать на индивидуальную консультацию. Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351386 для Владимир Анатольевич
Так дякую, я зроблю так як рекомендують лікарі які відповіли на цей пост
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351354 для Марія Радченко
Так, дякую велике за поради, це важливо для мене