Апатія,вигорання
Доброго дня дорогі психологи ,пишу на сайт бо перебуваю в пригніченому стані через незнання куди рухатися далі.Скоро я закінчую університет,коли я була студенткою було все зрозуміло : потрібно навчатися ,якось розвиватися і при можливості працювати ,я була в комфортному для мене середовищі студентів. Зараз я у пошуках роботи,висилаю резюме на цікаві для мене вакансії але відповідей 0.Навіть освіта за кордоном не гарант що тебе хоч кудись візьмуть .Всі хочуть щоб була освіта і при тому багато років стажу ,але де його взяти. У мене вже був досвід роботи у двох фірмах,але навіть цього недостатньо .Ніхто не присилає відповідь ,не позитивну ні негативну .Не знаю що в мені не так .Бачу що мої знайомі роблять якісь свої проекти ,відкривають студії ,викладають і я здаюсь собі невдахою на їх фоні .Зараз додатково ще пішла на курс творчий , може там мені якось добре піде. Мені завжди хотілось щоб батьки мною гордились, а зараз вони мені далі допомагають фінансово , а в мене немає жодного свого доходу .Була лише зарплата від останнього стажу ,але вона вже закінчилась. Пробувала працювати на фізичній роботі , але там для дівчини важко ,треба таскати важкості на рівні з хлопцями.Та й сумно працювати в такій сфері після університету ,знайомі шуткували на цю тему типу на машину збираєш,або це моє сприйняття .Апетит у мене поганий ,нікуди не хочеться виходити. Підскажіть як перестати себе жаліти і знайти себе в житті .
Питання від: ; Вік: 20
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Марія Радченко
Ліно, добрий день! Мені шкода, що Ви себе так почуваєте! Але перед Вами стоїть вибір подальшого шляху в житті і це не завжди легко!
Зосередьтеся на своїх бажаннях і очікуваннях від себе. Не вимагайте занадто багато, складіть собі план і рухайтеся до нього невеликим кроками. Не порівнюйте себе з іншими! Та не бійтеся помилитися!
Щодо пошуку роботи: чи впевнені Ви, що відправляєте резюме саме на ті вакансії, де хочете працювати? Якщо так, не бійтеся нагадати про себе, зателефонуйте, напишіть в компанії, куди відправляли резюме і не отримали відповіді. Не бійтеся спитати, чому Ви не підходите. Це може бути Вашою точкою зростання.
Можливо Вам допоможе співпраця з кар'єрним консультантом.
Щодо Вашого внутрішнього стану, тут звичайно можна попрацювати зі спеціалістом над емоційним станом, вигоранням, самооцінкою, внутрішніми опорами, впевненістю. Але для початку згадайте себе в навчанні, на минулих роботах, що вдавалося Вам найкраще, пропишіть Ваші сильні сторони. як Вам вдавалося вирішувати складні ситуації і т.д. Крім того, згадайте, що дає Вам ресурс?
Якщо Ваша близька людина звернулася б до Вас по пораду в такій самій ситуації, що б Ви їй порадили, бажаючи допомогти?
Я бажаю Вам удачі! У Вас все вийде!
Відредаговано автором 29-09-2023 13:28:00
психолог онлайн
Доброго дня!
Вы большая умничка на самом деле! Что не опускаете руки - ищите... стремитесь!
Это очень похвально! Что даже несмотря на неудачи вы стараетесь!
Знаете, много кто с ваших ровесников с тыкаются, с той же проблемой - потому что как вы правильно заметили - образования обычно работодателю мало... ему еще и опыт подавай... а где ж его после института брать...
Система построена с недочетами... система труда.
Не в коем случае не вините себя!
(Иначе так только хуже себе сделаете...)
Очень важно не опускать руки и искать!
Может просто не там ищите?
А кем вы хотите работать? На кого учились?
Нравится ли вам ваша работа?
И вы не для родителей или друзей должны быть успешными!
А для самой себя! Вот правильный вектор! (Тогда не будет лишней вины и угрызений...)
Фокус поменять надо - на себя!
Или пробовать чтото свое создавать!
Или искать подработку - пока ищите основную работу.
Ценить вам надо научится себя! Но это уже на проработку с психологом.
И возможно еще дело в том - что у вас мало Удачи! ( как вариант)
Может банально не везет... (такое тоже бывает.)
Веру в себя - в таком случае надо развивать и ценность себя!
Веру в себя - и в свой путь! В позитивном аспекте!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ліна, вітаю. Напевно не секрет, що кожен працівник, бос, бізнесмен був студентом без досвіду. А ви ще й пишете, що у вас є досвід.
Подивіться уважно ваше резюме. Добавте щось такого особливого. Більше акцентів на сильних сторонах і віри в себе. Бо якщо ваше резюме таке ж сумне і безнадійне за енергетикою як ваш пост, то тоді у вас меншає шансів на позитивний відгук.
цитата:
Підскажіть як перестати себе жаліти і знайти себе в житті .
Знизити планку для себе, очікування, додати впевненість, можливість ризикувати, пробувати нове, помилятися. Приготувати собі щось ну дуже смачне, зїсти з апетитом, сказати батькам дякую за підтримку і продовжувати ваш шлях.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
цитата:
Мені завжди хотілось щоб батьки мною гордились, а зараз вони мені далі допомагають фінансово , а в мене немає жодного свого доходу .
Корінь проблеми, на мою думку, ось тут. Він у внутрішньому конфлікті. З одного боку притаманне Вам з дитинтства бажання стати такою, щоби батьки гордились. Тобто бажання виправдати їх сподівання. А з іншого - якась розгубленість, через те, що не вдається. Якась втрата себе.
Немає доходу - значить батьки не гордяться. Виникають сумніви в собі, в своїй цінності...розчарування.
Дещо запитаю.
В дитинстві як до Вас ставились батьки?
До Ваших бажань прислухались?
Досвід самостійного прийняття рішень допомагали набути?
Універ самі обирали чи батьки радили?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Лина, поиск работы - это всегда сложно. Как показывает практика, если разослать 40 резюме, то может откликнуться один работодатель.
Надо также не только посылать резюме в организации, но и вывесить его в соц. сетях. Для поиска работы в международных компаниях хорошо подходит LinkedIn.
Составьте грамотное объявление и с заклинанием «Лайк, шер, репост» пустите его в свободное плавание (поместите всюду, куда сможете).
И никакого уныния. Повторяйте фразу -"Если я хочу, значит так и будет". Удачи!!!
психолог онлайн
Добрый день!
В настоящее время, чтобы
цитата:
знайти себе в житті
вам будет достаточно найти работу.
цитата:
висилаю резюме на цікаві для мене вакансії але відповідей 0
Для этого вам необходимо правильно составить резюме.
И отразить в нем то, что надо работодателю, а именно -
цитата:
багато років стажу
Следующим этапом будет прохождение собеседования, на котором вам надо будет вести себя уверенно и правильно отвечать на поставленные вопросы.
Это все можно будет исправить и вы всему сможете научиться - с помощью индивидуальных консультаций.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с темой карьерного консультирования и смогу вам помочь.