Я не знаю ...
Але .. доброго дня, я тут
Потреба взаємодію зі спеціалістами
Спробую...якщо коротко я зараз намагаюсь привернути до своєї персони увагу ,людини ( мужчини ) на якогось колись злилась ( через ревнощі) та не справедливість по відношенню до мене , як це тоді мені здавалось .
Зрозуміло що зараз він ігнорує , або можливо в нього влаштоване особисте життя
Таке зі мною не траплялось по життю , я ні до кого не поверталась вдвічі .
Ну не те що буквально , але зараз ініціативу в соц мережах до людини проявити можу .
Мене турбує не лише ця ситуація , мені не дуже до вподоби що я схильна до ' давай все забудемо ,і по новому "
Якщо я керуюсь емоційною залежністю .. не знаю то як це побороти ? Чи навпаки це зріла позиція ...я дуже заплуталася
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
цитата:
якщо коротко я зараз намагаюсь привернути до своєї персони увагу ,людини ( мужчини ) на якогось колись злилась ( через ревнощі) та не справедливість по відношенню до мене , як це тоді мені здавалось .
Доброго дня. Чому саме зараз Ви згадали про цього чоловіка? Навіщо Вам потрібна його увага? Як Ви себе почуваєте, коли він не відповідає?
психолог онлайн
цитата:
я зараз намагаюсь привернути до своєї персони увагу ,людини ( мужчини ) на якогось колись злилась ( через ревнощі) та не справедливість по відношенню до мене
Добрый день!
Проясните, пожалуйста, ситуацию.
У вас были раньше отношения с этим мужчиной?
Сколько они длились и по какой причине вы расстались?
Сейчас вы хотите его вернуть?
И для этого у вас есть возможность написать ему?
психолог онлайн
цитата:
Скажіть, будь-ласка, з ким, окрім цього чоловіка, у Вас простежувалась позиція "давай все забудемо, і по-новому"? Від яких саме емоцій Ви вважаєте себе залежною? Що змушує Вас сумніватися в правильності прийнятого рішення, і яка позиція особисто для Вас є зрілою?
Відредаговано автором 08-10-2023 14:51:48
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352151 для Тетяна Штапова
Певне то була ностальгія, яку бажала тоді повторити , коли і власне був мій запит про допомогу на сайті.
Він мені не відповів в той день , більше моє повідомлення досі так і " не прочитано " але в той день мені було " не холодно не жарко " що мені не відповіли. Певне я і сама здогадувалась що скоріш так і буде тому ігнорування прийняла спокійно
психолог онлайн
цитата:
Ви відчували більшу потребу в чоловічій увазі, ніж раніше?
цитата:
Що це значить для Вас?