Незнаю що робити з стосунками з чоловіком
Незнаю, що робити далі, просто здасться що чоловік зраджує, ми постійно сваримсь, він небере трубки і немає часу на мене.. Він працю за кордоном а я сиджу з дітьми дома.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрий день. Є кілька уточнюючих питань. Як давно це триває? На якому ґрунті зазвичай сварки? Які є докази, що чоловік зраджує? Оцініть їх від 0 до 100. Як можна перевірити істинність цих припущень? Якщо це дійсно так, що це означатиме для вас? Як це охарактеризуватиме вас як особистість?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
просто здасться що чоловік зраджує
Вам кажется или он действительно изменяет?
цитата:
Він працю за кордоном а я сиджу з дітьми дома
Если расстояние отрицательно влияет на ваши отношения, тогда может имеет смысл вам поехать с детьми к нему за границу?
психолог онлайн
Добрий день. На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Какие были и есть основания для предположения, что муж изменяет, были ли в прошлом такие ситуации? Кем Ваш муж работает, и знаете ли Вы ньюансы его работы?
Какие на данном этапе отношения в последние пол года?
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
НЕЗНАЮ ЩО РОБИТИ З СТОСУНКАМИ З ЧОЛОВІКОМ
Що потрібно, так це прояснювати відносини. І не накручувати себе.
Я так зрозумів, що Ви втомились доглядати за дітьми, втомились без чоловіка...Це так?
Через втому та інші складнощі сваритесь.
Чоловік, напевно, уникає цих сварок і негативних переживань.
Тому не бере слухавку. В такий спосіб захищає себе.
А Ви у відповідь підозрюєте його у зраді.
Хочу поточнити, як ви з ним домовлялись спілкуватись, перебуваючи на відстані: раз на день? раз на тиждень? по необхідності?
На який термін він виїхав за кордон? І коли має повернутись?
Цікаво, що Ви кажете йому під час розмови?
Чи даєте йому зрозуміти, що він важливий для Вас, що чекаєте на його повернення?
психолог онлайн
Спробуйте розмову з чоловіком: Важливо встановити відкритий та чесний діалог із вашим чоловіком. Поділіться своїми почуттями та обуреннями щодо його відсутності та не входом на зв'язок. Постарайтеся разом знайти рішення або внести зміни, які полегшать ситуацію та підтримають ваші стосунки.
Подумайте про сімейну терапію: вам може бути корисна консультація з сімейним терапевтом, який допоможе вам зрозуміти один одного краще та розвинути навички спілкування.
Іноді професійна допомога, як сімейна терапія, може бути великою допомогою у розумінні та вирішенні проблем у сімейних відносинах.