З віком все більше ненавиджу осінь і зиму
Допоки тепло і сонце - відчуваю щастя, а з настанням осені та зими просто важко жити. Як бути?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Багатьом людям, хто любить сонце і тепло, осінь і зима приносить фізичний та душевний дискомфорт. Восени сонця стає менше, (а сонце активізує організм), і взимку активізація стає менш інтенсивною. Наростає втома, виснажування нервової системи, знижується настрій. А також спрацьовують підсвідомі настанови – знову до школи, знову домашні завдання.
Осіння нудьга з'являється у людей, схильних до неврозів. Здорова людина сприймає погодні зміни адекватно. Радіє, наприклад, деревам з барвистим листям, новому светру, який, нарешті, може надіти; домашньому затишку після дощової вулиці, можливості випити чашку ароматного чаю або кави у спокійній домашній обстановці.
Дуже важливо бачити не лише калюжі на асфальті, але й бачити на ньому глянсове жовте, червоне листя. Це гарно. А так буває тільки восени, і лише у дощ.
Потрібно намагатися порадувати себе будь-якими способами, зокрема й смачною їжею. Але все ж таки треба враховувати, що осінь і зима — це період засипання природи. Тому корисні медитації, занурення у себе. Дуже добре, коли людина робить те, що їй подобається, коли робота — не лише спосіб заробляти гроші. Чудово, коли є захоплення для душі.
Відредаговано автором 10-10-2023 02:04:03
психолог онлайн
цитата:
Як бути?
У вас есть 3 варианта действий:
1. Оставить все, как есть, то есть
цитата:
важко жити
2. Изменить ситуацию, а именно - переезжать на осень и зиму туда, где в это время
цитата:
тепло і сонце
3. И изменить свое отношение к
цитата:
осені та зими
То есть перестать
цитата:
важко жити
и научиться получать удовольствие от жизни.
Для этого вам потребуется индивидуальная психотерапия, так как самостоятельно изменить себя у вас не получится.
психолог онлайн
цитата:
Допоки тепло і сонце - відчуваю щастя
Доброго дня. Як у Вас з теплом у відносинах? Його можна відчувати при будь-яких погодних умовах.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Что становится тяжело зимой?