Робота
Добрий день, маю питання. Працюю на новій роботі майже пів року, онлайн. У нас невелика команда. Один мій колега який мене тут і навчав і є якби головним серед нас. І з яким як мені здавалося були нормально-нейтральні стосунки. Почав мене ігнорувати. Не відповідати на мої повідомлення. Або коли я прошу шось зробити то тепер треба просити і по два рази. Хоча раніше можна сказати моментально реагував. І я не розумію чому, бо в принципі нічого не ставалося. Все було як завжди. Я думала можливо я зробила щось не правильно стосовно завдань... Але чому б не сказати мені про це. Я думала запитати що сталося, але по-моєму це якось дивно. Бо в нас не якісь близькі стосунки. Але одночасно мені дискомфортно від цієї ситуації. Що порадите вчинити?
Питання від: ; Вік: 19
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Я думала запитати що сталося, але по-моєму це якось дивно.
Запитати, що сталося - це слушна думка. Ви ж не про особисте життя питатимете, а про роботу. Наприклад "Я написала тобі повідомлення з такого-то питання, чи не міг би ти мені відповісти на нього?"
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
І я не розумію чому, бо в принципі нічого не ставалося. Все було як завжди. Я думала можливо я зробила щось не правильно стосовно завдань... Але чому б не сказати мені про це.
Ольга, доброго дня. Дві людини можуть одну й ту саму ситуацію оцінити абсолютно по-різному. Можливо, Ви на щось не звернули уваги, а в нього це викликало роздратування. Можливо, справа взагалі не в ваших стосунках, а в нього змінилось ставлення до менторства, він вже не хоче щось пояснювати колегам. Причини його поведінки мужть бути які завгодно.
цитата:
Я думала запитати що сталося, але по-моєму це якось дивно. Бо в нас не якісь близькі стосунки. Але одночасно мені дискомфортно від цієї ситуації. Що порадите вчинити?
Про робочі стосунки також варто говорити. Інакше Вам буде все більше дискомфортно працювати, якщо не будете розуміти, що відбувається, це буде впливати на Ваш настрій.
психолог онлайн
цитата:
мій колега який мене тут і навчав
Вероятно этот коллега решил, что достаточно вас выучил и вам пора уже справляться самостоятельно, без обращения к нему.
цитата:
Але чому б не сказати мені про це
Он не сказал вам об этом по причине очевидности этого факта (сотрудники вначале учатся, а потом работают самостоятельно).
цитата:
Я думала запитати що сталося, але по-моєму це якось дивно
Вы можете, конечно, спросить его об этом.
Но вряд ли получите вразумительный ответ.
Ведь если бы он хотел вам что-то сказать или объяснить, то уже бы давно сделал это.
А испортить отношения неправильно выстроенным разговором очень легко.
цитата:
Що порадите вчинити?
Сила действия равна силе противодействия.
Чем сильнее вы будете преследовать коллегу, тем больше он будет убегать от вас -
цитата:
Почав мене ігнорувати. Не відповідати на мої повідомлення. Або коли я прошу шось зробити то тепер треба просити і по два рази
Поэтому постарайтесь хотя бы какое-то время не трогать его.
Или решайте вопросы самостоятельно, или же обращайтесь за помощью к другим сотрудникам.
психолог онлайн
Добрий день.
Прояснення це ключове у стосунках (будь-яких). У багатьох людей є звичка додумувати за інших: "він/вона про мене думає, скаже..." і тд. Ключове, на що я звернула увагу у Вашому дописі це - "як мені здавалося". І друге це - "нормально-нейтральні стосунки". Це як? Чому я звертаю на це увагу, тому що сприйняття у кожної людини своє. Про одну й ту саму ситуацію дві сторони завжди кажуть різне, не обов'язково діаметрально різне, але сприйняття не однакове.
Тому, у цій ситуації я вбачаю доречним прояснення. Звичайно, якщо людина не іде на контакт, то давити не треба. Якщо є можливість проговорити ваші стосунки - я рекомендую це зробити, тому що у вашому пості багато припущень.
Друге питання над яким я б рекомендувала вам подумати - що саме викликає дискомфорт у цій ситуації? Яка б мала бути ситуація, щоб вам було комфортно? Чому Вам важливо змінити щось у цій ситуації? Про що більше Ваш дискомфорт?
психолог онлайн
Доброе Утро!
1. Лучше всего поговорить с ним. И объяснить ситуацию. Сказать про свое мнение и ощущения. И что вы не понимаете, что происходит? И почему он так себя ведет - по отношению к вам?
( пусть объясниться - если захочет конечно)
2. Либо же тоже его игнорировать - и стараться с ним как можно меньше взаимодействовать.
( если позволяет работа)
3. Вы и не были близкими друзьями. Потому ждать от него симпатий, тоже напрасно наверное.
Ну такое вот его отношение.
Вы же не торт, чтоб всем нравится. Как и все, не обязаны вам нравится.
Это все индивидуально. Бывает такое да в коллективе - ктото отдаляется. А ктото наоборот сближается.
(Как планеты с орбитами - если образно)
4. Ищите коммуникации и симпатии с другими коллегами - тогда вам будет проще работать.