Чому я не можу відпочити???
Доброго дня,останнім часом мене дуже хвилює ,що я не можу зупинитись і взяти відпустку хоть на 3 дні,бо це означає,що я зароблю менше грошей. А також коли я хворіла один день ,то так переживала ,що не працювала більше норми і не отримала ще більше грошей. Ще бувають ситуації коли хлопець залишається на роботі довше ,а я іду додому ,то я не можу лягти і просто відпочити ,а я знаходжу собі заняття.
Я уже рік працюю з хлопцем на одній роботі,до цього у мене були як то кажуть підробітки по пару місяців ,це прям от я б сказала перша серйозна робота яка приносить хороші гроші. Я розумію,що якщо я заробила в минулому місяці 35 тисяч грн,то в цьому я не хочу менше аж ніяк ,і я буду переробляти норму,щоб отримати так само або більше.
А хлопець до цього працював на різних роботах з 18 років (йому зараз 23) і він більше навіть стомлюється,бо має трішки вищу посаду від мене. Він хоче поїхати у відпустку на тиждень ,бо нерви здають із-за роботи,хочеться морально відпочити,десь розслабитись,а я починаю одразу розуміти скільки я втрачу грошей і я нервую,починається паніка,одразу моя відмова йому. Бо я розумію ,що нам треба ще купити зимовий одяг,задонатити на ЗСУ,потрібно на ремонт машини,також через місяць День Народження в хлопця,мого брата та моєї найкращої подруги,а також Новий рік на носі. Я думаю про це ,боюсь ,що не вистачить грошей на все і будем сидіти мівіну їсти.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго дня, Євгеніє!
Іноді тривога за матеріальне становище виникає в людей, які раніше вже стикалися з фінансовими труднощами в минулому. Часто страх лишитися без грошей іде з батьківської родини, і часто такий страх передається дітям безпосередньо від батьків. Таке явище в психології навіть має окрему назву - фінансова травма.
Скажіть, будь ласка, як у родині де Ви виросли, ставилися до грошей? Їх постійно на щось не вистачало і доводилось економити, або може, навпаки, Ви перша в родині хто засвоює фінансову грамотність та хоче жити краще? Це лише мої припущення, але причина може бути у Вашому минулому.
І ще, чи впевнені Ви, що у Вас вистачить внутрішнього ресурсу працювати без відпустки, якщо Ви відмовитеся від неї на користь того, щоб більше заробити? Рішення тільки за Вами, і тільки Ви знаєте, як Вам краще, але відпочинок теж важливий, для Вашого здоров'я.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352992 для Марія Радченко
Ще з дитинства я чула фразу «У нас немає грошей»,але моя сімʼя не з бідної,але і не багата. Частіше мама економила ,а тато більше «балував» нас з братом.У нас були відпочинки часті,в їжі не відмовляли ніколи,якби я щось хотіла,то нам все купували. Але я ніколи не просила щось у батьків,вони самі розуміли,що мені це потрібно і купували. У мене є брат менший і він протилежність мене,він просить все ,йому купують більше,ніж у мене було,хоча він також чув фразу «Немає грошей». Як каже мій брат «Як це немає грошей,якщо тато з командировки приїхав? Він же там заробив»
Вже з 19-20 років батьки ,я б сказала,виганяли мене на роботу ,я шукала,але все марно,відчувала себе бездарною,бо не можу знайти те місце,де хотілось працювати і тому були підробітки по 2-3 місяці. Мене не підтримували батьки,говорили мені,що можна знайти роботу,що треба свої критерії відбору знизити,що можна і на менш оплачувану роботу піти,що можливо на співбесіду я одягалась не так чи щось говорила не те.
Я не хочу жити так,як мої батьки. Я не хочу навіть чути фразу «Немає грошей». Я намагаюсь грамотно віднестися до грошей,я відкладаю гроші на їжу,на одяг,на забаганки,на комунальні,все в різних конвертах ,як по полочкам розкладено. Я так захотіла і хлопець підтримав мене і згодився,що так правильно.
Не знаю чи ресурсу мені вистачить,бо вже місяць у мене тривога за все,я нервую частіше звичного ,також кожного дня болить голова довгий період. Я сходила до лікаря і у мене діагноз -тривожний розлад. Зараз пʼю курс таблеток «Лірика».
психолог онлайн
цитата:
Дуже добре, що Ви спостерігаєтесь у лікаря і приймаєте медикаментозне лікування. Це Важлива частина турботи про себе. Тривожний розлад може посилювати Ваші страхи щодо грошей, змушуючи прокручувати в голові негативні сценарії розвитку подій. Якщо не впевнені - то імовірно, варто взяти відпустку, щоб дати психіці відновитися. А гроші можна буде відкласти на те, що Вам потрібно. Ви вже фінансово грамотні, просто тривожність змушує думати, шо все погано буде.
цитата:
Я не хочу жити так,як мої батьки. Я не хочу навіть чути фразу «Немає грошей».
Так, дійсно. Навіть в не бідних, а середньостатистичних родинах пострадянського простору, можна почути цю фразу. Бо старше покоління пережило чимало економічних і політичних криз, звикло жити при постійних дефіцитах товарів та інфляціях, і не знає іншого життя. Аое у Вас є шанс піклуватися про своє психічне здоров'я і тамим чином зупинити дію травми поколінь на Вашу психіку.
психолог онлайн
цитата:
ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВІДПОЧИТИ???
Оце подумав зараз....
Спочатку люди тратять своє здоров'я, щоб заробити гроші
А потім тратять гроші щоб повернути здоров'я.
Ви також мітите в цей "колектив", судячи з вашої розповіді
Ви просто ось сядьте і подумайте!
Чи ВСЕ ви можете купити за гроші?
Що за гроші купити не вдастя ніколи?
Ви хочете бути багатою чи щасливою?
І якщо ви скажете що і багатою і щасливою, то ЗНАЙДІТЬ МІРУ!
В Міру працюйте і в міру приділяйте Міру відпочинкові!
В цьому житті все має свою міру.
Навіть в біблії є слова-6 днів працюй, а 7 -й Богу віддай!
Помисліть, поки не довели себе не тільки до тривожного розладу, а взагалі до повного розвалу і здоров'я і стосунків і т.п.Бо до цього діло іде!
Вірю що задумаєтеся і зробите вірні висновки
Любові вам і гармонії!
психолог онлайн
Доброго вечера!
Ну если вы зарабатываете одна 35 тыс в месяц ( если я правильно поняла)
То мивина вам точно не грозит.
Плюс ваш парень тоже ж работает. И если ему нужен отдых - он имеет на него право!
Да и вам скорее всего тоже уже нужен отдых.
Тут скорее может расходы надо чуть урезать в чемто. Оставить только на самое нужное и приоритетное.
А остальное можно и потом купить. ( но вам конечно виднее )
Остановится не можете - потому что начали хорошо зарабатывать и у вас азарт проснулся.
Но все хорошо в меру. И работа и отдых.
психолог онлайн
цитата:
Чому я не можу відпочити???
Это происходит из-за тревожного расстройства
цитата:
у мене діагноз -тривожний розлад
И потому что сейчас ваши страхи особенно активизировались.
цитата:
Зараз пʼю курс таблеток «Лірика».
Таблетки через какое-то время уменьшат вашу тревожность.
Но дополнительно вам надо будет прорабатывать страхи в индивидуальной психотерапии.
Вы рассматриваете такой вариант решения проблемы?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353003 для Ірина Миколенко
Так,я сама заробляю 35 тисяч ,хлопець більше і ми маємо достатньо хорошу суму разом.
Але коли до цього я не мала таких грошей і не купувала те,що саме хотіла ,то я хочу не відмовляти собі. Я не хочу економити на чомусь. Я хочу дарувати своїм близьким хороші подарунки,бо до цього не могла навіть мамі квіти подарувати на якесь свято. А також коли я бачу як за рік я показала себе в роботі і моя посада росте,я прагну,щоб вона росла ще вище.
Я зрозуміла,що я можу. Так,азарт проснувся в мені,дійсно.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
добрий вечір.о яку цікаву тему ви зачепили. я б це місце розглянула з іншого боку. не про відпочинок, а про те як ви розпоряджаєтесь своєю "грошовою енергією" з точки зору шизоідних, невротичних та нарцисичних потреб.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352999 для Галлий Порфирьевич
Так,я розумію,що хороше здоровʼя не купиш ні за які гроші.
Але я дивлюсь на майбутнє. Я хочу жити добре,не від зарплати до зарплати,не відмовляти собі в чомусь. Ми хочемо надалі народити дитину ,щоб вона не знала,що таке «немає грошей» ,але розуміла цінність грошей і якою працею це досягалось. Я хочу дати дитину хорошу освіту,не беручи борг чи кредит. Я хочу мати свою квартиру чи то дім,з хорошим ремонтом. Я хочу в старості не рахувати ту мізерну і смішну пенсію ,яку видають зараз,мені дуже шкода пенсіонерів і я не розумію,як вони ще живуть і відкладають гроші. Розуміючи це я допомагаю своїм близьким чим можу.
Я хочу жити добре,розумієте?
Так,я женусь за грішми,я люблю гроші,а хто їх не любить,скажіть?
Ми живем за гроші,куди не кинетесь ,а за все треба платити.
Тому можливо я і «убиваю» свій організм зараз ,бо так хочеться жити добре і жити так,як ти хочеш,а не так ,на що вистачить. Але відпочинок дійсно потрібен ,ви праві 100%.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353018 для Оксана Игоревна
Доброго вечора,зацікавили мене,можете пояснити більше?
психолог онлайн
цитата:
Я хочу жити добре,розумієте?
Я розумію звісно.
Але зараз, тут і тепер,ви живете не зовсім добре,судячи з описаного вами.
Бо інакше змогли би і розслабитись і відпочити.
Чи впевнені ви , що зумієте це зробити в майбутньому, при такому стані справ і ставленні до свого здоров'я?
цитата:
азарт проснувся в мені,
Ваш азарт також зрозумілий!
Азарт завжди закриває очі на багато інших речей
Людина в азарті схильна до риску і помилок.
Що в цьому житті ви любите більше чим гроші?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353307 для Галлий Порфирьевич
Дякую вам за звʼязок.
Я дуже відповідально ставлюсь до всього,думаю,що можливо хочу почути похвалу і щоб сказали яка я молодець. Коли я цього не чую,то для мене це означає,що треба більше робити.
Я не скажу,що не добре живу,для кожного своє «добре»,я так вважаю)
На моїй роботі багато справ,я розумію,що потребуються в мені та моєму хлопцю. Але якщо хлопець може сказати,що він заморився і хоче відпочити і робить це,то я кажу,що заморилась ,але відпочити не можу. Також ми працюємо 6 днів ,неділю ми виділяємо на домашні справи:прибирання ,готування їсти ,приготування заготовок на тиждень ,прання. Я розумію ,або я це все зроблю і серед тижня нам буде легше ,або ж ми просто лежатимем і відпочиватимем.
В цьому житті більше грошей я люблю свого хлопця та рідних.