Треба налагодити стосунки
Вітаю. Зустрічаюся з хлопцем майже рік. Нещодавно виникли проблеми з тим, що, на його думку, я не шкодую про свої попередні стосунки, йому це не подобається. Скажіть, будь ласка, як мені поводитися, щоб усе налагодити. Дуже боюся втратити його.
Питання від: ; Вік: 19
подобається: 1 з 1
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Марія Радченко
Доброго дня!
Я правильно Вас зрозумів, що він невдоволений тим, що Ви не переживаєте стійких негативних емоцій стосовно Ваших минулих стосунків? Якщо Ви не хочете його втрачати, то який тут був би вихід, якби питання було поставлене ребром - примушувати себе щось відчувати та налаштовуватись на негатив? Чи йому було б спокійніше, щоб у Вас була травма від тих стосунків? В такій ситуації є абсолютно нормальним спробувати пояснити, що відсутність негативу спрямованого на колишні стосунки ніяк не ставить під сумнів його значимість для Вас, що відмовляючись від досвіду, який Ви отримали, Ви відмовляєтесь від частини своєї особистості, від того, ким Ви є зараз, бо Вас свого часу то певною мірою сформувало. Спілкування з людьми буквально змінює нашу особистість на нейропсихологічному рівні, формуючи нові нейронні зв'язки, в цьому нічого кримінального немає, що Ви не шкодуєте за цей досвід. Запропонуйте йому обговорити це, роздивляючись з різних сторін - певен, що загальна картина значно світліша, ніж йому може здаватись з його острахами. Ви пишите налагодити, але поки що Ви нічого не ламали, судячи з Вашого повідомлення. Спробуйте, прояснити ситуацію таким чином, щоб просто прибрати зайве напруження там, де це можна зробити. Чому Ви так впевнені, що маєте адаптувати свою поведінку під це все? Хіба Ви робите щось погане стосовно когось?
Бажаю Вам успіху!
Відредаговано автором 25-10-2023 13:56:11

психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Дуже боюся втратити його.
Спробуйте не боятись. Бути в стосунках і боятись втратити людину означає уже втрачати все гарне, що в них є і ще може бути бути.
Відредаговано автором 25-10-2023 14:04:01
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Его этот момент волнует как думаете почему, не думает ли он, что и с ним так случится, может представляет себе не серьезность отношений? Вы интересовались у него как он представляет себе, чтобы Вы сожалели о прошлом, и если Вы это будете делать, есть ли место тогда настоящим отношениям?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Складність полягає НЕ в тому, що у Вас були попередні стосунки, і що Ви маєте певні думки стосовно них (в даному випадку "я не шкодую ").
А в тому, що хлопець намагається корегувати НЕ свої почуття з цього приводу, а ваші.
А це вже вихід за межі його території.
Адже це ваше життя, ваші думки і почуття стосовно нього, ваші висновки.
Ви НЕ маєте виправдовуватись за те, що у вашому житті було до хлопця. Ви могли бути і нещасною, і щасливою - Ви Жили.
Але пояснити свої думки, почуття і висновки- звісно є сенс, якщо хлопця це тривожить.
Насправді, можна припустити, що хлопця хвилюють не стільки ваші минулі стосунки, скільки загалом його (теперішнього хлопця) важливість у вашому житті.
Він намагається отримати підтвердження свої значущості для Вас (в даному випадку, "міряючись" з попереднім вашим партнером, хто важливіший).
Можливо, він дійсно не доотримує знаків своєї важливості для Вас.
Тоді важливо намагатись донести до нього , що він цінний і важливий у вашому житті.
Але НЕ за рахунок "викреслення" частини свого життя.
А на прикладі теперішнього.
А можливо його потреба в цих знаках завищена (внаслідок його психологічних особливостей, травм, певних внутрішніх установок).
Тоді важливо давати йому відчути його важливість, але НЕ "лікувати/рятувати" його (даючи занадто багато уваги, відмовляючись від себе), адже він сам має подбати про розв'язання своїх психологічних проблем (наприклад, у роботі з фахівцем).
Щодо страху втратити хлопця.
З цієї позиції можна наробити дуже багато помилок, і втратити не тільки хлопця, але і себе.
Важливо пам'ятати, що змінюючи себе , керуючись страхом, Ви можете утримувати поруч людину, якій потрібен хтось інший, а не Ви.
Рано , чи пізно такі стосунки закінчуються.
Якщо партнеру важливі саме Ви- йому навпаки буде цікаво саме те, що Ви думаєте, як Ви дієте.
Не та, в яку Ви "переробите" себе, а саме Ви.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
Не шкодувати про свої попередні стосунки — абсолютно нормально! Схоже, ваш партнер намагається маніпулювати вашими почуттями.
Дуже важливо налагодити стосунки з собою! Та бути впевненою в своїх почуттях (ви маєте право на будь-які почуття!). Набагато страшніше втратити себе в стосунках.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Як на мене, щоб зрозуміти, як правильно реагувати, потрібно розуміти, а чому саме таке Ваше ставлення його хвилює і для чого це йому потрібно?
А Ви у нього запитували, що саме його турбує? Це перше.
Друге. Ви пишете, що дуже боїтеся його втратити... Чоловіки, як правило, одразу відчувають залежність жінки від себе і тоді вона одразу стає йому швидко набридати. Адже, він вже її "завоював", тому з нею не цікаво і стосунки з нею вже обтяжують... Але з певних причин, не дуже хочеться відчувати себе негідником, тому підсвідомо шукаються причини, які б виправдали його у власних очах. Ну, на кшталт, що Ви не вмієте цінувати попередні стосунки, а отже, не оціните і теперішні, то винні у всьому Ви...
Що робити? Я б порадила Вам найперше звернути увагу на тенденцію до сильного прив'язування до чоловіків... Така схильність до "залипання" навряд чи допоможе не лише зміцнити стосунки, а й їх втримати та перевести у міцний шлюб. Які у Вас стосунки з батьками? Як до Вас ставилися в дитинстві?
психолог онлайн
Я погоджуюсь зі словами колег про те, що абсолютно нормально не жалкувати про попередні стосунки. Це частина Вашого досвіду, чого б шкодувати про своє особисте минуле, яке Вас психологічно сформувало? А от з боку хлопця маніпулятивно хотіти, щоб Ви шкодували про це.
Тому основною проблемою я бачу саме токсичність даних стосунків і те, чому втратити хлопця для Вас страшніше за втрату себе у відносинах? Що найгіршого може трапитися, якщо Ви с хлопцес розійдетесь, як Ви будете себе почувати? А як Ви будете себе почувати, якщо залишитесь у відносинах, але хлопець не припинить Вас звинувачувати за минулий досвід стосунків?