невпевненість
Добрий вечір! У мене є психологічна зажатість при спілкуванні із людьми (мені некомфортно, хвилююсь) та невпевненість у собі. Із цим можна якось працювати? Які методи більш ефективні? Почалося це +- із підліткового
віку. Дякую.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Юля, доброго вечора. Звичайно, з цим можна і потрібно працювати, якщо готові до психотерапії. Найбільш ефективним буде той метод, який підійде Вам. Ви можете почитати про особливості різних методів, а можете вибрати психолога, з яким з'явиться бажання розпочати спілкування.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброе Утро!
А можете более подробно рассказать, как именно вы вели себя в подростковом возрасте?
Что именно, там для вас было тревожным или значимым?
Ктото вас контролировал, или критиковал? ( родители или одноклассники?)
Вам надо поднимать свою самооценку и значимость. Признавать и принимать - учится себя целостно. Узнавать себя. Учится любить себя и хвалить. Тогда будет легче и не будет такой тревожности.
( это все на психотерапии - с психологом)