Я сумніваюсь в почуттях до свого партнера
Я не розумію і не можу оприділитися, чи маю почуття до партнера свого, оскільки в мене немає такого відчуття одержимості від нього, я не бігаю за ним, нічого не йокає на серці, буває переживаю, чи це не є дружба більше в мене до нього, адже мені з ним добре, легко, нам цікаво разом, нам подобається проводити разом час, хоча з іншої сторони, я хочу мати з ним фізичну близькість, обійми, цілувати. В плані сексу теж спірне питання, адже не знаю, чи збуджує мене, бо здається, що мене збуджують якісь агресивні та холодні прояви в сексі, домінантність над мною, буває приваблює , коли він поганий хлопець скажем так, але якось дивно, будучи у відносинах таке має подобатися,адже мусить бути прояв любові у сексі, але мене таке не збуджує. Загалом, він до мене дуже добре ставиться, проявляє ніжність і любов, мені страшно, що мені подобається холод до мене, і байдужість. Також боюсь, що може це не той самий, а інший.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора, Ліно!
цитата:
в мене немає такого відчуття одержимості від нього, я не бігаю за ним
Це більше про закоханість, пристрасть або залежність від людини, гіперфіксація на ній. Те, що Ви не зациклені на хлопці, не обов'язково значить, що Ви не любите його. Любов - це більш стійке, глибоке і постійне в часі почуття, аніж закоханість. До речі, як Ви відрізняєте між собою кохання, закоханість і потяг до людини? Де у Вас особисто пролягає межа між дружбою та романтичним партнерством?
цитата:
приваблює , коли він поганий хлопець скажем так, але якось дивно, будучи у відносинах таке має подобатися,адже мусить бути прояв любові у сексі, але мене таке не збуджує
Думаю, Ваші сексуальні вподобання теж не показник того, любите Ви хлопця чи ні.
Чи є саме любов до хлопця, визначити можете лише Ви самі, довіряючи своїй інтуїції та своєму самопочуттю поруч з партнером. Також відчуття любові суб'єктивне і в різних людей може проявлятись по-різному, це ще один привід довіряти саме своїм відчуттям, адже вони можуть різнитись від уявлень інших, що таке кохання.
Також, якщо Вас бентежить різниця у сексуальних вподобаннях з хлопцем, можна разом звернутися до сексолога, щоб обговорити з фахівцем це питання.
цитата:
мені страшно, що мені подобається холод до мене, і байдужість
Як давно, після яких подій в житті Вам почали подобатися холод до Вас та байдужість? Чим саме це Вас приваблює? І чим лякає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353886 для Марія Радченко
На рахунок яке моє сприйняття закоханості та коханням, мені здається, що це схоже відчуття, в закоханості більше переживань, страху, чи подобаєшся людині чи ні, зацикленність на об’єкті, а кохання це вже більш спокійне, ти не переживаєш, завжди рада людині, бажання торкатися людини, обіймати, приємне робити, метелики в животі про думку, що він є. А дружба, більш дистанційне для мене, коли вас об’єднують більш якісь інтереси спільні в якійсь сфері, спільне хоббі, про яке цікаво розповідати годинами, коли ти хлопця більше сприймаєш як людину, а не чоловіка, там наприклад немає статевого потягу, більш дистанційні відносини, де немає багато фізичного контакту крім обіймів легких.
Можливо мене приваблює холодність, тому що в моєму життя були люди, які були авторитетними саме своєю байдужістю і холодом, оскільки це робить їх впевненими в собі, сильними особистостями, а більш добрі люди чомусь для мене слабкі і вразливі люди. Але водночас розумію, що холод до себе це пасивна агресія, відсутність прояву любові та поваги.
психолог онлайн
цитата:
Тоді як Ви вважаєте, що із цього Ви відчуваєте до свого хлопця?
цитата:
Хто саме - ці авторитетні люди у Вашому житті? І звідки походить думка про те, що добрі люди - більш слабкі та вразливі?
Також думаю, що варто відокремлювати вподобання до певних рис характеру в людині і до того, як би Вам хотілося, щоб людина поводила себе під час сексу. Бо друге може бути елементом рольової гри, але якщо рольова гра з емоційним холодом переноситься на особисті стосунки загалом, самі стосунки дійсно можуть набути токсичного забарвлення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353888 для Марія Радченко
Гадаю, що мої відносини із хлопцем щось між коханням та дружбою.
Про холодність воно в мене з дитинства, часто оточували люди, які холодно до мене ставились, але їх дуже поважали всі в школі, також батько мій холодний був до мене, для мене це звична та близька поведінка, паттерн, в якому має бути домінант, а я жертва.
психолог онлайн
цитата:
Зараз Ви визначилися, що відчуваєте до хлопця. Як Вам з цими почуттями до нього?
цитата:
також батько мій холодний був до мене, для мене це звична та близька поведінка, паттерн, в якому має бути домінант, а я жертва
Певне, варто звернутися до психотерапевта, якщо є така можливість, щоб опрацювати стосунки з батьком. Тому що вони можуть впливати на характер Ваших теперішніх відносин і на психіку в цілому.
психолог онлайн
Доброго вечора, Ліно!
цитата:
Також боюсь, що може це не той самий, а інший.
Боїтесь, зрозуміло.
А в чому, на Вашу думку, може полягати допомога психолога?
Якщо подолати страх - це одне.
Якщо розібратись в Вашій моделі близькості - це інше.
цитата:
не можу оприділитися, чи маю почуття до партнера свого, оскільки в мене немає такого відчуття одержимості від нього
Хочу уточнити - у Ваших поглядах відчуття одержимості до партнера обов'язкове?
На мій погляд, одержимість близька до чогось схожого не божевілля.
До речі, зі сторони хлопця, наскільки я зрозумів, одержимістю теж не пахне
цитата:
він до мене дуже добре ставиться, проявляє ніжність і любов
цитата:
мені страшно, що мені подобається холод до мене, і байдужість.
Наскільки ця особливість тотальна - проявляється час від часу, переважно в сексі або незалежно ні від чого?