Що робити коли в тебе підвищується тривожність?
Честно навіть не знаю як правильно це обґрунтувати. Кожен день мінімум по 3-4 рази на день,в мене різко підвищується тривожність. Навіть не можу зрозуміти через що саме воно починається. Стають голоснішими голоси які повторюють усі мої недоліки і переживання. Починає боліти в груддях і пришвидчується серцебиття. І не допомагає ані дихальні вправи, ані малювання, ані відпочинок.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Наталия Горская
Я так розумію, під голосами Ви маєте на увазі не галюцінації, а голос внутрішнього критика, який ваказує на Ваші недоліки. Можете сказати, кому з Вашого життя цей голос може належати? Зазвичай ми не народжуємося з внутрішнім критиком в голові, цей образ формується під впливом вихвання батьків та спілкування з найближчим оточенням в дитинстві та підлітковому віці.
Також рекомендую звернутися до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер Вашого населеного пункту або області, щоб пройти діагностику та предмет тривожного розладу. Тривога - це нормальна емоція, яку час від часу відчувають всі люди, але якщо тривога заважає повсякденному життю, то може знадобитись медикаментозне лікування. Паралельно з лікуванням у психіатра, дуже рекомендую звернутися до психолога або психотерапевта, щоб попрацювати над психологічними причинами свого стану. Удачі!
психолог онлайн
Марія Радченко
Дихальні вправи, малювання, відпочинок- хороші техніки, але вони не сприяють розумінню причин тривоги.
Просто допомагають дещо її знизити.
А от ваші думки про "недоліки і переживання" як раз можуть допомогти розібратися в глибинних основах вашої тривоги.
Ви можете "піти за думками", а не тікати від них.
Якщо відчуваєте, що самостійно складно- можна розібратись з допомогою фахівця.
Про що ваші тривоги?
Які "недоліки" хвилюють, які переживання заважають?
психолог онлайн
Добрий день. Як давно це почалося?
цитата:
Стають голоснішими голоси які повторюють усі мої недоліки і переживання.
Уточніть, будь ласка, з приводу голосів - ви їх чуєте? Чи як це відбувається?
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
ЩО РОБИТИ КОЛИ В ТЕБЕ ПІДВИЩУЄТЬСЯ ТРИВОЖНІСТЬ?
Та, звісно, розбиратись із причинами тривожності, шукати чим вона спричинена.
Тобто встановлювати зв'язок між подіями реальності та станом тривоги(!)
У Вашому випадку, що це може бути? Розкажіть про своє актуальне буття - стосунки, самореалізацію, плани тощо.
Відслідкуйте, які емоції, ймовірно, тримаєте в собі довгий час? Можливо, на якісь ситуації в минулому не відреагували, а мали б?
Ось це
цитата:
розкрийте.
цитата:
Кожен день мінімум по 3-4 рази на день,в мене різко підвищується тривожність... Стають голоснішими голоси які повторюють усі мої недоліки і переживання. Починає боліти в груддях і пришвидчується серцебиття.
Ви помічаєте ознаки (симптоми) процесу збудження, який не врівноважується протилежним природнім процесом - гальмуванням. Отже, потрібно знайти чинники збудження, усівдомити їх та напрацювати механізм їхньої нейтралізації. Не локалько в момент тривоги, а принципово - як ефективний спосіб реагування на негативні події та обставини.
Відредаговано автором 01-11-2023 19:02:15
психолог онлайн
Доброго дня. З чим це пов'язано, що саме 3-4 рази на день. Що Ви робите в цей час( гуляете, відкриваєте, перенапружуєтесь, винонуєте рутинні або не цікаві завдання...?)
Які голоси Ви чуєте?