Люблю, и боюсь
я у стосунках вже пів року, ми кохаємо один одного та підтримуємо, мене вони більш ніж влаштовують, але через травми минулого де мене ображали, піднімали руку на мене, кричали, заборонювали та ревнували, зараз відчуваючи дійсно кохання до партнера зараз я боюсь, і хочу розійтись, мені наче страшно, я до зустрічи з ним проходила терапію майже рік, відновлювалась, я намагаюсь контролювати свій страх, але іноді навіть не хочется через це з ним говорити по телефону.... що мені робити? я дійсно кохаю його, не хочу втратити, але не знаю куди подіти цей страх та думки що він мене теж скривдить. Він з вихованоЇ, віручої сімї.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго вечора. Немає довіри до вашого партнера, можливо ви не всім чоловікам не довіряєте? Треба працювати над цим питанням.
Якщо виникає такий стан небезпеки, що вас скривдять треба працювати над цими почуттями, шукати що їх провокує.
Ваш партнер якимось чином вас ображає? Словесно, морально? Є причини цього страху, реальні?
Ви пробували поділитися почуттями з партнером? Розповісти що відчуваєте?
З кимось ділилися своїми переживаннями?
Доповнення від автора
бувало таке що міг сказати як жарт, а для мене відразу тригер, кидає в минуле, я йому просто спокійно говорила що будь ласка не роби так бо у мене викликає тривогу подібне, без проблем перестав так робити, це було на самому початку. Він знає в загальному що моє минуле було жахливим, тому він просить мене не замикатися а говорити як є, так як я себе почуваю. тому я говорила що ось я боюсь що через мене розійдемося. Він єдиний за весь час кому я відкрилась, почуваю себе дитиною, але потім в момент коли він їде назад в інше місто на роботу, мене криє, я наче починаю поводитися як мої токсичні колишні - ревнощі, маніпуляції. Вони не обгрунтовані, він ніколи не дає мені привід і завжди на звязку....
психолог онлайн
"Він єдиний за весь час кому я відкрилась, почуваю себе дитиною, але потім в момент коли він їде назад в інше місто на роботу, мене криє, я наче починаю поводитися як мої токсичні колишні - ревнощі, маніпуляції".
Боїтесь його втратити? Ці почуття ревнощів, відсутність поряд, провокують страх втрати партнера?
В дитинстві вас хтось покидав на завжди, або на довго? Цей страх може бути звідти. Треба розбирати на індивідуальній консультації.
Відредаговано автором 04-11-2023 20:00:22
психолог онлайн
цитата:
ЛЮБЛЮ, И БОЮСЬ
Евгений Долматовский
Случайность
А мы случайно повстречались,
Мой самый главный человек.
Благословляю ту случайность,
И благодарна ей навек.
Представить страшно мне теперь,
Что ты не ту открыл бы дверь,
Другой бы улицей прошёл,
Меня не встретил, не нашёл.
И это, кажется, не тайна,
Что люди с болью и мечтой,
Всегда встречаются случайно,
На равных - грешник и святой.
Представить страшно мне теперь,
Что ты не ту открыл бы дверь,
Другой бы улицей прошёл,
Меня не встретил, не нашёл.
Любовь и нежность излучая,
Храни тревогу про запас,
Чтоб никогда уже случайность,
Не разлучила в жизни нас.
Представить страшно мне теперь,
Что ты не ту открыл бы дверь,
Другой бы улицей прошёл,
Меня не встретил, не нашёл.
Мы всегда получаем то ,чего боимся или то что любим.
Но к сожалению мы очень много боимся и очень мало любим!
Любите больше и бойтесь!
Так на всякий случай!
Когда хандра приходит ,усаживайтесь на стул среди комнаты и Бойтесь на всю котушку.
А остальное время РАЗРЕШАЙТЕ Себе Любить!
Веры и удачи!