Останнім часом не хочеться нічого, що з цим робити?
Переважно щось турбує, відчуваю себе не спокійно і дуже тривожно, причин для цього немає, не хочу нічого робити чи з кимось спілкуватися
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
Тут потрібна допомога лікаря-психіатра і психотерапевта (це в ідеалі повинні бути два різних фахівця - один з медичною освітою для діагностики можливих тривожних і депресивних станів і прописування медикаментів, інший - з медичною або психологічною освітою, щоб допомогти вирішити психологічні проблеми і покращити життєву ситуацію).
До психіатра Ви самі можете звернутися в психоневрологічний диспансер Вашого населеного пункта або області. При собі треба мати паспорта, щоб зробити в реєстратурі картку. Заздалегідь варто дізнатися, чи є послуга психіатра платною чи безкоштовною, і чи приймає конкретний лікар підлітків (у дитячих поліклініках іноді бувають психоневрологічні диспансери, де точно приймають підлітків).
До психотерапевта або психолога Ви по закону можете звернутися зі згоди батьків, поки Вам ще нема 18 років. Але по екстрену допомогу (типу цього форуму чи гарячих ліній психологічної допомоги) Ви можете звертатись самостійно в будь-який зручний час.
психолог онлайн
Добрий вечір. Тут варто для початку звернути увагу на щитоподібну залозу та здати загальний аналіз крові, це Вам підкаже Ваш лікар терапевт. Вже потім підбирати спеціаліста.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Глибоке дихання та релаксація: Спробуйте використовувати глибоке дихання та методи релаксації. Зосереджуйтеся на диханні, вдихаючи повітря повільно через ніс, утримуючи його і потім видихаючи через рот.
Медитація: Регулярна медитація може допомогти знизити рівень тривоги та покращити загальний стан психіки.
Записуйте свої думки: Прийміть звичку записувати свої думки та почуття. Це може допомогти з'ясувати причину тривоги і зосередитися на позитивних аспектах життя.
Звертайтеся за допомогою: Якщо ви відчуваєте, що тривога заважає вашому повсякденному життю, розгляньте можливість звернення за допомогою до професіонала, такого як психолог чи психотерапевт.
Не соромтеся поділитися своїми почуттями з близькими людьми або звернутися за допомогою, якщо вам важко впоратися самостійно. Здоров'я вашого розуму так само важливе, як і фізичне здоров'я.