Не можу знайти себе в професії
На даний момент не маю змоги брати платні консультації, але може хтось щось напише мені)))
За професією я лікар, живу давно за кордоном. Вивчила мову цієї країни, 4 намагалася підтвердити диплом і безуспішно (тут медицина зовсім інша). В Україні під час навчання завжди входила в топ рейтингів по успішності (майже червоний диплом).
Розумію, що можу пробувати ще і що колись здам екзамен, але уже з'явилось багато сумнівів... Тут робота лікаря у 100 раз важча. Мені як іноземці будуть лише нічні чергування, і говорю я з акцентом...
Чоловік рекомендує мені працювати віддалено, вчити IT чи ще щось. Розумію, що він правий. Іноді мені здається, що йти в медичний мене спонукала мама з іпохондрією)))
Може я би краще себе реалізувала в чомусь іншому. Ще в мене загальна тривожність і соціофобія)))
Почала думати, що маю знайти віддалену роботу, розсилаю резюме, спілкуюсь на співбесідах.
Але....досвід роботи є що написати, але бачу, коли проводять зі мною співбесіди на позиції поза медициною, то реагують на мене дивно -ти же врач))типу оверкваліфікейтед і знаєш 4 мови. Позиції віддаленої роботи в медицині низькооплачувані і це робота в страхових. Позиції зі знанням англ - більшість у продажах.
Відчуваю, що щось не те...чоловік каже вдосконалюйся, вивчай нове, потім знайдеш норм роботу, а не колл-центр.
Ще проблема моє лікарське его і знання мов заважають мені почати просту роботу) Навіть почала писати в резюме, що маю освіту мед сестри, щоб мені запропонували хоч якийсь колл-центр (бо ніхто не хоче з моєю освітою брати адміністратором в онлайн-магазин з продажу білизни)))
Не знаю, що робити...скільки часу і фінансів витрачено...відчуваю себе лузером
В ідеалі мені би знайти хорошу роботу і працювати з психологом дуже дуже довго)
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Єлізавета Андрющенко
Доброго вечора!
Перш за все, хотілось би відмітити Ваш високий рівень усвідомлення власних проблем та їх витоків, це вже перший крок до вирішення питань, що за весь цей час накопичилися.
А якщо подумати, що особисто Вам би хотілося робити, без огляду на поради матері або чоловіка? Яким уявляєте своє життя в ідеалі? Які у Вас є таланти, здібності, захоплення, що потенційно можуть стати професією?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
В ідеалі Вам би вдало вийти заміж за чоловіка, для якого любляча дружина - найкраща професія. А питання фінансування сім'ї закриває люблячий чоловік, тоді можливо і психолог не знадобиться, навіть якщо у чоловіка гроші на нього є.
Вважати себе лузером - Ваше особисте переконання. Я Вас такою не вважаю. Ви маєте чудову освіту і знання, а "знати і вміти, за плечима не носити")
І усі ці знання для Вас зовсім не в мінус, а тільки в плюс! А от впевненість у собі треба відшукати)
Але якщо на хвилинку уявити, що Ваші фінансові питання задовільнені і Вам не треба оглядатися на думку родичів, а просто жити, насолоджуючись життям. Як Вам хочеться жити, чим займатися, що Вам приносить задоволення і радість?
психолог онлайн
Добрий вечір. Для мене це запит на профорієнтацію. Можна спробувати кар'єрне консультування, зараз багато таких послуг надають ГО безплатно, наприклад "Вона може". На сайті Дія.Освіта є чудовий профорійтаційний тест...Спробуйте, можливо це відкриє Вам трішки дорогу.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
На даний момент не маю змоги брати платні консультації
Можна дізнатися чому?
Загалом ваш запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю. Еміграція в інше середовище, навіть якщо це бажане явище, обтяжена стресом і певними проблемами. Тут і соціалізація- мова, закон; професійна ідентичність- займатися улюбленою справою; будувати дружні і приятельські контакти. Тобто багато зон нашого життя потребують уваги і систематичних дій, а на це йде багато енергії. Знаю про це з власного досвіду, маю досвід еміграції. І ви молодець, що усвідомлюєте що є проблема і шукаєте шляхи її вирішення.
Звернула увагу на те, що хочете змінити професію. Тут я би дивилася як ваша «соціофобія» шукає собі професію щоб не контактувати з людьми. Також чи приймаєте ви свої досягнення на тому шляху, який ви подолали як лікар. Також чому думка чоловіка така важлива для вас. І зрештою чого саме хочете ви як жінка, професіонал, дружина…
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня. Звернула увагу на ваше бажання у всьому бути "ТОП" та вашу схильність до ідеальності. Можу припистити, що звідси тривожність та сумніви. І скоріш за все, ви боїтесь помилятися, тобто отримувати новий досвід. На цю невпевненість (і в собі в тому числі) ,ви обрали собі такого чоловіка. І цю цепочку можно розкручувати дуже довго..на то терапія і потрібна.
Хто така ідеальна людина? Чому ви хочите бути кимось і так боїтесь своїх істинних бажань? А вам можна мріяти? Чому так страшно зайняти своє місце в житті? Питання вам для міркування.
психолог онлайн
цитата:
Іноді мені здається, що йти в медичний мене спонукала мама з іпохондрією)))
Як це здається? А що заважає визначитись - Ви завжди в себе "під рукою", не треба нікуди бігати - прислухались до себе, згадали той період... от і відповідь готова.
цитата:
мама з іпохондрією))), що теж має в основі тривожність.
... Ще в мене загальна тривожність і соціофобія)))
Тобто успадкували. А від тата що передалося?
До речі, що саме вважаєте проявами соціофобії? Можливо, є схильність притягувати під це визначення якісь риси і події, до нього лише дотичні...
цитата:
Чоловік рекомендує мені працювати віддалено, вчити IT чи ще щось.
Рекомендує - не нав'язує. І це вже добре.
цитата:
Може я би краще себе реалізувала в чомусь іншому.
Наприклад?..
Відредаговано автором 10-11-2023 17:12:02