Страх зради
Доброго дня. Я боюся що мій хлопець мені хоче зрадити. Ми разом уже 1 рік. Він доволі свободолюбива людина. А нещодавно я дізналася що він почав переписуватися з іншою жінкою. Каже що це тільки дружба. Як побороти страх зради, страх втратити його? Бо це псує життя і мені і йому
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю, Ірино. Чи знає ваш хлопець про ваші страхи? Чи обговорювали в з ним межі допустимого у ваших відносинах? Чи «страх зради» зʼявився у відносинах саме з цим партнером, чи був раніше? Звідки ви взагалі знаєте про зраду і що вона для вас означає?
Також бачу у вашому питанні «склеїні» дві потреби, які ви сприймаєте як одну:
цитата:
Як побороти страх зради, страх втратити його?
Страх, що ви не є цінною і вами знехтують і страх, що вас покинуть.
психолог онлайн
Уляна Іванівна Казмірчук
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Я боюся що мій хлопець мені хоче зрадити.
Почуття страху і саме в такому випадку, як у Вас, точно приємним не назвеш. Воно псує настрій, відбирає сили для життя і негативно впливає на стосунки. Та Ви й самі про написали.
Отже маємо проблему, яку потрібно вирішити. Питання як?
На мою думку, варто дослідити і розібратись в тому, що відбувається в РЕАЛЬНОСТІ. Причому як у зовнішній (це про взаємини між вами), так і внутрішній, тобто у Ваших думках, почуттях, ставленні до себе і таке інше.
Назовні ось що відбувається
цитата:
А нещодавно я дізналася що він почав переписуватися з іншою жінкою.
Розкажіть, що цей факт означає для Вас?
Чи допустима у Ваших поглядах дружба чоловіка, який у стосунках, з іншою жінкою?
Ви взагалі вірите в дружбу між чоловіком і жінкою?
І не можу не уточнити ще два аспекти: як Ви дізнались і чи виразили своє ставлення до нових обставин?
цитата:
Як побороти страх зради, страх втратити його?
Страх може грунтуватись на подіях теперішньої ситуації, так і "підтягуватись" з минулого. Тому спитаю, чи переживали Ви біль зради в минулому?
Також мають значення Ваші очікування від стосунків з хлопцем. Поділіться, чого Ви прагнете? Про що з ним розмовляєте, домовляєтесь, що плануєте?
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірино, страх зради варто розглядати як будь-який інший.
Ми боїмося того, над чим не маємо контролю.
Часто буває так, що причина підозри у зраді полягає у низькій самооцінці. Поставте мету : стати краще.
Яке заняття підніме самооцінку і Ви відчуєте впевненість у собі?
Почніть вивчати нову мову, пройдіть курс на Coursera, купіть нові туфлі та ін.
Але я звернула увагу на Вашу фразу, що хлопець свободолюбива людина. Що це означає?
У чому полягає його свобода? Може бути в свободі від відповідальності в стосунках?
А як Ви це розумієте?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"Він доволі свободолюбива людина"
---
Якщо ми вкладаємо в слово " свободолюбивий" один зміст, то хочу зазначити, що з такими людьми, всім не легко. Але, якщо " свободолюбивий"- це про те, що не хоче одружуватися , хоче " пожити для себе", тоді це про безвідповідальність та дитячу позицію.
Як думаєте, чому обрали такого чоловіка? Може й Вам спробувати стати більш " свободолюбивою", вільною жінкою?
"Як побороти страх зради"- це індивідуальна терапія, тому що це про біль. Самотужки не вийде, бо , по- перше, сам собі боляче робити не будеш, по- друге, потрібна підтримка. Ну, й звісно, треба знати, як з цим працювати.
"...страх втратити його? - це теж,бажано терапія ( бо буде набагато швидше), але можна й самій ( буде важкувато ).
Ви якось жили без цього чоловіка 35 років . Я не думаю, що це були жахливі роки. Варто згадати як це було. А ще подумати, чому моє власне життя та щастя залежить не від мене, а від іншої людини?
---
психолог онлайн
Здравствуйте. Главное, чтобы вы оставались верной себе!
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Я боюся що мій хлопець мені хоче зрадити.
Вас раніше зраджували?
цитата:
Ми разом уже 1 рік.
Які у вас стосунки? Які перспективи стосунків? Як ви це бачите?
цитата:
Він доволі свободолюбива людина.
У чому це проявляється?
цитата:
А нещодавно я дізналася що він почав переписуватися з іншою жінкою. Каже що це тільки дружба.
Як ви про це дізналися? Що значить дружба із жінкою? Ви знайомі із цією жінкою? Як проходить переписка? Можливо ваші страхи не такі вже й безпідставні?
Всі питання, які я задала вище, мають значення в сукупності вашої ситуації.
Вам необхідна ясність і чіткі кордони. Ви маєте самі розуміти - де ці ваші межі. І діалог з хлопцем. Щоб йому була зрозуміла ваша позиція.
Бо якщо ваша позиція тільки у страху його втратити, то це, по правді, вразлива для вас позиція.
Цікаво
цитата:
Бо це псує життя і мені і йому
Як це псує йому життя). З того, що я зрозуміла, то йому все підходить.
психолог онлайн
Вітаю, Ірино. Мені дуже прикро від того що з вами це все зараз відбувається. До того ж прикро від порад деяких колег, але це вже таке. Скажіть, як на вашу думку - чи міг би він боятися втратити вас? Переживати що ви з кимось спілкуєтесь? Чи у вашому випадку це не збалансовано, тобто ви боїтесь залишитися без нього більше, ніж він без вас? На чому грунтуються ваші стосунки загалом? Спільні інтереси, погляди? За що він цінує вас, а ви його? Було б взагалі дуже добре, якщо б ви звернулись за порадою до психолога особисто, щоб краще зрозуміти себе і причину ваших тривог. Сил вам!