Чому чоловіки у відносинах звертають увагу на інших жінок
Мене бісить те що чоловіки які мають відносини звертають увагу оцінюють інших жінок. Коли я закохуюсь то мені ніхто не потрібен і не цікавий ні зовнішньо ні внутрішньо, я нікого не бачу більше тому що я обрала певну людину. Тому не розумію чому мій хлопець може дивитися на інших, мені здається що він дивиться і думає що хотів би зайнятися сексом з тою чи іншою. Що він якщо звертає увагу на інших, значіть я не ідеальна для нього, значіть є кращі. Мене це дуже злить. Мій хлопець не дає мені ніякі приводи для ревнощів, в мене немає страху, що він від мене піде. Просто мене дуже злить прям викручує всередині, коли я думаю що йому може хтось подобатись, отже я для нього не найкраща. Для мене не є нормою звертати увагу на інших коли ти закоханий. Отже якщо для мене це не норма, а він так робить значіть мені потрібно шукати того хто не буде так робити? Чи всі чоловіки такі і мені потрібно не шукати когось , а робити щось з моїм «восприятием» ? Але якщо так подумати то і до зрад можна нормально відноситись якщо пропрацювати це питання , а я так не хочу
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня!
Що змушує Вас замислюватись над тим, що всі чоловіки поводять себе так, як Ваш хлопець? Чи був у Вас до нього негативний досвід в стосунках з хлопцями, які робили б так само?
Вважаю, що не варто узагальнювати, бо всі чоловіки (як і всі жінки) різні, і хтось будучи у відносинах звертає увагу на інших людей в плані привабливості, а комусь цілком вистачає партнера чи партнерки. І це про індивідуальні відмінності, а не статеві.
Бути надалі в стосунках з цим хлопцем чи ні - Ваша особиста справа. Якщо відносини з чоловіком, який звертає увагу на інших жінок, Вас не влаштовують, і роблять нещасною - Ви маєте право піти та знайти людину, яка так не робить. При цьому, опрацювати питання, чому Вас турбує така поведінка хлопця, все ж варто. Не для того, щоб почати толерувати зради, а щоб не відчувати себе непривабливою чи небажаною кожного разу, коли партнер задивляється на сторону. Тоді Ви так само можете не приймати таку поведінку на рівні цінностей і за потреби розійтися, але поведінка партнера не буде змушувати Вас почувати себе якоюсь не такою на рівні самооцінки і це дозволить приймати рішення вже з холодною головою.
консультация психолога
Добрий день!
На цю тему можна довго розмірковувати, і причини можуть бути різні. Чоловіки часто дивляться на інших жінок. Така чоловіча природа, він дивитиметься на дівчат, які йому сподобалися.
Якщо говорити чесно, то кожен здоровий чоловік звертатиме свою увагу на інших жінок. Якщо чоловік дивиться на інших жінок, то нічого страшного в цьому немає. Це помилка думати, що чоловік, який дивиться на чужу жінку, розлюбив власну.
Щоб зрозуміти як реагувати на подібну ситуацію, постарайтеся оцінити, наскільки ситуація серйозна. Якщо помітили, що хлопець постійно дивиться у бік чужих жінок, і ви відчуваєте, що він до вас охолодів, то проблема дійсно існує.
Якщо це рідкісне явище, то не накручуйте себе, така поведінка час від часу проявляється у кожного хлопця.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Наталия Горская
Вітаю.
цитата:
Просто мене дуже злить прям викручує всередині, коли я думаю що йому може хтось подобатись, отже я для нього не найкраща.
Щоб почуватися найкращою, ви потребуєте зовнішнього підкріплення. Тобто інша людина має повноваження признати вас найкращою, а не ви знаєте про свою самоцінність.
цитата:
Для мене не є нормою звертати увагу на інших коли ти закоханий. Отже якщо для мене це не норма, а він так робить значіть мені потрібно шукати того хто не буде так робити?
Ось тут ви проектуєте свою поведінку на іншого. Не варто очікувати від інших того, що притаманно вам. Також проекція не дає можливості побачити в людях «іншу», не подібну на мене людину. І блокує можливість вияснити це в розмові.
Також вона є барʼєром для близькості- не можливо побудувати щось глибоке, коли ми не бачимо іншу людину реальною, а послуговуємося лише якостями якими її наділили. Чи говорили ви про це з партнером? Що стримує поговорити?
Також варто проаналізувати яку модель партнерства ви бачили у своїх батьків. Які були відносини у них? Які послання дала вам мама про чоловіків.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"Мене бісить..", " мені ніхто не потрібен", "я не розумію "
Склалось враження, що Ви маєте сформований образ чоловіка, який має бути з жінкою. Це добре, але...він, якщо можна так сказати, дуже " категоричний ". Чоловіки не повинні відповідати Вашій уяві про них, вони мають право дивитися туди, куди хочуть.
" мені здається" + " я не ідеальна" , на мою думку, головна причина того,що Вас це " дуже злить". Й хочется перекласти відповідальність за свої емоції на хлопця, бо це ж він " поганий" дивиться на інших дівчат. За власні емоції несете відповідальність тільки Ви. Тому , дійсно , є два шляхи: розібратися в терапії чому " мене аж викручує всередині" або " шукати того, хто так не робить".
---
"Для мене не є нормою звертати увагу на інших коли ти закоханий".
Ваш хлопець про це знає? Ви з ним обговорювали, що Вам неприємно, коли він так робить?
"Але якщо так подумати то і до зрад можна нормально відноситись якщо пропрацювати це питання , а я так не хочу"
---
"Пропрацювавши це питання " Ви дійсно, по-іншому будете відноситись до зрад, але наврядчи, як до " норми" у Вашому житті.
Я б звернула увагу на бажання бути " ідеальною ", " найкращою" для чоловіка. Це дуже виснажливо, бо забагато вимог до себе й до партнера. Й, якщо, не отримувати постійно цьому підтвердження,стає дуже боляче.
На мою думку, з цим потрібно йти до психолога.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
Ось дивіться, на чому Ви фіксуєтесь.
цитата:
не розумію чому мій хлопець може дивитися на інших, мені здається що він дивиться і думає що хотів би зайнятися сексом з тою чи іншою.
А могли б задля радісних і щасливих відносин в першу чергу звертати увагу ось на що
цитата:
Мій хлопець не дає мені ніякі приводи для ревнощів, в мене немає страху, що він від мене піде.
Але Вам треба заморочитись(!)
Або звичним способом себе вводити в оману щодо його поведінки. Чому таке припустив? А як по-іншому можна сприймати Ваші фантазії
цитата:
мені здається що він дивиться і думає що хотів би зайнятися сексом з тою чи іншою.
?
Виходить, що Ви себе накручуєте безпідставно і включаєте негативне фантазування, щоби ... Щоби що? Для чого?
Відредаговано автором 13-11-2023 09:58:52
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Зважаючи на те, як саме Ви описали ситуацію- " Мене бісить те що чоловіки які мають відносини звертають увагу оцінюють інших жінок"- можна зробити припущення, що першопричиною може бути скоріше певна внутрішня установка з розряду "всі чоловіки...".
А вже другим кроком іде пошук "підтвердження" цього на прикладі вашого хлопця, мовляв "от і він такий, як всі".
Можливо, Ви подібну поведінку помічаєте і в інших парах, або з помічали в колишніх стосунках.
Так працює людський мозок.
Це як вагітні починають "бачити " несподівано багато вагітних навкруги , або людина, яка хоче купити машину (кросівки/шапку/самокат) "бачить" на вулицях багато "саме таких" машин (кросівок/шапок/самокатів).
Щодо стосунків, є люди, які дуже чутливі до того, що їх "перебивають", і вони прям в розмові ніби очікують, щоб їх перебили, і вони зможуть звинуватити в цьому.
Можете виписати для себе пунктів 10- 15 своїх думок про чоловіків, кожна строчка має починатися "всі чоловіки...".
При цьому краще записувати швидко, майже не обдумуючи, щоб "схопити" перші, автоматичні, майже не усвідомлені думки.
Так можна виявити те, що "сидить всередині" Вас і керує вашими почуттями.
Можна виписати подібне і про жінок, щоб побачити, чи не "навішуєте" Ви на себе якихось додаткових зобов'язань, чи певної жертовності.
Індивідуально з фахівцем можна розібрати ці внутрішні установки, з'ясувати, хто їх "автор"(мама, бабуся, стосунки в родині, подруга, власний досвід, "люди",...), проаналізувати їх на предмет "я з цим згодна/не згодна", позбавитись тих, які не подобаються, замінити іншими, які вже будуть усвідомленими, дійсно вашими.
Звісно, не треба "змінювати" себе з метою "не зважати на зради".
І дуже важливо мати з партнером такі стосунки, в яких комфортно.
Але чи сам хлопець своєю поведінкою чинить дискомфорт (наприклад, якщо він дійсно ще поки не впевнений, що саме Ви йому потрібні, і він дійсно фліртує з іншими, або ж цікавиться, а не просто йому приємно дивитись, як буває з акторами, які подобаються "без зайвих думок ",) чи ваші думки підсилюють те, що не варто підсилювати, (бо за цим нічого не стоїть) - з цим треба розібратись.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354553 для Марія Радченко
Дякую за відповідь. З кожним хлопцем одне і те саме, спочатку все ок, я не звертаю уваги на це, потім , можливо, коли все стає більш серйозніше в мене починається ця параноя. Я починаю спеціально звертати на це увагу, шукати підтвердження цьому, коли йде дівчина симпатична, я спеціально дивлюся на нього чи не дивиться він на неї. Коли в мене немає хлопця, в мене все добре, я не порівнюю себе з іншими, я отримую увагу від різних чоловіків, і відчуваю себе привабливою. Як тільки починаються серьйозні стосунки, то мене накриває. І якщо з попередніми хлопцями стосунки і без цього мали проблеми, то зараз все добре, хлопець не дає причин ревнувати , гарно до мене ставиться. Мені іноді його шкода, коли я починаю виносити йому мозок без явної причини, якщо тверезо оцінювати ситуацію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354561 для Уляна Іванівна
Дякую за відповідь. Так, дійсно, я потребую зовнішнього підкріплення. Я вихідний прожила в пусту, якщо вдягнулася не привабливо і мені не зробили комплімент. Я відчуваю себе ущербно, коли виглядаю не гарно.
З хлопцем говорили, він сказав, що мені потрібно лікуватися) каже що в нього є очі і він дивиться на людей, але я бачу що різні погляди коли йде чоловік чи гарна дівчина. Він каже ну подивився і що з того, я ж не йду до неї знайомитися, подивився і все. Але мене це все рівно бісить. Що він її оцінює (думає мм яка класна). Взагалі то він чудовий хлопець, можна сказати ідеал чоловіка, подарунки дарує, приводи для ревнощів не дає (але я їх знаходжу) компліменти говорить. Все класно, але ця проблема мене переслідує коли я з кимось у відносинах. В мене депресія, коли я знову знаходжу підтвердження, я не можу їсти, спати, пью алкоголь, і так тиждень, потім глушу це в собі , якийсь час живу нормально, до чергового підтвердження, що є кращі за мене для мого хлопця.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354561 для Уляна Іванівна
Щодо батьків, то я не бачила ніяких сцен ревнощів. Жили собі, працювали. Настанови щодо чоловіків мама мені не давала, ми про це взагалі не говорили, перші стосунки я почала рано, і з того почалися мої комплекси
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354562 для Оксана Юрьевна
Дякую за відповідь. Я згодна з вами, є образ чоловіка якого я хочу бачити біля себе і мій теперішній хлопець підходить під цей образ, окрім цього моменту про який я пишу. Я розумію, що він поганого нічого не робить навмисно. Мені його шкода, коли я злюся на нього через свої психологічні проблеми. Так, я йому говорила про це, він не розуміє, і це передбачувано. Бо фізично він не робить нічого поганого. Каже що дивиться бо в нього є очі, що він не порівнює, нікого не хоче, що тільки я йому подобаюсь, але що ще він може мені сказати. Все було добре, я забула про цю свою проблему, я думала він не такий, як інші мої хлопці, до того одного моменту, коли ми спілкувалися, я запитувала : коли він був у минулих відносинах чи хотів він інших?, він сказав так. я кажу чого , якщо з початку все було добре? ок, коли вже відносини погані і починаються проблеми, але з самого початку Чому? Він сказав не намагатися зрозуміти цього, це чоловіча природа. Після того мене переклинило. Тобто і зараз будучи зі мною він ще когось хоче. Він потім вже після моєї реакції почав виправдовуватися, але я для себе вже почула, і запустився цей процес
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354564 для Владимир Анатольевич
Дякую за відповідь. Я розумію це. Я сама себе виню за те що все добре, а я зациклююсь на поганому. Але я не можу по іншому, все добре, але в голові в мене завжди ця думка, і я можу за це знов згадати, і все, в мене немає настрою, я подавлена.
Я не знаю чому і навіщо я негативно фантазую. Мені здається, що я не фантазую, а так воно і є. І мене це злить. Він не повинен хотіти інших коли в нього є я ( це мої думки, я розумію, що мені ніхто і нічого не повинен) і якщо зараз дивиться на інших, як я буду себе почуватися, коли буду вже не молодою. Я тоді взагалі зійду з розуму, коли я вже не гарна, а він дивиться на гарних.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354574 для Наталия Горская
Дякую за відповідь. Дійсно, я згодна, я шукаю підтвердження. Скоріше за все з власного досвіду. Не пригадую в дитинстві щось подібне. Тільки, те що в сімʼї були постійні сварки, не між батьками, а саме з бабусею. І це відчуття тривоги я до сих пір шукаю, не можу жити спокійно. Іншого по цій темі яка мене хвилює, нічого не пригадую.
Так, дійсно, я ще з підліткового віку звертаю увагу на те як себе поводять одружені чоловіки. І з моїх особистих спостережень, то зраджують 80%, а ті що не зраджують, то ще не встигли.
Я цікавилась цим, спілкувалася, мені люди чомусь довіряють і розповідали багато чого, навіть майже не знайомі люди. І я такого надивилась і наслухалась, що навіть зараз коли немає причин, мій хлопець дійсно не дає причин, то я все одно думає що це тимчасово і що рано чи пізно зраджують всі, або хотя би б (що для мене також зрада моральна)
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю чому і навіщо я негативно фантазую.
Відповідь на це питання, здається, очевидна, але поки що не для Вас.
Потреба фантазувати необхідна, аби відчувати тривогу і небезпеку щодо можливої зради. Вона проявляється як наркотична залежність.
Причин і чинників може бути багато. І деякі з них зараз перебувають поза полем свідомості. Їх ще належить відшукати, відчути, зрозуміти і усвідомити.
Але й цього буде замало. Адже є ще одна вкрай болюча проблема. Ось вона
цитата:
дійсно, я потребую зовнішнього підкріплення. Я вихідний прожила в пусту, якщо вдягнулася не привабливо і мені не зробили комплімент. Я відчуваю себе ущербно, коли виглядаю не гарно.
І це, скоріше за все головна причина Вашого пошуку доказів вірогідної зради - не сформоване почуття САМОЦІННОСТІ. Саме від цього відчуття, ймовірно, йдуть усі інші його похідні - недовіра, підозри і тому подібне.
А чому б ні?! Адже погляди хлопця на інших жінок піддають загрозі Вашу впененість в собі. Критично піддають.
Вважаю, що на глибинному рівні Ви можете боятись зрадити самій...
Не виключаю також впливу деякої ідеалізації відносин...
Словом, аби не втрачати можливість бути щасливою тут і зараз, необхідно розібратись, що до чого. Для цього варто попрацювати з психологом.