я не можу розібратись у собі
мене турбує різка зміна настрою, ставлення до людей та до себе
я не знаю як це пояснити, але я можу йти з нормальним настроєм, а потім різко мені стає сумно і я почуваю себе непотрібною та просто не можу вилізти з цього стану, хоча нічого не відбулося
все йде нормально у житті, але я починаю заганятись ніби все погано, все зараз закінчиться, що це буде недовго
я буквально живу від періоду якоїсь депресії до стану маніакальної фази, а потім знову почуваю себе нормально і так по колу
я різко дуже люблю своє оточення, а потім мені стає всеодно
все це циклічно
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
цитата:
я буквально живу від періоду якоїсь депресії до стану маніакальної фази, а потім знову почуваю себе нормально і так по колу я різко дуже люблю своє оточення, а потім мені стає всеодно все це циклічно
Змалювали свій стан ніби з Вікіпедії.
Це може бути і циклотімія, і біполярний розлад - впевнений, знаєте, що це.
Але для точної діагностики потрібно звернутися до психіатра.
Батьки в курсі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354645 для Павел Леонидович
на жаль батьки не сприймають це ніяк, якихось слів окрім « йди працюй та вчись далі » я не змогла почути, тому зараз працюю та відкладаю гроші, щоб була змога піти далі до спеціаліста та зʼясувати, що зі мною
ще просто я навчаюсь одразу у двох закладах та працюю, тому часу на себе в даний період також мало, тому ловлю дуже часті вигорання
Дякую Вам велике за Вашу відповідь, я справді вдячна !
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354645 для Павел Леонидович
Дякую Вам велике за Вашу відповідь, я справді вдячна !
Доповнення від автора
взагалі я вже давно планую звернутись до спеціаліста, бо життя від періоду до періоду дається мені дуже складно, особливо враховуючи той факт, що депресивні епізоди у мене затягуються десь на тижні 2-3, а маніакальна фаза триває протягом всього декількох днів, я нароблю за цей період багато всього, а поїм без сил знову ловлю істерики, повертаюсь до депресивного стану, але щоб працювати далі, то просто ігнорую це
ще раніше мене турбували якісь приступи деркалізаціі, які з часом стали набагато набагато менші, зараз вкрай рідко зʼявлятись, але ось це життя періодами турбує мене вже десь 2-3 рік
із-за того, що мало часу через роботу та навчання я майже не йду на контакт з людьми і віддаляюсь від всіх, окрім свого хлопця та близької подруги
іноді, коли я все ж таки виходжу у соціум зі своєю компаніє, то я не можу бути і справді собою, бо я навіть не розумію хто я і що я, але іноді хочеться просто зняти з себе маску клоуна та показати людям яка є насправді, але було б що показувати
психолог онлайн
цитата:
на жаль батьки не сприймають це ніяк, якихось слів окрім « йди працюй та вчись далі » я не змогла почути
Головне, що вони в курсі, а те, що не сприймають... ну от такі вони - нетямущі. Що ж зробиш?! Тоді треба Вам самостійно, як Ви і робите:
цитата:
тому зараз працюю та відкладаю гроші, щоб була змога піти далі до спеціаліста та зʼясувати, що зі мною
Але ж гроші НЕ потрібні при відвіданні психіатра. Тільки якщо він не приватний. А навіщо Вам приватний? Підійде й державний - у поліклініці або ПНД. Тому, я б не відкаладав у довгий ящик цей візит.
цитата:
Так, перевтома може суттєво ускладнювати Ваш стан. Треба відпочивати та висипатись.
цитата:
віддаляюсь від всіх, окрім свого хлопця та близької подруги іноді
Гарно, що вони у Вас є. Це важливий ресурс. Тому, тримайтесь за них.
цитата:
коли я все ж таки виходжу у соціум зі своєю компаніє, то я не можу бути і справді собою, бо я навіть не розумію хто я і що я, але іноді хочеться просто зняти з себе маску клоуна та показати людям яка є насправді, але було б що показувати
Коли відчуєте своє справжнє "Я", повірте, буде що показувати. І не треба буде ховатися за маскою клоуна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355592 для Павел Леонидович
Дякую Вам велике за відповідь ! тоді обов’язково прислухаюсь до Вас та піду до терапевта як можна скоріше!
психолог онлайн
Будь ласка. Був радий допомогти.
Добре, що почули.