Як позбавитися від диреалізації
Доброго вечора! страждаю від диреалізації вже роки 2,нічого з цим зробити не можу . Спочатку це було короткий термін,типу день-два ,а потім знову все нормально.Але останній рік взагалі не розумію де я знаходжусь і що я роблю.Почала на неї звертати увагу коли сильно почала погіршуватись пам'ять.Як мені повернутися до нормального життя і чи можна якось обійтися без антидепресантів?бо казали ,що антидепресанти роблять з тебе овоча і дуже багато побічних ефектів, правда чи міф?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Наталия Горская
Чи знають батьки про Ваш стан? Вам варто звернутись до лікаря. Якщо потрібна медикаментозна підтримка, то дотримуйтесь порад лікаря, не займайтесь самолікуванням. Прийом препаратів за правильно підібраною схемою, під наглядом лікаря зводить до мінімуму побічні ефекти. Паралельно можна звернутись до психолога.
психолог онлайн
Діана, Вітаю.
Хочу поцікавитись, хто діагностував Вам дереалізацію? Чи звертались Ви до невролога для детального дослідження ваших симптомів?
Допомогти полегшити симптоми реалізації можуть техніки перемикання уваги (концентрування на інших думках або діях).
Лікування дереалізації комплексне, медикаментозна терапія містить антидепресанти особливої групи + психотерапія яка буде спрямована на роботу зі стресом та психотравмами, які можуть провокувати прояв симптомів.
Розумію ваше хвилювання з приводу антидепресантів й побічних реакцій. Та грамотно підібраний препарат у вірному дозуванні не зробить з Вас овоч. Знадобиться деякий час, перш ніж Ваш організм звикнеться з ліками, та пізніше Ваш стан вирівняється й Ви будете нормально функціонувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354715 для Іванна Алексєєва
Вітаю.Ні не зверталася до психолога чи невролога . Думала з часом цей стан пройде .Просто знаю людей з таким же діагнозом і у більшості цей стан пройшов через певний час без втручання лікарів/психологів.На данний момент не знаю як правильно розказати про це батькам .Вони живуть за установками радянщини,по типу"які так можуть бути психологічні проблеми у підлітка.То ви їх самі видумуєте".Що Ви мені порадите вийти з цієї "глухої "ситуації?
психолог онлайн
Не варто самостійно ставити собі діагноз й займатись самолікуванням. Тільки лікар може спростувати або підтвердити ваші здогадки, до того часу не можна стверджувати про наявність у Вас дереалізації.
Дуже прикро, що є побоювання за реакцію батьків й імовірність того, що вони не почують Ваші хвилювання. Та все ж я б радила спробувати розповісти їм про ваш стан, скільки це триває й наскільки сильно це турбує Вас й заважає жити. Адже, поки Ви не досягли повноліття, про Вас повинні піклуватись батьки. Також, Ви можете звернутись до шкільного психолога за консультацією й вона він/вона порадить як діяти далі.