Про стосунки
Доброго дня, хотіла запитати, що робити якщо я зустрічаюсь і живу з хлопцем вже рік але час від часу я збираю речі і ухожу від нього, збираю всі речі і висилаю додому до батьків, потім вертаюсь додому, а потім через деякий час мирюсь з хлопцем і вертаюсь до нього на кв жити, потім живем живем і знов беру речі і ухожу. Та було вже 3 рази. Я ніяк не можу визначитись де мені краще з хлопцем чи жити з батьками, і через це не можу знайти роботу, бо постійно сумніваюсь і мічусь між двома містами. Я роблю боляче хлопцю і додаю проблем своїм батькам своєю невизначеністю. Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Що мені робити?
Як мінімум, визнати, що Ви людина з проблемою.
От якою - з цим треба розбиратись?
Назовні ніби проблема така
цитата:
Я ніяк не можу визначитись де мені краще з хлопцем чи жити з батьками, і через це не можу знайти роботу, бо постійно сумніваюсь і мічусь між двома містами.
Але ж її чинники всередині Вас.
Спробуйте самі дати відповідь, що Вас змушує їхати від хлопця?
А потім повертатись?
Що саме заважає будувати стійкі і тривалі стосунки?
цитата:
і через це не можу знайти роботу, бо постійно сумніваюсь і мічусь між двома містами.
Вважаю, якби хотіли, то давно б уже знайшли. А так виглядає, як створення собі поважної причини.
психолог онлайн
Добрий день.
Це добре, що Ви таки поставили собі питання, що робити, значить розумієте що щось іде не так.
Та більш доречним буде спитати у себе:
- Для чого я це все роблю?
- Чому періодично я йду від хлопця?
- Чому повертаюсь до нього?
- Що я отримую від подібних дій?
Людина ніколи нічого не робить просто так, за будь-яким вчинком є якийсь результат. Інколи ми усвідомлюємо що саме хочемо отримати, інколи ні.
Описана Вами поведінка наштовхує на думку, що в такий спосіб ви закриваєте якусь потребу. Можливо інакше не вдається отримати бажаного.
Поміркуйте над питаннями вище й можливо вони допоможуть прийняти рішення, що робити далі.
психолог онлайн
По какой причине вы расходитесь с МЧ?
Почему миритесь?
Зачем вам возвращаться к родителям? В 26 лет лучше уже отдельно жить, чем с мамой и папой
психолог онлайн
Добрий день.
Коли Ви їдете від хлопця, то Ви їдете від нього, бо Вам щось не подобається, чи турбуєтесь про батьків?
А коли повертаєтесь, то чому? Не хочете жити з батьками чи сумуєте за хлопцем?
Які мотиви Вами керують?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354827 для Валентина Михайловна
Я перший раз пішла від нього, коли він пив, приходив пізно і була підозра в зраді. Після цього я зняла житло, працювала і жила окремо.
А другий раз я поїхала до батьків в вирішила не вертатись, бо він казав якщо тобі щось не подобається тебе ніхто не тримає.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354838 для Світлана Аннич
Це хороше питання. Дійсно я задумалась, і здається я все таки маю почуття і сумую за ним
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354824 для Іванна Алексєєва
Не завжди виходить йти на компроміс з його сторони, і він часто казав якщо щось не подобається тебе ніхто не тримає але потім задає питання чому я так вчиняю з ним що ухожу і роблю боляче
Доповнення від автора
Другий раз я пішла від нього тому що коли я їхала до нього він написав моїй мамі і жалівся на мене що було в минулому в наших стосунках, а потім зранку виставив мене сфоткав мене що я проспала і не зібрала його, не покормила і він пішов голодний, а я тоді приїхала пізно і не могла встати рано вранці. Після цього я була в шоці і поїхала додому. На питання навіщо він це зробив? Він сказав що це єрунда і типу нормально писати моїй мамі жалітись і щоб вона мене наругала і правильно сказала як доглядати за чоловіком. Він любить щоб я вранці робила сніданок, були поглажені рубашки, і я його провела і поцілувала а потім збиралась на роботу
психолог онлайн
За чим саме Ви сумуєте?
Чи комфортно Вам у цих стосунках?
Чи влаштовує Вас подібна поведінка Вашого хлопця й його відношення до Вас?
Наскільки сильно це відповідає Вашому уявленню про бажані стосунки?