хлопець тисне
Місяць тому, я познайомилася з хлопцем. Як виявилося в нас взаємна симпатія, ми багато проводили часу разом, а потім він вирішив мене поцілувати і злякалася. Потім в нас з ним була розмова про це і я відчувала, що на мене тиснуть. Після розмови все було добре. Але пройшов час він запропонував стосунки, а я знову злякалася. Я зрозуміла, що боюся близькості, боюся стосунків, боюся саме інтимної близькості. Що мені робити?

Відповіді психологів
Доброго вечора!
Я правильно Вас зрозуміла, цей чоловік наполягає на інтимній близькості, хоча пройшло ще занадто мало часу, щоб зрозуміти чи серйозні його наміри?
Якщо так, то цілком зрозуміла Ваша реакція! Для чого починати інтимні стосунки з чоловіком, до якого ще не має довіри? Він що, довів, що кохає Вас, що готовий взяти за Вас відповідальність? Він які стосунки запропонував? Шлюб чи просто пожити разом чи позустрічатися? Як на мене, у Вас, в такому випадку, включилася здорова захисна реакція.
Не варто поспішати, якщо він вас цінує та кохає, то нікуди не дінеться, а лише ще сильніше стане намагатися про вас турбуватися... А якщо Ваша відмова його віджене, то подякуйте Богу - йому потрібен був лише секс погратися...
Павел Леонидович Басанский психолог
Київ ·
Розібратися з причинами цього страху.
КОЛИ і ЯК він виник? В зв'язку з ЧИМ та КИМ?
Чи був у Вас інтим з кимось ДО цього хлопця? І якщо так, то чи не виникав страх і тоді?