Непонимание чувств со стороны парня
Добрый день! Вопрос, с которым я сюда пришла - как понять что отношения имеют шанс на спасение? С парнем уже 4 года, но неделю назад парень сказал, что не понимает что чувствует ко мне. Говорит, что запутался и ему нужно время, чтобы разобраться. В отношениях мы чувствовали себя хорошо как вместе так и на расстоянии. Мы не мало прошли и стали очень близки друг другу. Нам хорошо друг с другом, мы любили друг друга и работали над отношениями, но сейчас он попросил времени, чтобы разобраться. Мои чувства никуда не ушли - я его люблю и хочу сохранить отношения, но это должно исходить от двоих. Возможно трудный период в жизни? Как помочь парню разобраться в чувствах? Что посоветуете сделать? Заранее спасибо!
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора Настя.
Ви пишете, що довго разом і багато пройшли, що кохали одне одного і стали близькими одне одного...
Тоді, як насправді, це лише Ваше бачення стосунків..
На превеликий жаль, ми не можемо знати що відчуває інша людина достеменно...
Вам зараз 20 років, тобто, з 16 в стосунках. А скільки років йому?
У такому віці дуже швидко міняються потреби, цілі, бажання, адже, людина дорослішає...
Можливо, я скажу болючі речі, але якщо чоловік говорить, що хоче розібратися, можливо, він дійсно, прагне зрозуміти, чи готовий брати відповідальність за Вас та стосунки з Вами? Він коли небудь говорив Вам про шлюб?
Ви говорили, що разом працювали над стосунками... Тобто, вже були певні кризові моменти?
психолог онлайн
Уляна Іванівна Казмірчук
Здравствуйте, Nastya!
цитата:
как понять что отношения имеют шанс на спасение?
Когда чувства и желание быть в отношениях имеются у ОБОИХ, а не у одного.
Игры в одни ворота быть не может. Тогда это НЕ отношения.
цитата:
Как помочь парню разобраться в чувствах? Что посоветуете сделать?
Если переформулировать вопрос, то ЧТО и КАК сделать, чтобы он понял, что очень любит Вас?
То есть на какую кнопку нажать? Нет такой кнопки.
В своих чувствах он должен и может разобраться только САМ. Потому есть смысл дать ему на это время, как он и просит.
психолог онлайн
Вітаю.
цитата:
Как помочь парню разобраться в чувствах? Что посоветуете сделать? Заранее спасибо!
Відносини, як люба інша комунікація мають межі відповідальності обох учасників. Адже я, як особистість маю цілі і потреби, які хочу реалізувати. Ці мої цінності і стають опорою для моїх стосунків. Чи реалізовуєте їх ви? Буває, що ми будуємо відносини заради відносин. Я так хочу мати відносини, що готова підлаштуватися, головне щоб вони були. Тоді відносини перетворюються на обʼєктні. Я не бачу іншу людину і не показую їй себе. Ваше питання для мене звучить саме так. Два шляхи розвитку подій: що я маю зробити щоб він мене полюбив. І як я можу підлаштуватися, щоб він мене вибрав. Пропишіть для себе: що я хочу від відносин, що я готова дати у відносинах і проаналізуйте чи справджується це у теперішніх відносинах